Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 84 Guests are viewing this topic.

rocklee

#42135
Intre viaductul bejan și baraj avem uzura pe toată portiunea asfaltata . DJul este  asfalt la doua straturi pe toată portiunea relocata.
În zona baraj  este turnat balast stabilizat. Sub viaductul bejan se fac lucrări hidro.se toarnă beton pe malurile pârâului.  Se toarnă acele placi de beton la zidul de sprijin. ...În săpătură se adancesc în zona de mijloc. Se înaintează cu plasa și ancorele. La  viaductul deal soimus la culea dinspre nod avem o porțiune de asfalt pe un sens.iar pe  celălalt balast stabilizat.....La nodul soimus. ...Se lucrează la umplutura de lângă culea dinspre cic.iar bretelele încet prind contur. Poze deseara când ajung acasă.
Flashu 74 îmi pare rău că nu am putut pune pozele aseară. Am fost foarte obosit.

perfidus

Go Rocklee! Nu-i slabi din ochi pe UMB-isti!
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

elphax

ar fi interesant sa liciteze UMB breteaua, sa castige si sa termine inainte ce Comsa finalizeaza capatul lotului pe sub pasajul de langa giratoriu . adica sa nu se poata racorda ...
:)

perfidus

Interesant dar nu este de dorit. Comsa nu a fost lasata practic sa lucreze prin santajul CNAIR -"nu iti recunosc ce ai lucrat pentru ca nu repari ce nai facut bine si ti s-a surpat". Cat a putut lucra a lucrat in ritm normal si a demonstrat ca are capacitatea sa termine rapid daca vrea.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

Astazi am avut termen si a ramas in pronuntare pentru data de 20.08.2018.

4. Cerere de chemare în judecată din dosarul nr. 11618/3/2018 (link TB) prin care am solicitat obligarea Pârâtei de a ne comunica documentele de interes public pe care le-am solicitat la punctul 2 din Petiția nr. 67/01.03.2018 adresată Pârâtei și înregistrată de aceasta la nr. 10/299/02.03.2018. În cadrul acestei Petiții am solicitat toate rapoartele intermediare primite în cadrul acestui contract pentru fiecare din secțiunile 2, 3, 4 și 6 ale autostrăzii pentru proiectul ,,Revizuirea Studiului de Fezabilitate pentru Autostrada Sibiu-Pitești". Pârâta a refuzat să ne pună la dispoziție aceste documente/informații de interes public.

Aici gasiti toate dosarele API vs autoritati.

ciprebbe

Quote from: elphax on August 14, 2018, 10:24:59 AM
ar fi interesant sa liciteze UMB breteaua, sa castige si sa termine inainte ce Comsa finalizeaza capatul lotului pe sub pasajul de langa giratoriu . adica sa nu se poata racorda ...
:)

UMB nu liciteaza niciodata dupa alti constructori. E o regula la ei.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

wifi

Si nici maine, alta regula la ei, tin sarbatorile religioase.

rocklee

#42142
revin cu pozele promise ...sunt de ieri nu sunt proaspete ..

pe ultima portiune inainte de viaductul bejan ...avem balast stabilizat






viaductul si o mare parte a supra betonari facuta



rocklee

#42143
sapatura vazuta din autostrada ..



de aici incepe asfaltul :)...si pe o mare parte dintre viaductul bejan si barajul mintia ....avem strat de uzura


rocklee

#42144
lucrari la vitoarea intersectie a DJului relocat ...imagini de sus ...







rocklee

#42145
imagini cu lucrarile la intersectie vazute de jos  ...










rocklee

#42146
imagini cu DJul relocat ...asfaltat pe toata lungimea  la doua straturi... :)











rocklee

#42147





Vlad94

Poze nodurile Margina, Holdea si Grind. Scuzati calitatea.
https://imgur.com/a/BXCWWfc

Quest

Despre pasul inainte facut de Companie in privinta subiectului LD3-Holdea:

<<Contactaţi de către ECONOMICA.NET, reprezentanţii CNAIR au spus că scoaterea separată la licitaţie a lucrărilor reprezintă singura opţiune legală.
Potrivit lor, semnarea unui act adiţional cu constructorul lotului 3, aşa cum propune API, ar fi fost ilegală şi nu ar fi fost aprobată de către oficialii de la Bruxelles, Autostrada Lugoj – Deva fiind construită cu fonduri europene.
"Legislaţia nu ne permite semnarea unui act adiţional, care se încheie doar în situaţii neprevăzute. În acest caz, ar fi fost o forţare a legii", ne-a explicat Alin Şerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR.>>

sursa www.economica.net

Bun, deci ii putem "multumi" dlui Ionita ptr blocajul de aproape 2 ani, rastimp in care putea initia procedura de licitatie. Iata, dl Neaga e doar din luna mai din nou in virful Companiei, iar in august avem un pas inainte pe chestiunea Holdea.
Probabil nu intimplator ministrul Lucian Sova spunea in luna mai la reinvestirea dlui Neaga, ca 'e mai flexibil'. Cu alte cuvinte Ionita s-a dovedit doar conservativ, asta ca sa ma exprim elegant...
Common sense will get you far !