Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 13 Guests are viewing this topic.

Cristi232

Quote from: Ionut on April 20, 2012, 07:24:51 AM
Multumesc MHN, pe hartie suna bine! :cheers:

Pe nenea_hartie, ai vrut sa spui ca scrie?
:D

Odata cu montarea sistemelor its, poate va sari peste 50% si AR+TM, la procentajul masinilor inscrise, care au cumparat vigneta.
Cu "satelitii terestri" de azi conexiunea nationala e usoara,
sa vezi atunci un sat-marean ce vine la capitala si a "uitat" vigneta, pana ajunge in Buc, amenzile au plecat spre cutia lui postala...!
Oare vom trai si noi ziua, in care sa vedem afisat in timp util, un blocaj pe A? Astfel incat sa putem alege alta ruta, sa nu stam 2 ore pe loc, in cazul unui accident?
:)

bogdymol

Quote from: nenea_hartia on April 20, 2012, 12:26:28 AM
Indicator pentru nodul de la aeroport:



Indicatorul meu preferat. Prietenii stiu de ce :D

Eu tot nu pot sa inteleg cine a hotarat ca acea zona industriala (una destul de mica dupa parerea mea) sa fie numita zona industriala nord. E la vest de Arad oricum ai lua-o, iar la nord de Arad exista alta zona industriala.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

bogdymol

Orastie - Sibiu

umpluturi la km 15-16



continua excavatiile la km 17



decopertarea privind de la km 13+300 (pod 18) spre km 14



fundatii pod 5

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Quote from: Cristi232 on April 20, 2012, 08:52:47 AM
Oare vom trai si noi ziua, in care sa vedem afisat in timp util, un blocaj pe A? Astfel incat sa putem alege alta ruta, sa nu stam 2 ore pe loc, in cazul unui accident? :)

Probabil ca vom apuca acea zi, desi nu o vad chiar asa aproape. :)

@bogdymol: multumesc pentru poze! Mai au mult de lucru.

petrarca

Quote from: Ionut on April 20, 2012, 11:02:03 AM
Quote from: Cristi232 on April 20, 2012, 08:52:47 AM
Oare vom trai si noi ziua, in care sa vedem afisat in timp util, un blocaj pe A? Astfel incat sa putem alege alta ruta, sa nu stam 2 ore pe loc, in cazul unui accident? :)

Probabil ca vom apuca acea zi, desi nu o vad chiar asa aproape. :)

@bogdymol: multumesc pentru poze! Mai au mult de lucru.

Am facut un circuit Sibiu-Medias- Blaj - Teius - Alba Iulia - Sebes - Sibiu. Despre DN14 am posta ceva pe Drumuri nationale. DN 14B (Copsa Mica -Blaj -Teius):
Copsa Mica-Blaj satisfacator spre nesatisfacator (facut din dale de beton, carpit, etc)
Blaj - Teius foarte bun

Dar revenind la subiectul din topic (A1) din ce am observat si eu pe Sebes - Sibiu mi-e foarte greu sa cred ca se va circula la anul in aprilie pe acest traseu, pare mai dezamagitor decat in film


vchira

mai stie cineva ceva de Lotul 1 Nadlac-Arad? sau pus pe lucru cum promiteau sau tot asa abureala? Vad ca pe Lotul 2 ii trag tare dar ar fi fain si Lotul 1 sa fie functionabil in toamna-iarna...

davyl

Quote from: vchira on April 20, 2012, 01:50:23 PM
mai stie cineva ceva de Lotul 1 Nadlac-Arad? sau pus pe lucru cum promiteau sau tot asa abureala? Vad ca pe Lotul 2 ii trag tare dar ar fi fain si Lotul 1 sa fie functionabil in toamna-iarna...
cei care trec des prin zona (nenea_hartia, udar) poate stiu mai multe, dar cum spunea candva ionut, pacat ca un lot sau doua vor fi gata si celelalte nu. Atata timp cat nu exista continuitate, eu nu prea vad cum se poate circula cum trebuie pe autostrada asta.... :((

udar


nu am mai trecut prin acea zona dar sper ca dupa de se deschide bypassul Arad o sa mai fac o vizita, asa este si cu lotul 2 Timisoara-Lugoj care vad ca nu se doreste a se face si cred ca si lotul 1 de pe Arad-Nadlac se pun bete pentru a nu se realiza o bucata buna de autostrada Nadlac-Dumbrava in prima faza........... :bash:

iuli

Multumiri de poze baieti!
Chiar ca e o tampenie aia cu Zona Industriala Nord. Imi faceam in cap tot felul de harti sa vad ce zona se afla pe acolo si de ce e in nord. Abia astept panoul acela luminos  O:-)
Legat de panoul ala cu indicatoarele de interdicitie zic ca v-ati ambalat degeaba. Alea au fost puse doar sa acopere golul. Parca era in urma cu un an o discutie despre un panou de pe A4 sau A2 cu Bulgaria.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

vchira

Quote from: davyl on April 20, 2012, 02:00:16 PM
Quote from: vchira on April 20, 2012, 01:50:23 PM
mai stie cineva ceva de Lotul 1 Nadlac-Arad? sau pus pe lucru cum promiteau sau tot asa abureala? Vad ca pe Lotul 2 ii trag tare dar ar fi fain si Lotul 1 sa fie functionabil in toamna-iarna...
cei care trec des prin zona (nenea_hartia, udar) poate stiu mai multe, dar cum spunea candva ionut, pacat ca un lot sau doua vor fi gata si celelalte nu. Atata timp cat nu exista continuitate, eu nu prea vad cum se poate circula cum trebuie pe autostrada asta.... :((
pai un pic de continuitate va fi..caci se pare ca lotul 2 se va gata la timp, si atunci de la pecica pana la Izvin dupa Timisoara...cca 80 KM?

delacroix

Quote from: vchira on April 20, 2012, 02:22:16 PM
pai un pic de continuitate va fi..caci se pare ca lotul 2 se va gata la timp, si atunci de la pecica pana la Izvin dupa Timisoara...cca 80 KM?
cca 80, adica 64. Aprilie 2013 ?

Ionut

#1136
Pecica-Arad: 16 km (si ceva)
Arad-Timisoara: 44,5 km
Timisoara bypass (Giarmata-Izvin): 10 km
Total: aproape 71 km :D

Pecica-Izvin leaga DN6 de DN7, facand bypass la doua orase majore: Timisoara si Arad. Eu zic ca nu e putin pentru 2012, e un segment cu efecte semnificative! De exemplu pentru cei din sud/sud-est care pleaca spre Ungaria/vestul Europei se va merita sa mearga pe sud si sa degreveze Valea Oltului! Pe sud doar Balsul si Slatina au ramas singurele orasele majore fara centura. In rest pe relatia Bucuresti-Nadlac pe sud toate au centuri. Iar Constanta-Bucuresti e cam gata tot anul asta!

Deci: la final de 2012 avem Constanta-Nadlac pe relatia Bucuresti-Craiova-Severin-Lugoj-Timisoara-Arad la un nivel decent pentru Romania! :cheers:

delacroix

Quote from: Ionut on April 20, 2012, 05:29:38 PM
Pecica-Arad: 16 km (si ceva)
Arad-Timisoara: 44,5 km
Timisoara bypass (Giarmata-Izvin): 10 km
Total: aproape 71 km :D

Pecica-Izvin leaga DN6 de DN7, facand bypass la doua orase majore: Timisoara si Arad. Eu zic ca nu e putin pentru 2012, e un segment cu efecte semnificative! De exemplu pentru cei din sud/sud-est care pleaca spre Ungaria/vestul Europei se va merita sa mearga pe sud si sa degreveze Valea Oltului! Pe sud doar Balsul si Slatina au ramas singurele orasele majore fara centura. In rest pe relatia Bucuresti-Nadlac pe sud toate au centuri. Iar Constanta-Bucuresti e cam gata tot anul asta!

Mai socoteste inca o data. Si vezi sa n-o mai iei prin giratorii si cucuruz.
Cine a zis de 2012?
Cat despre centuri ,vezi "Domasnea"

Ionut

Iar esti suparat? :ohno: N-am zis ca nu sunt giratorii... am zis doar ca se merge decent. Si chiar se merge decent pentru Romania. Iar prin cucuruz totusi nu o iei, chiar daca se merge 1x1 si chiar daca sunt giratorii si chiar daca se intra si prin localitati, totusi drumurile sunt bune. Si 2012, da... asa au zis constructorii: Alpine pe Pecica-Arad si UMB pe Giarmata-Izvin.

valexandru

@ionut +1! Chiar se merge decent!
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"