News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 21 Guests are viewing this topic.

nrb

să fim exacți, acolo e surpare, nu alunecare, e o diferență mere!

thinker

#44926
si mie imi da cu virgula acel perete verical de 10-15 m sau mai mult care va fi exact langa autostrada, se vede ca nu mai e loc de nici o terasa intermediara
In opinia mea ar fi necesare inca doua- trei terase intermediare de 3-5m latime,  pe toata lungimea dealului 

Dar pentru asta ar trebui CNAIR sa schimbe tot, sa faca exproprieri suplimentare sus pe deal inca 20-30m pe toata lungimea, etc... 

Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

paulmare

Nu stie nimeni ce e acolo - foarte ciudat e ca dupa ce fasoneaza o terasa si peretele cu freza aceea pe excavator, in spatele ei te trezesti cu vreo "grota" sau tot felul de materiale slab agregate
Asa, doar ne dam cu parerea din spatele tastaturii, cine stie ce e in realitate, poate au avut si ceva radar geo si cam stiu unde sunt discontinuitatile astea in spatele stratului pe care il indeparteaza, sau au mai forat si in afara faliei dinspre celalalt capat, poate ca a fost o greseala de executie in santier si au sapat unde nu trebuiau inca sa sape sau au sapat prea mult ,   
Oricum e foarte grea pozitia acolo in colt si sus

gdaniel

Cred ca oricum trebuiau sa faca un casiu acolo pentru descarcarea rigolei, ca si celelalte de pe terasa de sus, poate o sa faca si ceva gen sfert de con si aia e..

alecu26

Si sapatura aia se face cu "Mistretul cu colti de argint". Din poza pusa de Zuma80, as spune ca excavatorul din mijlocul imaginii sta cam pe linia unde va fi parapetul, deci cam pe acolo trece si zidul. Inaltimea de sapat...vreo 4...5 inaltimi de excavator. Si prelungind linia imaginara...pana muuuult spre Soimus...mai e muuuuult de sapat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

paulmare

si pentru ca nu e foarte coeziv din pacate si trebuie adus la unghiul de taluz natural sa nu vina la vale cand se imbiba cu apa la prima zapada care se topeste sau prima ploaie - e si mai mult de sapat
Dar oricum la asta pot lucra peste iarna, sunt foarte eficienti UMB si au 50 de basculante in santier si incarcatoarele alea mari - nu stiu daca au unde duce atata cat excaveaza acolo la deal

Pacat de dealul ala, pacat si de efortul UMB care il puteau directiona in alta parte daca nu trebuiau sa se tina de solutia din sf-ul facut din birou,
Oricum mai e mult de sapat acolo

rocklee

inainte de alunecare ...acel perete de stanca ....in cel mai inalt puct era prevazut sa aibe ...18 m... :)

acum sar putea sa schimbe solutia ....

horatiu.cosma

Haideți să nu exagerăm cu 4-5 înălțimi de escavator și cu linii imaginare.


paulmare

Rocklee nu e surpare acolo ? adica peretele acela de 18 metri, l-au racait ei cu excavatorul jos la baza unde nu trebuia racait si s-a surpat - sau au racait mai putin la mijloc si s-au grabit jos la terasament - 

Daca te mai plimbi pe acolo - nu o sa iti zica ei direct ca a fost greseala de santier probabil - dar poate iti zic ce remediere au, sau poate pozati cu MarcelBanu cum ati facut dincolo la falie :)
Si la falie - nu au mai facut nimic ? 

Nu cred ca au cum sa faca sferturi de con sau altceva - care doar adauga greutate acolo in varful dealului fara sa ai unde sa o sprijini

NGC

Quote from: horatiu.cosma on December 17, 2018, 12:55:14 AM
Cică la RIM-ul (raportul de impact asupra mediului) Sibiu - Pitești a fost totul ok săptămâna trecută și mâine vor fi CAT-urile în APM-urile vizate de proiect. Dacă e ok și aici, ne face o surpriză plăcută Șova, de final de mandat. Dacă se vrea, se poate, doar trebuie puțină muncă.

Eu am auzit ca ar fi fost doar o singura problema semnalata si ca nu se poate face nimic pentru aia.

Ionut

Cum adica "nu se poate face nimic pentru aia"? Adica nu se poate rezolva sau ce? ???

cutter

#44936
Quote from: paulmare on December 17, 2018, 10:48:40 AM
Nu stie nimeni ce e acolo - foarte ciudat e ca dupa ce fasoneaza o terasa si peretele cu freza aceea pe excavator, in spatele ei te trezesti cu vreo "grota" sau tot felul de materiale slab agregate

Știe UMB și știe CNAIR:



TibiV

Super...
Si un creier super-intelient a decis ca este locul ideal unde sa cateri o autostrada...
Nici macar nu trebuie sa fii geolog ca sa intelegi 90% din ce scrie acolo...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

marcelbanu

@cutter îmi permit să exemplific cu imagini descrierea ta:















Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

danutzu_1069

Probabil ati bagat de seama ca pe terasa cea mai de sus ete totul pregatit pentru turnat rigole... Si asta pe o lunime apreciabila..., care nu includea si actuala... (ziceți voi cum vreti)
Daca vreti sa vedeti detaliile cum trebuie, va recomand tv cu diagonala mare...