Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 17 Guests are viewing this topic.

valexandru

@ionut ai dreptate.... :lol: Era doar o ipoteza faptul ca ar putea fi drum express.
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

NordKapp

imi cer scuze pentru off topic

Posts:    293 (12.208 per day)  :stop:

Gata, promit sa fiu cuminte si sa scriu doar cand am ceva de spus.  :)

valexandru

"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

nenea_hartia

Quote from: Ionut on April 19, 2012, 08:41:54 PM
Ce drum expres? :o
Quote from: valexandru on April 19, 2012, 08:52:54 PM
@ionut ai dreptate.... :lol: Era doar o ipoteza faptul ca ar putea fi drum express.
Nu e nicio ipoteză, e realitatea. Conform CTE al CNADNR, bypass-ul Arad între km -0+620 (giratoriul din DN7) şi aproximativ km 2+500 nu este autostradă, ci parte a drumului expres Arad-Oradea. Panoul montat respectă proiectul de semnalizare al bypass Arad aprobat anterior, dar nu respectă deciziile ulterioare ale CNADNR. Sunt curios ce se va întâmpla cu el după finalizarea lotului 2 Nădlac-Arad.

valexandru

@nenea_hartia
   Deci sa inteleg ca solutia data de mine era buna?
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

viossboss

Quote from: madad on April 19, 2012, 02:38:06 PM
Quote from: Ionut on April 19, 2012, 02:29:03 PM
Repet, ne trebuie 5-10 ani pentru a invata sa conducem pe autostrazi. Sunt foarte putini romani care stiu sa mearga pe autostrada.

Ai dreptate Ionut, undeva la 5-10 ani cred si eu  :((

+1 Probabil ca ar trebui o instruire speciala a soferilor pt. a conduce corect pe autostrada. Eu marturisesc ca prima autostrada pe care am mers a fost cea italiana , foarte pretentioasa din punctul meu de vedere, pe care as sfatui sa mearga cei care vor sa vada cum se conduce cu adevarat pe autostrada . Sunt practicate acolo ceva reguli nescrise in carti care iti sunt foarte utile oriunde in EU si asta datorita traficului foarte aglomerat in anumite zone. Spun asta pt. ca mie mi-au fost foarte utile pe A1 si pe A2 la scurt timp cu toti "......" care isi inchpuie ca si-au cumparat si autostrada odata cu "bolidul"  de la tata.
Dream come through !
Once in a lifetime !

valexandru

Am niste poze de pe autostrada de care toti v-ati saturat known as A1 Bucuresti-Pitesti:







"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

valexandru

La km 99:


In spate se vede Arpechim Pitesti:


Intrarea pe centura Pitesti:


"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

valexandru

Pe centura Pitesti:




Spatiu servicii pe centura Pitesti:


La intersectia A1 cu DN73:
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

valexandru

#1119
Placerea de a vedea indicatorul cu sfarsit de autostrada pe Centura Pitesti (incercarea de a poza indicatorul e cam patetica, stiu):


Subtraversare pe sub DN7C:


"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

nenea_hartia

A sosit macaraua pentru grinzile celor de la Alpine:






Indicator pentru nodul de la aeroport:



Portal VMS:



valexandru

:cheers: pt poze si pentru cel mai activ user pe teren!
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Ionut

Foarte la obiect pozele, ca de obicei, nenea_hartia, multumesc!

Asta imi place mult de tot:


Pentru cei care nu stiu despre portalul VMS va scutesc eu de un search. nenea_hartia, ai idee daca va fi conectat cu alte segmente de pe A1 sau va fi doar cu informatii locale de pe bypass eventual Arad-Timisoara?

MHN

Daca tot am purtat pe SSC zilele trecute dezbaterea despre ITS, impreuna cu vancuver(ro), postez si aici sinteza pe care am facut in momentul de glorie din era Boagiu, adica cel al licitarii loturilor Nadlac-Sibiu.
Legat de intregul sistem, da, eu cred ca loturile vor fi interconectate, din acest punct de vedere. Ramane de vazut care functii vor fi activate si in ce etape.

Quote from: MHN...iata un rezumat cu ariile functionale si susbsistemele componente, pentru tronsoanele de pe sectiunea Nadlac - Sibiu:

cnadnr.ro
Quote
Sistem de monitorizare a traficului, condiţiilor meteo si a stării infrastructurii (MONI). Functii:
- Aria funcţională Culegere Date
- Aria funcţională Comunicaţii
- Aria funcţională Procesare date
- Aria funcţională Interfaţare
- Aria funcţională Prezentare si afisare

Subsisteme componente:
A. Subsistemul măsurare trafic VEH
(detectoare de vehicule, amplasate la fiecare 2 Km)
B. Sistem de masurare conditii meteo - METEO
(staţii meteo si senzori de îngheţ la nivelul suprafeţei de rulare)
C. Subsistemul de monitorizare video - CCTV
  i. Camere CCTV – amplasate la intrările pe segmentul de autostradă, în zona
parcărilor, în nodurile rutiere si în zonele cu risc de accident
  ii.  Camere CCTV fixe, zoom fix la fiecare 2 Km, unde sunt amplasaţi si senzorii
D. Sistem de recunoastere automata numere de înmatriculare si monitorizare/penalizare rovignetă ANPR (Automatic Number Plate Recognition)
E. Sistem de comunicare de urgenta SOS (din 2 in 2 km, pe ambele parti)
F. Puncte de concentrare CONC (noduri aprox din 2 in 2 km ce gazduiesc echipamentele de mai sus + elemente comunicatii fibra + monitorizare infrastructura) - alimentate cu panouri solare
G. Sistemul de securitate - INFRA (monitorizare infrastructura, securitate, detecţie vandalism)
H. Panouri VMS (modul grafic si modul alfanumeric)
Ca fapt divers, acest post a fost un reply pe SSC la un alt mesaj de-al tau, ionut.

Ionut

Multumesc MHN, pe hartie suna bine! :cheers: