Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 74 Guests are viewing this topic.

Ionut

Excelente pozele! :cheers:
Cum stam cu trambulinele? Au fost toate rezolvate? In pozele de pe spotting vad multe gropi astupate, sunt multe locuri unde asfaltul a suferit?

orioane


Ionut

Super simplu... este Soimus. :)
Poza e facuta din avion? :o Arata bine de sus. Va arata si mai bine cand nodul Soimus va fi gata... peste 2-3 ani? :)

orioane

Am incalcat regulile de securitate si am folosit aparatura electronica la aterizare la Sibiu.  :-[

orioane

Soimus:


Harau - Chimindia:

Podul peste Mures de la Simeria si Magura Uroiului

Si un pic din nodul Simeria:


iuli

Quote from: orioane on May 16, 2013, 05:38:20 PM
Am incalcat regulile de securitate si am folosit aparatura electronica la aterizare la Sibiu.  :-[

Muţumiri de poze, superbe!
Stai liniştit că nu ai încălcat nicio regulă. Regulile se referă la aparatura electronică care ar putea să interfere cu sistemul fly-by-wire al avionului, adica sisteme WI-FI, telefoane mobile, laptopuri. Aparate foto si camere video poţi folosi fără nicio problemă  8)
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

orioane

La Pricaz, dincolo de Turdas:

(Am trecut exact pe deasupra si nu am vazut nimic in zona Turdas)
Spatiu de servicii Orastie (Asfalt proapat):

Nod Orastie:

Vedere de ansamblu Orastie-Sebes:

Pasajele de la Sibot, la intersectia cu drumul spre Cugir:

Sebes:



tigrel58

Superb.
Acuma spune si cand pleci mai departe, sa te urmarim. :lol:
http://www.flightradar24.com/

orioane

Cunta:

Miercurea Sibiului:

Apoldurile (de Jos (sus) si de Sus (jos)):

Aciliu:


Dealul cu probleme si jonctiunea loturilor 3 si 4:


orioane

Lot 4:
Sfarsit lot 4 si Nod Saliste:

Ultimele lacuri de la Mag:

Ulterior am trecut exact pe deaupra tunelului din dealul Sacelului si pe deasupra dealului cu probleme. Am reusit sa prind doar urcarea din dealul Cristianului:

Sfarsit lot 4, pasaj de la Rusciori:


Cam atat (deocamdata).

Quote from: tigrel58 on May 16, 2013, 05:54:33 PM
Superb.
Acuma spune si cand pleci mai departe, sa te urmarim. :lol:
http://www.flightradar24.com/
Am zburat cu Austrian, cu Dash-8, nu le vezi pe flightradar24. Plec luni.


alin_simeriaveche

#7600
Orioane...toata stima...super se vede din avion. Poate ca mai faci o tura de poze la intoarcere :D
Se vad foarte frumos (si chiar sa avansat) spatiile de serviciu de la orasti, apoi la Aciliu si dealul mutat din ultimele poze se vede frumos. Inca odata, toata stima

mitsu


skemosu

Am vazut niste poze cu masini pe autostrada si mi se pare ca benzile sunt mai inguste de 3.75 m. O fi doar o iluzie ? din cate stiu eu ar trebui sa fie doua benzi de 3.75m + banda de urgenta de 2.5 m.

Si inca ceva, mi se pare ca banda 2 e prea aproape de parapeti, normal era sa mai ai un 0.5 - 0.7 m pana la parapet... parca in germania pe autostrada nu era asa "claustrofobica" senzatia cand mergeai la banda 2 (sau 3....     :) )

simba

#7603
Quote from: skemosu on May 16, 2013, 07:58:53 PM
Am vazut niste poze cu masini pe autostrada si mi se pare ca benzile sunt mai inguste de 3.75 m.

eu unul nu cunosc cat ar trebui sa aibe banda dar ca 0.5- 0.7 de pe banda a doua pana la parapete nu e. Cel putin asa mi se pare mie si din acesta cauza autostrazile romanesti chiar mi se par "claustrofobice". Evit sa depasesc coloane din acesta cauza mai ales daca mai si trec pe langa un loc unde a fost  accident si au uitat sa mai indrepte parapetul. Parca te ia groaza cand treci pe langa asa locuri cu atat mai mult daca mai ai si un copil prin masina. 

timisoreanul

Si totusi, care sunt castigatorii? Chiar nu stie nimeni de pe forum rezultatele oficiale? Practic, singura informatie este cea publicata de Adevarul din surse neoficiale si preluata si de altii.
Eu sunt foarte curios de Timisoara-Lugoj lot 2. Daca intr-adevar s-a anulat licitatia, inseamna ca au fost anulate atat oferta UMB (ceea ce era previzibil din acele decizii), cat si oferta Selina, ceea ce cu siguranta va da nastere unor noi contestatii. Nu stiu cum s-au interpretat hotararile, daca s-a considerat ca toti ceilalti participanti care nu au formulat contestatii la declararea ca si castigatoare a UMB sa nu mai fie luati in calcul la noua evaluare. Oricum, e hilar ca din atatea oferte facute de companii mari pentru acest tronson sa ajungi sa anulezi intreaga licitatie.
Daca asa s-a intamplat, probabil vor fi din nou contestatii 2-3 luni, daca solutia se va mentine, se va lansa o noua procedura, iar anuntarea castigatorului se va face cel mai devreme dupa inca 3 luni, ceea ce inseamna ca un castigator am putea avea doar la sfarsitul anului. Si uite asa, un tronson scos la licitatie la prima strigare, odata cu celelalte loturi aflate acum unele in curs de finalizare, ar putea ramane ultimul tronson atribuit de pe autostrada Nadlac-Sibiu, in conditiile in care speram ca pana atunci sa se incheie contractele pentru Lugoj-Deva si Nadlac-Arad lot 1.
Ma repet, eu am mari semne de intrebare cu privire la competenta celor din aceste comisii de licitatii, care au pe mana contracte de sute de milioane de euro de o mare importanta economica (probabil ca foarte putini realizeaza impactul pe care il va avea A1 terminata, chiar si fara Sibiu-Pitesti) si am impresia ca sunt cam depasiti de situatie. Nu vad decat stangacii, gafe, superficialitate si nu imi permit sa fac si alte afirmatii.