Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 42 Guests are viewing this topic.

cristi5

#46740
OK m-am lamurit. Acordul de mediu Lugoj-Deva revizuit in 9.12.2016 (link). Numarul f mare de modificari arata probabil cat de prost era acordul de mediu din 2013 care si el era o revizuire a celui din 2010.

Pagina 66


(tabelul 30 continua cu ecoductele cunoscute pe LD3 si LD4)

Pozitiile kilometrice pe firul I sunt 52+841 - 53+209 si 53+581 - 55+459.  Intre cele 2 tuneluri este un viaduct (53+349 - 53+516).

Pozitiile kilometrice ale tunelurilor corespund debleelor proiectate de DIWI.
- debleul de la km 55 si debleul de la km 54 vor fi practic un singur tunel, ceea ce inseamna ca vor fi probabil mai jos (pt ca acum intre ele e un ramleu).
- Debleul de la km 53 este celalalt tunel.

Hotnews are o imagine, cu pozitiile kilometrice usor incorecte dar suficient de ilustrativ.


Powered by API/PUM imgur uploader


cristi5

Quote from: gruiarew on June 19, 2019, 05:39:47 PM
@cristi5 mulțumesc. O să trec prin zonă, dar ultima dată când am fost se putea trece de la Holdea la Coșteiu de Sus doar pe drumul făcut de Salini. Să văd cum ajung.

Pe OSM apare un drum la est de Holdea, care pe satelit pare destul de serios. Ala e  drumul lui Salini?

https://www.openstreetmap.org/way/684231790#map=16/45.8902/22.3958

Daca nu e ala, daca poti sa faci o trasa GPS pe drumul Salini, il punem pe OSM.

Oricum, arata a "centura Holdea est" :)

gruiarew

#46742
Da, cred că ăla e. Problema a fost că am nimerit după ploaie și n-am avut curaj să mă bag. Nu prea am sânge să mă bag pe unde nu știu ce-i pe sub :)
L.E. : Pare că acolo cară pământul ce l-au excavat: https://s2maps.eu/ Mă uitam pe imaginile astea comparate 2016 - 2018. Pe 2018 se vede mai mult galben.

Te rog dacă mai știi link-uri cu imagini satelitare dă-mi un PM. De un ceas caut și nu găsesc nimic OK. Mulțumesc.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

schluppi

Sigur acela e drumul Comsa, folosit de acestia pentru a accesa o cariera de piatra alata mai la deal de Costeiu de Sus. Tot ei au intarit cu piatra si restul drumului pana la Costei. Daca chiar s-ar face un drum pe acolo, exista o varianta (actual drum de pamint), aproape inexistent, nu figureaza pe harta, ce trece mai putin prin sat si nu urca dealul din stanga. Drumul e chiar pe langa apa (paraul) ce se vede pe harta.
In alta ordine de idei, am impresia ca se lucreaza timid la linia de inalta tensiune la capatul autostrazii in sensul ingroparii unei portiuni din linie. Din pacate, ploile consistente au transformat totul intr-o mizerie noroioasa de nedescris.

dan tm

Drumul ala este pietruit si duce pina la calea ferata. Am fost vineri pe el asteptind echipa API. De fapt noi credeam ca mergem in Holdea. Abia la gara ne-a lamurit un cetatean ca nu ajungeam nicaieri pe drumul ala.

Si drumul care este prin satul Holdea este pietruit insa e foarte ingust. Timpul sta mai pe loc acolo la Holdea.

Se vede pe harta sentinel ca drumul continua spre padure si apoi la Costeiul de Sus. Nu stiam de sentinel dar am vazut pe geoportal si pe APIA drumurile alea.
daca ar fi sa se faca vreodata un drum asfaltat ar avea de trecut furcile caudine ale Romsilva Timis raportat la padure.


In fapt pe geoportalul Ancpi se vede intabulat un drum care duce la gara Holdea direct de la nodul Holdea desi pe ortofotoplanul de fundal nu se vede.

http://geoportal.ancpi.ro/geoportal/imobile/Harta.html

pe geoportal alegeti judetul Hunedoara, comuna Lapugiul de Jos si cautati nr. cadastral 61215 ca sa va duca direct la nod Holdea.Avantajul ANCPI e ca in functie de fundalul selectat se vad sau nu lucrarile.

Nu m-am gindit ca locatia va deveni subiect ca mergeam noi pina la padure, insa ne-am oprit la gara.(are doua linii si sectia e centralizata electronic comandata din Faget) poze am facut asa... de uz propriu.

Poza asta e facuta de pe drumul nou de care se vorbeste care evita satul.Oarecum in dreapta ar fi dealul ala in care se opreste autostrada.





Powered by API/PUM imgur uploader
















Powered by API/PUM imgur uploader











Powered by API/PUM imgur uploader




dorum

...nu mai lucrez io unde lucram si aveam masina de teren, ca faceam o expeditie de o zi si analizam/pozam drumurile din zona :(
Asta e, insa din cate mai stiu io zona, cam da cu virgula orice incercare de decongestionare a DN68...

cristi5

#46746
@dan_tm multumim mult de informatii!

Mda, drumul e intabulat in Hunedoara dar nu in Timis. Se opreste la limita de judet. Minunat. DC100 apare apoi mai la vest in UAT Margina. Se vede ca "musca" din autostrada in cateva locuri, acolo va fi relocat (apar relocari pe plansele DIWI).

Dar cum e drumul? Daca ar fi amenajat la cel mai inalt standard de drum comunal (cum sunt multe in jud Cluj de exemplu) s-ar putea circula pe el cu autoturismul, sau sunt pante prea mari pentru un flux de trafic cat de cat decent?

Zona garii Holdea (CF cu rosu), se vad cele 2 drumuri care se intalnesc la gara si traverseaza la nivel.




Powered by API/PUM imgur uploader

udar

O sa ne omoare astia in urmatorii ani din carpeala in carpeala din petecire in petecire din paletar in paletar , etc...

dan tm

Cristi 5

drumul este pietruit, are si ceva gropi pe el.E un drum  oietruit ca sa permita accesul la citeva case care compun un sat. Ca in Romania.
Se vede in poze. Noi am luat-o la dreapta pe drumul care evita satul si merge la gara.

Am vazut si eu ca in Timis autostrada va trece pe actualul drum comunal care merge la Costeiu Mare.

archaeus

Se vede progres de la ultima filmare. Mult a fost, putin a ramas. Cum fac cu preluarea apei la alunecare?

cristi5

#46750
@dan tm

Nu conteaza suprafata actuala si gropile, conteaza panta si latimea disponibila. Daca ti-l inchipui asfaltat (mai ales pe ala care evita satul) poti vedea doua coloane de turisme mergand spre DC100, respectiv giratia Holdea? E panta OK?

Nu gasesc pe gmaps un drum comunal din Cluj, sa dau un exemplu. Belis-Rachitele, drumul din satul Tranis, etc

gruiarew

@Cristi5 DC100 era asfaltat. Dar ultima dată când am trecut pe acolo era destul de rupt (mai cară băieții lemne că deh). Îs câteva pante de cam scoți limba (eu mă dădeam cu bicla pe acolo că fiind asfalt și trafic aproape 0, e chiar fain de pedalat). Destul de strâmt ce-i drept dar ar fi loc să-l lățească (dacă-i lasă cei cu pădurile).
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Vlad94

#46752
@cristi5

Ideea cu breteaua ar fi super, dar trebuie vazuta panta terenului. De asemenea si posibilitatea expropierilor.

interesantul

Suntem de rasul lumii. De fapt mai corect CNAIR und Guvernul isi bat joc prin nepasare, neglijența, indolenta de toate problemele legate de infrastructura. De ani de zile putea fi finalizata macar licitatatia la sectorul cu tunele, macar cei 60 de km de la Chiribiș la Suplacu de barcau puteau fi construit sau macar aproape de final, ca atunci cand se va termina M$ pana la granita sa ai macar un 60-70 km sa intri mai cu spor in Romania. Dar nu, iubitii CNAIR-iști si guvernanti se mictioneaza pe nevoiele tarii de la mare inaltime...
O freaca si cu Pi-Si de ani de zile cu licitatii, studii si alte kkturi... Vremea trece, noi imbatranim, lume moare pe DN-uri... dar cuo să-i pese...
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

voicul

#46754
Din pacate discutia cu drumuri alternative va duce nicaieri ca realizare in teren.
Simplu fapt ca CNAIR s-a gandit sa faca tunelurile ... deja e absolut de ajuns sa zica ca nu mai trebuie nimic in zona, ca vorba aia, daca e in drum spre SICAP e aproape gata, deci ce sa mai faca alte balarii?

Cu Holdea, noroc cu politia ca nu a deschis acces-ul la Grind. Erau prea multi km sa nu faca nimic. Nu era problema ca nu se foloseau niste km de A, ci de imagine, ca-i huiduiau oamenii.
Daca se putea pana la Grind ... probabil ca nu se deranjau cu Holdea.
Holdea, mare realizare a umanitatii: o bretea de 300 de m!!!

Situatia e :badday: