News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 42 Guests are viewing this topic.

gruiarew

Cu riscul de a-mi lua în freză, trebuie s-o zic...

Ştim de partenerul serios cât poate. Se vede foarte bine cât îs de capabili la doi paşi lângă (DN68A). Dar eu zic că vina este împărţită aici. Nu te apuci de lucru pe vorbe. Rezolvi ce ai deja contractat (la Ilia şi la Grind încă e groapă) după aia vii cu pretenţii.

Adică eu mă angajez că vă ridic o casă. Cum construiesc eu casa vă gândiţi că aveţi nevoie şi de cuşcă la câine. Îs băiat bun, mă apuc şi de aia, pe vorbe, că gentlemen agreement & stuff. După care mă deştept şi vin să cer bani. Casa n-are acoperiş, nu-i gata, idem şi coteţul la câine. Cum aţi proceda?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

GDPR

#39301
^E si o alta varianta: semnezi un contract la o valoare si mai ai niste lucrari suplimentare de, sa zicem, 10% din valoarea contractului. Dar plapuma ta e limitata si atunci daca nu primesti cei 10%, executi lucrari doar pana la valoarea initiala totala, ca nimeni nu are de unde sa vina cu bani de acasa. Daca ai executat o buna parte din lucrarile suplimentare, evident ca in cei 10% ramasi din total sunt atat lucrari din contractul de baza cat si restul de lucrari suplimentare. Cum ti se pare? Comsa e de abia la 78% din valoarea de contract initiala, asa ca mai are 12-15% marja de lucru.

gruiarew

Păi fiecare ar trebui să nu se întindă mai mult decât îi e plapuma. Nu mă apuc de coteţ dacă am bani doar de cărămizi exact câte îmi trebuie la casă. Şi şi alea pentru casă îmi calculez câteva în plus, poate se mai sparg când le descarcă.

Dacă terminau devierea, se apucau de săpat, era măcar Ilia gata, sau Grind, sau ambele, atunci era de indicat doar într-o direcţie. Aşa, s-au înţeles pe o treabă, s-au schimbat nişte şefuţi, unii n-au bani destui, alţii nu mai recunosc, se ceartă şi noi ne rupem oasele şi roţile prin gropi.

Mă simt exact ca şi câinele ăla ce trebuie să stea în ploaie că n-are nici coteţ nici în casă nu poate spera să-l ia stăpânul că nici aia nu-i gata.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

ciprebbe

Quote from: serban vlad on April 04, 2018, 09:39:04 AM
LD 4 pare fezabil anul acesta dupa avansul lucrarilor. problematic este dealul cu lilieci.
ZERO !!!
Nu se poate finaliza tot anul acesta, nu au cum. Un kkt cat e excavat acolo.Trebuie ajuns pana jos, facuta baza apoi inceputa umplutura pana la +20m...despre ce vorbim? Terasare, compactare pe lungime de peste 1km.... si astea toate in conditiile in care nu bubuie dealul.
Nu mai fiti copii. E un volum imens de munca acolo, plus consolidat dealul...... plus se vor termina banii ..... (doar suma la CIC licitata din burta la sub 20% din valoarea reala)
Eu m-as bucura sa vad ca finalizeaza UMB-ul tot lotul4.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

Pe mine nu ma intereseaza cum se cheama autoritatea statului care construieste autostrada.
Pentru mine, statul este cel care o construieste.
Si cand statul (ministerul mediului) isi cere singur ecoduct si tunel pentru a emite AM, si tot el (ministerul transporturilor) isi autorizeaza constructiile, cum poate sa vina dupa aceea si sa spuna ca alea nu erau in contract?

E ca si cum tu iti construiesti o casa din fondurile comune ale tale si ale sotiei, dai avansul, casa se ridica pana la acoperis si copilul vrea si el un cotet pentru caine. Sotia e de acord dar pune conditie sa nu fie langa florile ei, constructorul iti zice pretul, tu esti de acord verbal, sotia semneaza si ala il face exact cum a vrut copilul si cum a aprobat nevasta, iar tu te razgandesti si nu mai recunosti nimic.
Acum vine si intrebarea: crezi ca acel constructor iti mai pune acoperisul la casa?

Bine, exista de mult timp un razboi intre institutiile statului. Fiecare se crede buricul pamantului si nu ar colabora nici in ruptul capului. Ba iti mai si sugereaza sa dai in judecata o alta institutie a statului. Imaginati-va o companie privata in care fiecare departament face doar ce vrea, cum vrea si cand vrea. Ups, se pare ca am descoperit ce inseamna "statul paralel".
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Dominik

#39305
Wow !!! Comsa pe santier !!! ce surpriza, sper sa se tina de cuvant si sa mobilizeze mai multi oameni dupa Pasti, din imagini se observa ca se lucreaza in toate punctele critice, minus descarcarea de la Holdea logic, sper sa-i lase CNAIR sa lucreze si acolo, a venit iepurasul mai repede !  :D
You're in Steelers Country

gruiarew

#39306
Quote from: dr4qul4 on April 04, 2018, 11:19:04 PM
tu esti de acord verbal, sotia semneaza si ala il face exact cum a vrut copilul si cum a aprobat nevasta, iar tu te razgandesti si nu mai recunosti nimic.
Acum vine si intrebarea: crezi ca acel constructor iti mai pune acoperisul la casa?


Am înţeles că nu e contract semnat pentru adiţionale, doar vorbe. Dacă e semnat, atunci mea culpa şi ar trebui să fie simplu. Primul şi primul lucru trebuie să te ţii de contract. De aceea se fac contracte ca să nu se dea la întors după. Scrie acolo că la casă e acoperiş? Ai bani de rondoul de flori şi de cuşca la câine? Până la urmă cu cine te-ai înţeles? Cu nevasta sau cu mine? Are casa acoperiş? Are câinele cuşcă? S-a vorbit ceva, s-a semnat altceva şi s-a făcut cu totul altceva.

Ca să fiu în ton cu ce-ai zis, de pe partea mea poate să o facă şi extratereştrii, nu mă interesează cine construieşte. Nici rezilierea nu cred că e o soluţie, amintiţi-vă cât a stat OS3 închisă până au început să se mişte lucrurile. Dar în cazul de faţă se stă şi se bate doar mărunt din buze prin cominicate şi precis tot la reziliere o să se ajungă. Între timp pe poteca de lângă se merge ca dracu, lumea e nervoasă şi chiloţeii se fac maro. De aveam LD3 nu filmam asta:



Şi era trafic de duminică.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

cryu

Eu nu inteleg cum dracu oficial in fiecare comunicat CNAIR zice ca LD4 o sa fie gata anu asta.Chiar nu inteleg.Ori noi suntem toti prosti , ori ei sunt prea destepti.Ori ne fac prosti pe fata!!!Vb lui ionut daca o sa fie gata ne mutam toti in canada.Legat de LD3 vina e 100% a CNAIR.Si sa va mai zic un lucru, daca era constructor UMB sau Tirrena pe LD3 garantat nu era nici o problema(prietenii stiu de ce).Speram la o intelegere (cu spaga sau fara ) dar sa se duca la final contractul inclusiv cu ce A APROBAT CNAIRU!!!!

rizzuh

Tirrena? :lol: Poate nu ai auzit de "problemele" de pe ST3.

UMB da. Suntem si noi curiosi cum au trecut de receptie fara nicio problema pe Gilau - Nadaselu, insa CNAIR refuza sa ne spuna.

dr4qul4

http://mt.gov.ro/web14/informatii-de-interes-public/alte-informatii/interes-alte-informatii-autorizatii
http://mt.gov.ro/web14/documente/interes-public/autorizatii/2017/48/AC%20nr.48-01.09.2017.pdf
http://mt.gov.ro/web14/documente/interes-public/autorizatii/2017/48/anexa%20la%20AC%20nr.48.pdf

Exista o autorizatie de construire, ceruta de CNAIR si aprobata de MT. AC-ul spune ca lucrarile trebuie sa inceapa in cel mult 12 luni si trebuie sa dureze maxim 11 luni si ca vor fi executate de COMSA.
Tot ce imputa CNAIR-ul acum, este lipsa....ordinului de incepere.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

tudor

^
Poate suna a trolling fin; ar trebui sa intrebam CNAIR, pe baza legii accesului la informatii de interes public "de ce nu a fost emis inca ordiunul? cand va fi emis? ce impiedica emiterea lui?"

laszlo.robert

#39311
Ce îi împiedică ?Hai să fim obiectivi și nu căutăm scenarii abstracte.Lipsa banilor :în grosso modo  40 mill lei (ecoduct 2 , descărcare Holdea, fonoabsorbante) +TVA. Uite ce se întâmplă pe A3 la București.
Ordinul este : băieți bani anul ăsta canci,faceți cum știți (chiar și reziliere). Restul povești de adormit copii, de ce nu au oprit lucrările încă din faza incipientă (cele fără ordin dar cu AC emis) ,țineți minte harababura cu parcela expropriata de la Holdea cu topoul greșit.Declaratii de genul noi nu știm ce făcea constructorul in teren este poveste de nina-nana.

Dominik

You're in Steelers Country

vancouver

Quote from: cryu on April 04, 2018, 11:52:18 PM
Eu nu inteleg cum dracu oficial in fiecare comunicat CNAIR zice ca LD4 o sa fie gata anu asta.Chiar nu inteleg.Ori noi suntem toti prosti , ori ei sunt prea destepti.Ori ne fac prosti pe fata!!!Vb lui ionut daca o sa fie gata ne mutam toti in canada.

Eu cred ca exista o explicatie simpla si asta se numeste "a minti frumos". Romanii sunt specialisti in a minti, pe vremea lui Cea. a fost cultivata cu multa grija aceasta '"calitate", de se ajunsese la construirea unor fatade se carton, numai sa vada tov. ca s-au facut blocurile. Sau la vopsirea ierbii cu vopsea verde. La sedintele de partid toata lumea mintea legat de ceea ce urma sa faca in urmatorii 5 ani (planul cincinal), nu de alta, dar cine spunea adevarul era ras imediat. La fiecare colt de strada trebuia sa minti si sa spui cat de frumos si genial este partidul si clasa conducatoare, angajatul de la Avicola mintea cand fura oua, cel de la fabrica de biciclete cand fura componente, directorul cand raporta productia, secretarul de partid cand raporta productia la hectar, etc... MAREA PROBLEMA: oamenii din acea perioada considera toata minciuna asta ca necesara supravietuirii, adica o treaba complet scuzabila si acceptabila.

Umbrarescu ESTE PRODUSUL ACELEI EPOCI TRISTE. Nimeni nu spune ca nu se face treaba pe santierele lui, il admiram cu totii ca si constructor. Dar este un "mincinos frumos". Sunt convins ca el le spune permanent celor din CNAIR ceea ce vor sa auda: E GATA ANUL ASTA. Iar incapabilii de acolo nu inteleg ca nu e posibil si chiar daca o fac, se prefac ca nu inteleg, pentru ca la randul lor sunt pui de comunisti, care raporteaza cu mare aplomb "noi hriecorduri die phroduhtzie la hiectar". Si astfel primul ministru si ceilalti incapabili de sus din clasa politica aud si ei muzica care le place.

In final minciuna iese la iveala. Iesea si atunci. Si atunci romanul s-a mai specializat pe o meserie: GASIREA DE EXPLICATII. Cu tot tacamul. Inclusiv învârtitul realitatii din trecut de asa natura ca sa se potriveasca bine. Inclusiv mintirea in fata, cum ca de fapt nu a fost niciodata vorba de asa ceva. In orice caz, daca cineva e vinovat, e altcineva. Este exact ceea ce vedem si la politicienii de azi, produsi sau fii de nadesjde ai aceleiasi epoci de aur: cu seninatate rastalmacesc realitatea si o reinterpreteaza cum le convine lor. Am lucrat pentru un patron provenit din acea epoca, un fel de Umbrarescu. Avea o vorba: "Si daca nevasta te prinde in pat cu amanta, tu sa sustii sus si tare ca nu e adevarat si ca de fapt ea nu vede bine". In toate relatiile afaceri asta era modul lui de a proceda. Daca nu-si respecta de exemplu o promisiune sau un termen intorcea lucrurile de asa natura, ca nu el era vinovat, ci chiar cel caruia ii facuse promisiunea...

MINCIUNA, MINCIUNA si iar MINCIUNA. Acesta este modul de lucru al oamenilor din CNAIR si - iata - probabil si al acestui "om de bine" numit Umbrarescu, cel putin in relatia cu CNAIR.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

flashu74

Eu din principiu nu mai cred nimic din ce se spune in general. E multa vorbarie si putine fapte. Dar referitor la lotul4 , chiar si daca nu se termina la nivel de dare in circulatie , dupa cum am vazut ca au lucrat oamenii pe frig, ploie, vânt, ninsoare, eu nu am ce să le reproșez. Dar sper să fie gata macar la nivel de o tura cap- coda Soimus-Ilia.