Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 54 Guests are viewing this topic.

voicul

#45975
Daca dadeau anuntul (oficial) putin mai tarziu vorbeam deja de "s-a semnat".

E bine ca dupa 10-15 ani se va incepe PISI !  :cheers:

----
E oficial:
https://www.facebook.com/guv.ro/videos/618416668624080/

Teo

A comunicat ministrul ca s-au semnat azi cele 3 contracte așteptate: PiSi 1, Pentru A0 și pentru metrou.

Telvanni

In postarea de pe Facebook, domnul CUC afirma ca prin lotul Boita-Sibiu se realizeaza strapungerea Carpatilor.

Astăzi, alături de doamna Viorica Dăncilă, Prim-Ministrul României, am participat la ceremonia de semnare a 3 contracte foarte importante pentru dezvoltarea infrastructurii de transport din țara noastră si pentru români.

Primul contract are în vedere o autostradă foarte importantă și mult așteptată pentru România și pentru români. Este vorba de Autostrada Pitești – Sibiu, lotul 1 Boița – Sibiu. Prin realizarea acestui lot de autostradă se realizează străpungerea Carpaților, fapt ce va permite atât reducerea timpilor de transport cât și dezvoltarea economică a zonelor limitrofe.



link: https://www.facebook.com/MinisterulTransporturilor/?__tn__=%2Cd%2CP-R&eid=ARC_500ByHfUzOabeyxdW5-PHQ7mgggrzHO_Ujh_L93SbnehKiQSY_Rw5GWo1uCwcvTIIQHkNZ4iqFCF

Teo


Skynick

orice strapungere incepe cu o impungere.
impungerea se termina peste trei ani deci strapungerea peste vreo 15.

culi

In filmarea lui AlinC se vad pe terasa superioara ceva urme pe stratul de beton turmat (incepand sa se vada mai mult dupa min 1:40). Sunt acestea deja crapaturi in beton (vizibile acum datorita umiditatiii) sau sunt urmele lasate de procesul de sclivisire?

gruiarew

Azi la Holdea se lucra pe ploaie și prin mocirlă. N-am oprit, din cele două motive plus locul unde opresc era "luat". Probabil de un alt "pozaci". La Leșnic accident cu victime, era salvarea și descarcerarea. Probabil o depășire eșuată. Azi pe la 13-14. După Sebeș era radar, l-a oprit pe unul de pe banda 2 în stilul caracteristic: Sărit în față și făcut semn. N-am mai frânat de mult în așa hal. Noroc că nu era nimeni în spatele meu.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

TibiV

Just for the record...

http://www.mt.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/2404-14042019

Duminică, 14 aprilie 2019, la Palatul Victoria, în prezența doamnei Viorica Dăncilă, Prim-Ministrul României, și a Ministrului Transporturilor, domnul Răzvan Cuc a avut loc ceremonia de semnare a trei contracte pentru realizarea de proiecte de investiții în infrastructura de transport.

Primul contract încheiat de către Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A - CNAIR cu Compania Porr Construct SRL vizează realizarea Secțiunii 1 Sibiu - Boița (km 0+000 - km 13+170) din Autostrada Pitești – Sibiu. Valoarea contractului este de 612.647.863,38 LEI fără TVA, echivalentul a 129 milioane Euro fără TVA, având un cost/ km de 10 milioane Euro fără TVA.

Lungimea totală a Secțiunii 1 Sibiu - Boița este de 13,17 km.

Durata de realizare a acestui contract este de 48 luni, din care 12 luni pentru activitatea de proiectare si 36 luni pentru execuția lucrărilor. Garanția lucrărilor este de 10 ani (120 luni).

Al doilea contract semnat de către CNAIR și Asocierea AKTOR S.A. – GRECIA - EURO CONSTRUCT TRADING 98 S.R.L. ROMÂNIA se referă la proiectarea și execuția Lotului 3 al Autostrăzii Centură Sud a Municipiului București.

Valoarea contractului este de 853.422.022,52 lei, fără TVA (echivalentul a 180 milioane euro). Lotul 3 al autostrăzii de Centură București Sud va avea o lungime de aproximativ 18 km și este format din două sectoare de 15,46 km, respectiv 2,5 km.

Durata de realizare a contractului este de 42 luni, din care 12 luni pentru proiectare și 30 luni (2,5 ani) pentru execuția lucrărilor.

Autostrada de Centură București Sud va asigura conexiunea dintre autostrada A1 (București – Pitești) și A2 (București – Constanța), pe coridorul IV Pan European.

Al treilea contract a fost cel semnat de către Metrorex și ALSTOM TRANSPORT S.A. are în vedere furnizarea "Sistemului de siguranță și automatizare a traficului, inclusiv echipamentul de siguranță îmbarcat pe tren și sistemul de informare dinamică (inclusiv sonorizare) pentru Magistrala 5. Secțiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Opera) inclusiv, Stația și Depoul Valea Ialomiței

Contractul în valoare de 112.923.292,72 lei, fără TVA va avea o perioadă de execuție de 9 luni.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nenea_hartia

^ Doar ,,în prezența" Doamnei și Domnului? Fără sobor de preoți? Oricum, să fie într-un ceas bun!

vancouver

#45984
Pe mine personal semnarea acestui mic contract ma bucura cel mai tare. Si anume cel mai greu pentru un sofer (ca mine) este drumul extrem de lung Europa de Vest - Bucuresti si invers. La drumurile Romania-Germania (sau Franta sau Italia, etc..) limitele soferului sunt duse la maxim, oboseala, nervozitate, pasageri (copii sau nu) etc.. E f. bine si ca o sa pot merge mai bine si de la Braila la Tulcea pe noul pod, dar nimic nu se compara cu ruta pe care se merge mii de kilometri. Daca la ruta de mii de km economisesc 20-30-40 de minute, acelea sunt tot atatea minute mai putin de mers obosit, la limita puterilor. (eu opresc mereu la mijloc si innoptez la hotel, dar prea putini o fac, si va spun ca si cu oprire, a doua zi de mers, ultimii kilometri sunt cei mai grei)

A1 este drumul Romaniei pe care se circula pe rutele de mii de kilometri. Sigur, nu totul se reduce la Bucuresti si Viena in lumea asta, exista viata si intre Cluj si Viena sau intre Strehaia si Viena, ca sa dau un exemplu ... hm hm ... alternativ, dar cred ca ideea este clara. Traficul PRINCIPAL marfa + pasageri la DISTANTA MARE si F. MARE este pe A1.

De aceea A1 reprezinta prioritatea absoluta a infrastructurii in Romania, cel putin pentru mine.

M-as bucura daca acest contract s-ar finaliza ceva mai devreme de dec. 2023, stiu ca este posibil tehnic si birocratic. DACA SE VREA. Chiar daca sunt doar 13km, ei rezolva un dop, care uneori necesita 30-40 minute pentru a-l trece, dopul "Talmaciu-Vestem". Nu mai vorbim de multiplele accidente din aceasta zona, de nervi, de gropi, de mizerie, de traficul local, care trebuie sa-l suporte pe cel de tranzit, etc...

GO GO PORR.

PS. Nu mai vorbim ca mult mai usoar de suportat devine Valea Oltului, daca perspectiva autostrazii este mai aproape cu vreo 30 de minute, adica soferii vor sta mult mai cuminti, mai ales pe ultimii km inainte de a ajunge la Boita, stiind ca imediat se termina calvarul.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Am dat un sincron telefonic azi despre Sibiu-Pitesti atat la RRA (Radio Romania Actualitati) cat si la TVR. Am vorbit despre termene si stadiul celor 5 sectiuni.

razvan96

E oficial ca Astaldi a contestat la CAB in cazul PiSi5.

voicul

Asa ramane traseul?
In patratul de langa giratoriu e cumva un CIC?

O alta parte buna este ca iesi de pe A1 si intrii exact pe zona de vreo 4km cu 2+1, care ajuta mult. Si asta va ajutat la calmarea traficului.
Sunt curios daca vor mai extinde DN7 pe la Talmaciu, acum ca se face A1 acolo.

vancouver

Mie mi se pare normal sa extinda si DN paralel cu o autostrada asa de importanta. Fie si numai in ideea ca pot exista momente (ore, zile sau poate si de cateva luni) de inchidere din diverse motive a autostrazii, ori la traficul pe care-l va genera un A1 complet finalizat lipsa unei alternative cat de cat omenesti mi se pare necesara. Iar traficul local, inclusiv greu, va exista si dupa finalizarea autostrazii, sau poate dezvoltari logistice o sa apara cu atat mai mult acolo. Si cu atat mai mult va ajuta daca va exista un drum decent.

Deci parerea mea este sa se faca si largirea DN7 in zona Talmaciu, si cat mai repede.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

RobertH