Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 52 Guests are viewing this topic.

alin_simeriaveche

Foarte frumos. Sunt uimitori cei de la UMB. Multumim Marcele

voicul

Nu era vorba de o intalnire CNAIR cu Salini, ca sa vada daca chiar s-a reziliat contractul pe LD2 acum 1 an si ceva?

gruiarew

V-a dat documentul respectiv? Sau e degeaba și cu instanță cu tot?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Ionut

^^ Era vorba sa se vada cu Salini, da. V-am dat declaratia lui Neaga din 06.12.2018 de la grupul de lucru. Noutati nu am pe subiectul asta. @gruiarew - Nu, inca nu ne-au dat documentul (rezilierea/incetarea contractului cu Salini-Impregilo la LD2). Crezi ca ei sunt fraieri sa respecte decizia instantei? E posibil sa fie nevoie sa mergem mai departe aici, cu executor si tot tacamul.

Harry

Raman la parerea ca daca de la inceput se proiecta un perete de sustinere din piloti si centuri nu se mai ajungea la atata tamabalau pe tema asta. just my 2 cents on the matter. Nu mi se pare o lucrare chiar atat de SF, in Constanta, toate cladirile noi din Mamaia si cladirile peste 8 etaje din oras se construiesc astfel pentru ca solul e f f moale si panza freatica e f f sus.

Cateva exemple:
Golfo di Santa Maria


Zorelelor Tower:


WTC

Kidu

#44915
Admirabil efortul oamenilor de a lucra pe astfel de vreme insa toate laudele astea n-o sa ne tina de cald daca cineva va fi ingropat sub pamant, fie ca e santierist sau vreo masina dupa ce se deschide traficul.
Incetati sa mai bagatelizati lucrurile pentru ca deja deveniti obsesivi prin felul cum incercati sa coafati situatia din teren.

Alunecarea dinspre viaductul Bejan, nu este doar o "asa-zisa" alunecare, este o alunecare in toata regula si nici vorba sa fie ceva controlat altfel nu isi lasau ei scule, materiale si alte echipamente la nici 3 metri de rapa:


Alunecarea s-a declansat pentru ca ei au sapat la nivelul terasamentului unde mai aveau pamant de dislocat insa terasele superioare, "acul ala de par", nu cred ca erau in plan sa se mai faca ceva la ele si asta ma ingrijoreaza cel mai tare.

Din punctul meu de vedere lucrurile sunt mai grave decat la Acilu pentru ca distanta fata de carosabil este mult mai mica si daca o masa de pamant pleaca la vale se lasa cu multi morti si zeci de ani de puscarie dar nu-i bai, dati-i inainte cu laudele doar pentru ca ati schimbat doua-trei vorbe cu oamenii constructorului si v-ati atasat de unii dintre ei.

Hai, sa inceapa simfonia minusurilor doar pentru ca unii dintre voi vreti o minciuna care va gadila la urechi in dauna unui adevar incomod.

P.S. Poate pune Umbrarescu niste pomelnice pe la biserici sa tina dealul ala ca tot suntem atat de bisericosi.


nenea_hartia


timisoreanul

Faptul ca oamenii astia lucreaza in conditii foarte dificile e o certitudine. Faptul ca se prabuseste autostrada e o supozitie a unora dintre voi. Pana una alta vorbim despre un santier, nu s-a dat drumul circulatiei. Din cate stiu UMB nu a avut pana acum muncitori decedati sau autostrazi care sa provoace vreo catastrofa, asa ca nu par iresponsabili. E foarte usor sa stam la caldurica si sa ne dam cu parerea, chiar daca ne pricepem mai mult sau mai putin la constructii de drumuri. Oricat ne place sa criticam, totusi in Romania nu mi se pare ca autoritatile sunt chiar asa iresponsabile. Sa ne gandim ca nici accidente feroviare nu se intampla, desi avem trenuri si linii ferate depasite cu mult. E valabil si pentru domeniul aeronautic.
Impresia mea este ca voi sunteti intr-o eroare, cand credeti ca noi ii inchinam o oda UMB-ului, ca nu suntem angajati la ei. Nu poate fi insa contestat faptul ca oamenii astia fac tot ce este posibil pentru ca sa finalizeze acest lot, iar pentru asta trebuie apreciati, respectati si chiar laudati. Atat si nimic mai mult. Daca vor merita pe viitor sa fie criticati, evident ca vor fi criticati. Deocamdata, umila mea parere este ca merita cu prisosinta sa fie laudati.

marcelbanu

@kidu, în filmare dar și în fotografiile mele apare o baracă cu folie albastră.
Este intactă.
Și fusese chiar sub acea alunecare. Se vede într-o fotografie...
Dacă alunecarea ar fi fost pe nepregătite nu cred că aș mai fi găsit-o în ziua în care am fotografiat șantierul pe ninsoare.
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

wifi

^
... la care adaug ca in locul initial, sub deal, era mai ferit refugiul de vant decat este acum, in apropierea zidului vertical de sprijin de langa DN.

dorum

Parerea mea e ca adevarul gol golut e undeva pe la mijloc. Mesajele teribiliste gen Aciliu le cunoastem si stim si sursa. Conexiuni nu e greu sa facem, dar nu asta-i scopul....
Pe de alta parte, e o chestiune de noroc ca nu avem raniti/morti la acel deal... Cam usor aluneca dealul, iar despre alunecari controlate, sa fim seriosi...
Despre UMB? toata stima!... dar nu face nimeni nimic in lumea asta pe gratis, sa fim seriosi... Oamenii sunt motivati, conducerea se descurca, patronul sigur nu vine cu bani de acasa...

horatiu.cosma

Cică la RIM-ul (raportul de impact asupra mediului) Sibiu - Pitești a fost totul ok săptămâna trecută și mâine vor fi CAT-urile în APM-urile vizate de proiect. Dacă e ok și aici, ne face o surpriză plăcută Șova, de final de mandat. Dacă se vrea, se poate, doar trebuie puțină muncă.

zuma80

#44923
De curiozitate am studiat putin filmarile lui Alin din 11 dec. respectiv 14 dec., din zona cu alunecarea.
Am urmarit elementele existente ale UMB, "casa" muncitorilor era deja repozitionata, dar observ pe terasament un palet de ciment si un recipient de apa, care daca ar fi fost lasate pe pozitie plecau cu alunecarea dar se pot observa mutate spre Soimus, de aici incerc sa cred cele spuse de Marcel!


https://postimg.cc/jD047Q8t
P.S. Povestea lui Marcel cu ultima postare foto, este pentru mine povestea de Craciun a anului!  :book: :gj:
Pentru A6!

alecu26

Naspa acele ancore chimice pt parapet facute cu atata apa.

Pe mine pe langa alunecare, ma ingrijoreaza inaltimea acelui ultim perete....si cat mai este de sapat. Perete vertical poate pe 10...12 metri. Se vede in poze cat ar mai fi de sapat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).