Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 63 Guests are viewing this topic.

sebba

era ceva ceva la iesirea de pe A, la inceputul filmarii
si mai avea trafic si in spate dar nu ai vazut tu :lol:

da man, e subtire, dar cum totul e relativ, crede-ma ca ma asteptam la si mai putin trafic :D
Sailing away! S/Y Haimana

laurashgeo

Referitor la intrarea pe autostrada inainte de terminarea liniei continue am mai multe scuze:
- conducea sotia
- stiam ca din spate nu mai are cine veni ca noi am intrat pe la capat
- mai era si camionul in fata care strica filmul
La minutul 2.10 sotia zice speriata: "Suntem pe contrasens!!!"
Trafic era ceva, tinand cont ca era sambata inainte de pranz, era chiar mult mai intens ca pe M3 Budapesta Debrecen. Traficul il poti vedea pe sensul opus, pentru ca teoretic toata lumea merge pe autostrada cu ~130km/h si nu ar trebui sa fii depasit sau sa depasesti prea des(cu exceptia camioanelor).
Calitativ aceasta bucata este f buna, fara valuri si trambuline!

sebba

parerea mea ramane tot aia: ca zona cu linie intrerupta e prea scurta si prea la sfarsitul benzii de accelerare
asa ca: felicitari sotiei ;)
Sailing away! S/Y Haimana

Ionut

Update sursa secreta de pe A1 Arad-Timisoara, poze foarte proaspete.

Activitate foarte intensa pe Arad-Timisoara.


Aici se face trecerea de pe un sens pe celalalt.


Activitate foarte intensa... asa se lucra in vremurile bune cand se construia autostrada.





Ionut

Mai departe.

Se lucreaza la pasaje.


CIC Ortisoara.


Continuam spre Arad...




Pasajul cu probleme (cel cu crapaturile imense).

Ionut

Continuam...


Spatiu servicii pe directia Timisoara-Arad.


Spatiu servicii pe directia Arad-Timisoara.


Cam atat de pe Arad-Timisoara, cred ca sursa imi mai trimite poze. Daca sunteti cuminti le si pun.

verdiuc

Quote from: Ionut on May 15, 2013, 06:58:51 PM
Daca sunteti cuminti le si pun.

Da, gata,nu mai spunem nimic ..

Ionut

#7567
Am mai primit doar doua de pe Arad bypass.




alin_simeriaveche

Multumim de poze....totusi nu imi vine sa cred de cand tot lucreaza la aceasta autostrada si nu o mai termina

mishu77

Daca pe Timisoara - Arad e de intzeles, pe Arad bypass ce mai lucreaza?

Morosanu

O fi racordarea la Arad - Pecica....
Politica distruge tot ce atinge.

udar

pe Arad bypass era restrictie pe o banda chiar in dreptul aeroportului-pista, am trecut si eu ieri pe acolo, dar nu am remarcat ceva probleme pe acea bucata(zona)..............
dar pot sa spun ca s-au inmultit trambulinele si pe aceasta bucat  :((

Ionut

Quote from: mishu77 on May 15, 2013, 08:30:33 PM
Daca pe Timisoara - Arad e de intzeles, pe Arad bypass ce mai lucreaza?

In zona respectiva unde este facuta poza am inteles de la sursa ca se curata partea mediana a autostrazii.

bogdymol

Am trecut si eu pe Arad bypass. Se lucreaza pe aprox 200 m la niste cabluri ingropate pe zona mediana. Nimic de speriat.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

alecu26

Quote from: marcelbanu on May 15, 2013, 06:56:52 AM
@bogdymol, mulțumesc...
Ca să zic așa, zona mea de acoperire, de supraveghere,
înseamnă că este lotul IV...

Dacă va lua acest lot UMB, deja știu unde se va plasa stația de asfalt,
pe fostul loc avut la reabilitarea DN7.

Aparatul foto e la ascuțit...
Ne pregătim de spionaj...  :lol:

UMB nu are cum sa execute acel lot la acel pret, decat daca aduce bani de acasa.

iar daca mai da de vreo problema, alunecare etc....chiar si cu toti bani de acasa, tot nu-l termina.

Oferta Strabag a fost oricum foarte jos si ei deja au acolo statie de asfalt (amortizata pe cele doua contracte pe care le-au executat, organizare deja facuta si valabila, contactele la toate restursele din zona, deci preturile au fost puse cu o precizie de 2 zecimale, pe cand restul au fost nevoiti sa speculeze).

In fapt....ofertele celorlalti (locul 3 si 4) se vede ca sunt facute tot foarte strans + acele avantaje care Strbag le are si ei nu. Dupa exeprientele cu Impregilo si Astaldi...unde se dovedeste ca nu merge cu smecherii si acte aditionale peste acte aditionale la fondurile europene....cred ca UMB are toate sansele sa dispara de pe piata....sau va incasa avnasul si nu va mai lucra nimic pana nu i se dubleaza contractul. Deci...2016-2017 incepe sa para optimistic pentru Deva-Lugoj.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).