Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 57 Guests are viewing this topic.

Dominik

Rocklee esti mare, super fotoreportaj !!! Te asteptam cu poze si dupa Pasti, sarbatori fericite ! +1
You're in Steelers Country

alin_simeriaveche

Quote from: rocklee on April 04, 2018, 12:10:13 AM
gata ...ne vedem ...la anul .... :D :thumbsup: :vroomvroom: :bye: :bye:
Asta era asa de 1 Aprilie dar cu intarziere :)

NGC

Quote from: luc on April 03, 2018, 09:30:13 PM
Pagina de FB CNAIR:
https://www.facebook.com/cnadnr/videos/1997060917220644/

Quote
Stadiul fizic actual al lotului 4 Lugoj-Deva este de 75,7%, iar constructorul si-a asumat ca finalizeaza lucrarile pana la sfarsitul acestui an.

@Compania Pinocchio (aka CNAIR): Nu puneti voi acolo si un document care sa sustina afirmatia marcata mai sus cu rosu? ;)

Sau ati scris acolo ceva ce trebuia sa apara doar anul viitor? :lol:

NGC

Quote from: kumar on March 08, 2018, 07:03:39 PM
Documentația pentru construcția secțiunii 4 a Autostrăzii Pitești-Sibiu a fost trimisă la ANAP

Documentația pentru Contractul destinat proiectarii și execuției secțiunii 4 a autostrăzii Pitești-Sibiu,  a fost trimisă astăzi la ANAP pentru verificare și validare. După finalizarea acestei etape, Contractul pentru proiectare și execuție va putea fi postat pe SEAP, pentru ofertare.

[...]

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/documenta%C8%9Bia-pentru-construc%C8%9Bia-sec%C8%9Biunii-4

@Compania Pinocchio (aka CNAIR): Or fi trecut 10 zile calendaristice din 8 Martie si pana acum? Nu mai ziceti nimic? Daca vi se respinge documentatia taceti, nu-i asa? ;)

Lasati-ma sa ghicesc. De vina o fi noul SICAP. :lol:

wifi

Stai sa inteleg si eu, deci au venit in control inopinat intre pastele catolic+protestant (in ardeal sunt destui ce-l sarbatorsc) si pastele ortodox, deci in vacanta de Pasti si au gasit mobilizare redusa, adica cu alte cuvinte paznicii, ca ceilalti se afla cum s-a anuntat in vacanta. Si dupa ce au vazut ca defapt s-a lucrat, ajung la concluzia "constructorul si-a asumat ca finalizeaza lucrarile pana la sfarsitul acestui an". Pai constructorul era absent, in vacanta!

Iceman

Rocklee multumim pt poze :cheers:....Ai fost fabulos :thumbsup:

flashu74

^^^
In sinteza la progresul LD4 pe ianuarie apare 71.5%.
Pe februarie apare 71.7%. Eu sincer in teren am vazut mai mult de 0.2%. Si ar mai fi martie care nu apare. Deci totusi acel 75.7% nu este chiar de necrezut. Cealaltă cu asumarea.??
M-am uitat de mai multe ori si eu tot nu inteleg de ce au relocat toti acei stalpi din deal Branisca. Unul era aproape de autostrada dar ceilalti? Cred ca trebuiau si ei schimbati ca erau vechi si asta a fost o buna ocazie. Si oricum se putea trage A cu 5 m mai intr-o parte din proiectare. Cel de jos suplimentar trebuia sa ridice firele.
Multumiri rocklee de foto si UMB pentru ca a dat ocazia acestor fotografii.

rocklee

#39277
Intotdeauna am fost fabulos dar nu am avut cine sa mă laude  :p  :lol:
Și umb este  fabulos  :D

serban vlad

LD 4 pare fezabil anul acesta dupa avansul lucrarilor. problematic este dealul cu lilieci.

rocklee

Stâlpi  au fost relocati mai mulți din cauza unei probleme tehnice.

rizzuh

Acum cearta pe Comsa de pe LD3.

QuoteLa controlul inopinat efectuat ieri de echipa CNAIR pe lotul 3 al autostrăzii Lugoj - Deva s-a constatat o slabă mobilizare insuficientă pentru realizarea proiectului în parametrii normali și la timp. De asemenea, au fost evidențiate și o serie de probleme nerezolvate pentru care se așteaptă soluții viabile.
Pe acest lot, constructorul nu a remediat problemele de stabilitate a terasamentelor, nu a prezentat inca o solutie tehnica pentru pasajul de la km 76 si nu a rezolvat problema sistemului de evacuare a apelor pluviale. Aceste probleme treneaza inca din anul 2016, iar Antreprenorul Asocierea S.C. Teloxim Con S.R.L. - COMSA S.A. - Aldesa Construcciones S.A. - Arcadis Eurometudes S.A. nu si-a manifestat serios disponibilitatea de a le rezolva. In plus, slaba mobilizare din santier pune sub semnul intrebarii capacitatea acestui constructor de a continua proiectul. De asemenea, antreprenorul nu a venit cu soluții optime in conformitate cu standardele de calitate fapt ce a dus la prelungirea termenelor de execuție, întârzierea finalizării proiectului si degradarea unor lucrări deja executate. Iar de multe ori antreprenorul a executat lucrări fara a instiinta consultantul si pe care de multe ori nici nu l-a convocat la punctele cheie in execuția lucrărilor fapt ce l-a pus pe consultant in postura de a da neconformitati. Unele dintre ele datând din 2017 si nestinse pana un prezent.

Nici vorba despre ecoduct si nodul Holdea, evident. Ca doar n-au cerut ei sa se faca... O:-)

transporter

Eu cred ca de fapt controlul inopinat a vizat mai mult LD3. Posibil ca se pregatesc de reziliere si trebuie justificari. Daca au fost in zona au trecut si pe la LD4.

gruiarew

Dacă e de reziliat să-l rezilieze și gata. Eu de ceva vreme tot cadrele alea le prind în cameră. Faptul că nu se mișcă nimic nu ajută pe nimeni, în afara celor de la service.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

dr4qul4

Daca se reziliaza, acest lot se va bloca pentru o perioada lunga de timp. Nu cred ca are curaj CNAIR-ul sa termine ecoductul si descarcarea de la holdea sau sa organizeze o licitatie inainte de terminarea procesului.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

flashu74

Oricum ar fi trebuie facut ceva si repede. Ori dau banii si termina lotul ori reziliaza si fac cum cred mai bine sa termine curând. In forma actuala va dura la infinit. Daca e vorba că noi platim ce se castiga in instanta. Ok, asta e. Am platit si altele. Platim mai scump lipsa autostrazilor. Eu nu mai suport tergiversari si amanari. E penibil. Lipsa deciziilor e mult mai paguboasa.