Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 32 Guests are viewing this topic.

Liviu_udr

Ultimele poze de la Ohaba. Încă nu mi-am revenit din șocul provocat de traficul de pe Margina-Deva. Imaginați-va că tot acest sens de mers era plin de mașini.







Atât, din păcate, pentru această dată. Vizionare plăcută!

mishu77

#34921
Am fost si eu vineri catre Sibiu si duminica catre Timisoara, vineri pe la ora 18:20 cred era coada la trecerea CF de la Ohaba pana sus in deal de unde se vede autostrada conform google maps cam 1.4 km, si se circula nu trecea nici un tren. Ieri (duminica) a fost cat de cat mai OK. Cred ca asta inca nu e perioada de varf, mai catre august o sa fie bara la bara intre Margina si Deva iar la sfarsit de august invers pe sensul catre vama.

pasadia

In august deja stiu ca o sa trec prin Hateg mai des. :P

Chiar si acum diferenta de timp nu e atat de mare pe cat te-ai astepta, mai ales ca prin Hateg ai mai putina autostrada (30 de minute in plus pentru circa 45 de km mai multi).

mishu77

^^ In week-end cel putin, e aglomerat si pe DN6 intre Caransebes si Timisoara pentru ca multi pleaca vinerea din Timisoara catre Caransebes sau Severin iar duminica se intorc, dar e o alternativa.

vancouver

Nu cred ca merita varianta prin Hateg. Varianta de rezerva cea mai buna este Valea Muresului, pe DN7 si prin Arad. In loc sa ai km in plus ca pe la Hateg, ai km in minus, mai precis vreo 30. Iar timpul teoretic este cu doar 13 minute mai mare fata de DN68A + A1 pe la Margina. In schimb pe la Hateg sunt 34 minute in plus teoretic, iar cand va fi nasol pe Margina, vor exista intarzieri si pe Simeria-Hateg-Caransebes-Lugoj.

Daca ar fi fost gata pasajele de pe centura Arad nord as fi propus ca la Ilia camioanele sa fie obligate sa mearga inainte pe DN7 spre Arad, deci sa aibe interzis pe DN68A sensul spre Lugoj. Pentru a mai degreva drumul. Dar fara pasaje la Arad e aiurea.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

pasadia

De obicei am drumuri la si dinspre Timisoara. Stiu si eu ca pentru taficul O/D Nadlac or beyond solutia e DN7, si e si asta un argument pentru preferinta mea pentru varianta prin Hateg.

phb2



NGC

#34928
Astazi a fost lansata licitatia "Proiectare si executie autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 1 Sibiu - Boita, km. 0+000 - km. 14+150 - Lot 1 km. 0+000 – km. 13+170".

Valoare estimata: 765,838,999.48 RON fara TVA

Termen pentru depunerea ofertelor: 17.10.2017
Durata contractului: 108 luni, 12 luni perioada de proiectare, 36 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor (ce poate creste la 84 luni, respectiv 120 luni, in functie de perioada de garantie ofertata)

Fonduri: POIM in cofinantare cu bugetul de stat

QuoteObiectivul principal il reprezinta proiectarea si executia lucrarilor pentru Autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 1 - Lotul 1 in conformitate cu conditiile de contract FIDIC Galben. Lotul 1 aferent Sectiunii 1 se intinde intre km. 0+000 - km. 13+170, iar traseul autostrazii va începe în zona localitatii Selimbar, la intersectia cu centura Sibiu. Aliniamentul se continua la vest de Drumul national DN7, in paralel cu acesta, fiind amplasat intr-o zona colinara pana la km 6, in zona localitatii Vestem. În continuare, traseul autostrazii traverseaza la vest de Talmaciu, drumul judetean DJ 105G Avrig - Marsa - Talmaciu – Sadu pana in zona Boita unde este prevazut un nod rutier ce asigura conectivitatea temporara a autostrazii Sibiu-Pitesti cu DN7.

Quote6. Procedura de atribuire este initiata sub incidenta urmatoarelor clauze rezolutorii: CLAUZA REZOLUTORIE 1: Incheierea ctr de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea ctr fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile ref la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, AC va aplica prev art 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din L 98/2016, fiind imposibila încheierea contractului de achizitie publica. CLAUZA REZOLUTORIE 2: AC nu va atribui contractul decat in situatia in care HG privind indicatorii tehnico-economici ai acestui obiectiv de investitie va fi rectificata / actualizata. In lipsa rectificarii/actualizarii indicatorilor tehnico-economici, aprobati prin HG, AC va aplica prev art. 212 alin (1) lit. c) din L 98/2016. CLAUZA REZOLUTORIE 3: Autoritatea Contractanta nu va atribui contractul decat dupa obtinerea Acordului de Mediu. In lipsa Acordului de Mediu, Autoritatea Contractanta va aplica prev art. 212 alin (1) lit. c) din L 98/2016.

NGC

#34929
Astazi a fost lansata licitatia "Proiectare si executie autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 5 Curtea de Arges – Pitesti km 92+600 – 122+950".

Valoare estimata: 1,834,035,567.66 RON fara TVA

Termen pentru depunerea ofertelor: 18.10.2017
Durata contractului: 120 luni, 12 luni perioada de proiectare, 48 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor (ce poate creste la 84 luni, respectiv 120 luni, in functie de perioada de garantie ofertata)

Fonduri: POIM in cofinantare cu bugetul de stat

QuoteObiectivul principal il reprezinta proiectarea si executia lucrarilor pentru Autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 5 in conformitate cu conditiile de contract FIDIC Galben. Sectiunea 5, se intinde intre km 92+600 si km 122+950, iar traseul autostrazii va începe în zona localitatii Curtea de Arges si va contiua traseul paralel cu raul Arges pana la actuala centura a Municipiului Pitesti. Traseul acestei sectiuni este amplasat in judetul Arges si are o lungime de 30.35 km.

Quote6. Procedura de atribuire este initiata sub incidenta urmatoarelor clauze rezolutorii: CLAUZA REZOLUTORIE 1: Incheierea ctr de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea ctr fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile ref la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, AC va aplica prev art 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din L 98/2016, fiind imposibila încheierea contractului de achizitie publica. CLAUZA REZOLUTORIE 2: AC nu va atribui contractul decat in situatia in care HG privind indicatorii tehnico-economici ai acestui obiectiv de investitie va fi rectificata / actualizata. In lipsa rectificarii/actualizarii indicatorilor tehnico-economici, aprobati prin HG, AC va aplica prev art. 212 alin (1) lit. c) din L 98/2016. CLAUZA REZOLUTORIE 3: Autoritatea Contractanta nu va atribui contractul decat dupa obtinerea Acordului de Mediu. In lipsa Acordului de Mediu, Autoritatea Contractanta va aplica prev art. 212 alin (1) lit. c) din L 98/2016.

NGC

#34930








NGC

#34931








NGC

Quote from: horatiu.cosma on June 23, 2017, 01:48:47 AM
Deocamdată pot face doar un pariu cu mine însumi: o să se semneze contractele de proiectare și execuție pe cele 2 loturi, o să se facă proiectarea, dar nu se va putea da autorizația de construire și automat începe lucrările pentru că nu va exista acordul de mediu  :lol:.

Ai pierdut pariul. :lol:

Quote3: Autoritatea Contractanta nu va atribui contractul decat dupa obtinerea Acordului de Mediu. In lipsa Acordului de Mediu, Autoritatea Contractanta va aplica prev art. 212 alin (1) lit. c) din L 98/2016.

Acel articol inseamna anularea licitatiei.

Sunt foarte curios cine se va ocupa de obtinerea acordului de mediu si cat va dura. ;)

Ionut

#34933
A1 Sibiu-Pitesti
Caiete de sarcini Sectiunile 1 si 5

Fisiere atasate mai jos.

Ionut

#34934
A1 Sibiu-Pitesti
Memoriu General si Studiu de Trafic Sectiunea 1
(fisier zip 43 MB, WeTransfer.com, linkul expira!)

Daca aveti nevoie de aceste fisiere dupa expirarea linkului, dati de stire. :)




Documentatia tehnica Sibiu-Pitesti Sectiunea 1 (3,3 GB).
storage.cnadnr.ro/achizitii/ID1083/Documentatie tehnica S1.rar