Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 42 Guests are viewing this topic.

Ionut

ORASTIE-SIBIU LOT 3

Sunt foarte, foarte multe planse si expertize cu tot felul de teste. Daca va intereseaza ceva anume va rog sa-mi spuneti, nu are rost sa le pun pe forum. Plus ca sunt super greu de interpretat.

adiarc

vom vedea daca de aceasta data contractul va fii adjudecat si cui va fii adjudecat...atunci va fii interesant
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Lvs_tm

Astazi pe OS3, sensul de mers spre Sibiu, se lucra in zona spatiului de servicii (judecand dupa marcajul intrerupt al benzii de urgenta/banda de decelerare). Era si o masina de la drumuri nationale si autobasculante portocalii, in ele se excava pamant.

Fiind la volan, n-am facut poza.

anacronox

in lipsa unor poze noi de pe A1, Google street view ne arata ritmul cu care se lucra la deal asta vara.




Powered by API/PUM imgur uploader

lupualb

Astazi am trecut pe la Holdea. Langa sensul giratoriu gramada de material este tot mai mare. Cand am trecut pe acolo doua masini descarcau material.

NGC

Sa mai trecem un pas mic pentru tunelurile de pe LD 2 si licitatia aferenta care urmeaza.

MT a publicat astazi "Proiectul de HOTĂRÂRE a Guvernului privind reaprobarea indicatorilor tehnico - economici ai obiectivului de investiţii ,,Autostrada Lugoj - Deva"".

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/2283-hg14022019drtac

cristi5

Acordul de mediu revizuit in 2016, tunelurile ajung in indicatorii tehnico-economici in 2019.

Intre timp am avut hei-rupuri, lasa ca gasim noi alta solutie, nu sunt ursi, nu vedeti ce scumpe sunt, etc.

Poate urmeaza alte acrobatii. Am auzit ceva de dialog competitiv, a mai fost asa ceva la noi?

In general aceasta guvenrare pare hotarata sa incerce ceva nou, ne-testat (gen PPP) si cu sanse de reusita minimale, tocmai pentru ca nu sunt multumiti de abordarea obisnuita, pt ca dureaza sau costa prea mult. Si rezultatul fireste ca este timp mai lung de implementate si eventual cost mai mare

NGC

Doar nu va asteptati sa adopte solutii care sa poata fi implementate rapid, nu? :o
Cu cat dureaza mai mult si e mai complicat, cu atat au si ei mai mult de "lucru" si incaseaza salariul pentru efort deosebit.

Quest

Quote from: NGC on February 15, 2019, 08:49:49 PM
(...)
MT a publicat astazi "Proiectul de HOTĂRÂRE a Guvernului privind reaprobarea indicatorilor tehnico - economici ai obiectivului de investiţii ,,Autostrada Lugoj - Deva"".
(...)

Multumim NGC !

Extras din Nota de Fundamentare:
Tuneluri rutiere
Autostrada, între km 52+840 și km 55+450, traversează o zona colinară, neregulată. Pentru a evita realizarea de deblee de mari dimensiuni, cu impact ambiental negativ, a fost impusă prin Acordul de Mediu RO–ANPM – 07/09.09.2010 revizuit în decembrie 2013 și ulterior în decembrie 2016, realizarea a 2 tuneluri.

Interesanta argumentatie. Nu se mai vorbeste despre ursi, ci de nevoia tunelurilor ptr prezervarea mediului. Argumentatia spune ce-am tot spus si eu de la un moment dat, cind argumentatia cu ursii parea subtire. De fapt, chiar daca in zona nu e nici picior de urs (totusi caprior cu siguranta exista), tunelurile trebuie facute ca sa evite generarea de deblee gigantice (45 m = un bloc de 16 etaje, plus largimea debleelor poate cu panta de 1:1 ptr a nu se surpa), o zona care ar fi aratat a orice altceva decit un mediu deranjat la minim de constructia autostrazii.
Common sense will get you far !

AlinC

A1, lotul 4 Lugoj-Deva, viaductul de la Soimus:


AlinC

A1, lotul 4, nodul rutier Soimus si CIC-ul


AlinC


AlinC


georgec

Dealul arata mai bine decat speram pe final de iarna. Sunt sperante pentru finalizare in acest an.

medicul de garda

Vad ca au ramas asa golurile acelea ramase de la dislocarile de pietre de care m-am plans acum cateva saptamani. Pare destule de subreda prinsa plasa in zonele acelea, sper sa tina... Observ ca UMB a prioritizat punerea plasei pe terasa adiacenta nivelului autostrazii (acum o luna nu era deloc), inteleg ca nici lor nu le place cum s-a comportat dealul peste iarna?
Trust me, I'm an east-european doctor!