Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 80 Guests are viewing this topic.

mariansb

pe directia Sibiu - Sebes , la ora 19

[/URL]









[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

mult praf pe lotul Straco

[/URL]









[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

rocklee

excelent  :) mariansb  :D...multumesc pentru poze si daruire ....te admir 8)


mariansb

Cu placere , Rocklee! Facem si noi forumistii ce putem :)
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell


alecu26

Quote from: sebba on July 04, 2013, 07:52:34 PM
Pai tocmai, ca ziceti ca e mai scump asa... de ce nu au ales o varianta mai ieftina si mai simpla?
Era neaparat necesar sa fie pod si in curba si in rampa?
Cat s-ar fi economisit acolo daca ar fi fost un pod mai... clasic?
S-ar fi justificat un alt traseu, posibil mai lung dar mai simplu de abordat?
Solutia asta e cea mai buna? Care ar fi avantajele?
Ca pana acum am auzit numai de probleme... plus preturi ridicate...

acolo cea mai buna solutie era un tunel mai lung. Tunel mai lung....ori prin mutarea traseului spre interiorul curbei....sau prin micsorarea inaltimii viaductelor.

Sincer....si acolo a iesit o struto-camila de traseu, cu acea bucla stransa, dusa practic la limita DN-ului. Pe de alta parte, viaductul mare, asa cum este el, si si traseul in zona este impus de existenta lacului din zona.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nenea_hartia

^ Cred că cel mai logic era să fie mutat traseul pe partea cealaltă a drumului național, pentru a ocoli dealul care trebuie stabilizat și dealul cu tunelul. S-ar fi ocolit Săcel pe la sud, apoi autostrada ar fi revenit pe actualul traseu către Sebeș. Ar fi fost niște pasaje lungi în plus (două supratraversări pe DN1/DN7, care acolo are 3 benzi), o supratraversare pe autostradă peste lacul Orlat și una peste râul Seliște, dar oricum ieșea mai ieftin decât ce se execută acum.

sebba

si ei, cand au facut proiectul, de ce nu au ales aceasta varianta? de ce se aleg mai mereu solutii complicate si scumpe?
Sailing away! S/Y Haimana

nenea_hartia

^ La proiectantul SF-ului+CNADNR mă refeream. Astaldi și proiectantul lor oricum nu puteau schimba nimic, pentru că exproprierile erau deja făcute pe varianta din SF.

dorum

#8965
AR-TM de pe tion.ro

http://www.youtube.com/v/IGBRhUsJ448

...poate cineva sa-si dea cu parerea ce naiba fac la 15:17? e una din zonele cu trambuline permanente...
...aveau in zona si cativa paleti de ciment si niste utilaje de forat dar cu burghiu nu foarte gros...

doryan93


nenea_hartia

@dorum: probabil injecții cu beton.

alin_simeriaveche

#8968

phb2

Quote from: mariansb on July 04, 2013, 10:18:34 PM
Poze de azi de pe Sebes-Sibiu
Se lucra pe toate cele 3 loturi. Da si pe cel al Impregilo, intre Apoldu si Cunta.Mobilizare foarte buna la Straco si Astaldi.
Mai intai pe directia Sebes-Sibiu, ora 17


Si lot 1, Orastie Sebes ? Se lucra Strabag ?