Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 48 Guests are viewing this topic.

Dominik

#33570
Asta a fost raspunsul dat de DRDP Timisoara....si mie mi s-au parut ca sunt foarte putini oameni !!!
You're in Steelers Country

Quest

Quote from: euromau on March 29, 2017, 12:27:13 PM
Am intrebat un prieten ce lucreaza pe lotul Comsa si zice ca au ceva probleme cu terasamentul.....si trebuie stabilizat cu durosol...Au decopertat   si apoi vreo2-3 zile a plouat incontinuu si acuma s-au cam blocat pana se usuca:)

Unde trebuie durosol, la terasamentul dintre pasajele peste DN si peste CFR de la nod Grind ?

Intreaba-l te rog de ce la Holdea lucreaza numai la culeea de nord a pasajului pe DN68A peste A.
Common sense will get you far !

rocklee

poate la nodul ilia ...din cate spunea ...cineva aici pe forum... :(

Dominik

Pai si la Dobra e de facut terasamentul intre pasajul rutier si cel de cale ferata si in continuare dupa cel de cale ferata trebuie ridicat, e de lucru aproape ca la Nod Ilia, mie mi se pare mai mult de lucru la Dobra
You're in Steelers Country

bogdix



Quote from: Quest on March 29, 2017, 03:53:12 PM
Intreaba-l te rog de ce la Holdea lucreaza numai la culeea de nord a pasajului pe DN68A peste A.

@quest
Pt. ca fata de AC existenta, pasajul e cumva rotit si culeea sud e pe exproprieri suplimentare lipsa inca.

Quest

#33575
Mersi Bogdix. Mi-a trecut prin minte si un asemenea motiv.

Bun dar exproprierile sint facute atit de strins, incit orice modificare te scoate din zona expropriata ?
In SF pasajul pe DN68A de la Holdea era la km 56+587
In plansa pusa de Rocklee aici pasajul (in noul context, al aparitiei descarcarii Holdea) este la km 56+559
iar in plansa de semnalizari si marcaje (01.2017) pasajul este la km 56+505
O mutare in amonte de 82 m fata de SF te pune sa faci noi exproprieri ?

Si mai e ceva, de ce? Comsa nu lucreaza si la pilonii deschiderii principale (cea de peste A, de 40 m), care sint in chiar buza A, deci in zona expropriata deja.
Common sense will get you far !

Dominik

#33576
^^

E bataie de joc din partea CNAIR, se putea lucra concomitent la ambele culei...atatea chichite peste tot numa sa intarzie lucrarile !!!  >:(
You're in Steelers Country

cristi5

Din cate inteleg, exproprierile nu le face CNAIR (ci guvernul), nu ca vreau sa-i scuz.

Dominik

^
Toata birocratia din Romania e de o complicitate iesita din comun !!!
You're in Steelers Country

Dominik

Pe lotul 4 al autostrăzii Lugoj-Deva se lucrează în aceste zile cu 165 de utilaje și 480 de muncitori. În zona Mintia-Șoimuș  se execută lucrări la structuri (forare coloane, armare/cofrare radiere, armare placă de suprabetonare) și lucrări la terasamente (îmbunătățire teren de fundare, umpluturi, drumuri de acces șantier)....DRDP Timişoara

https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/videos/400529460309643/
You're in Steelers Country

dumbravaandrei

#33580

^^^^^
Unde mai exact e relocarea acelui pasaj? Ca daca e la 56+50t nu ar trebui sa fie si mai lung?
Cat despre exproprieri, cu siguranta e ultima solutue, nu se cer chiar asa usor...


perfidus

#33581
Dimpotriva, acum pasajul este mai scurt, traversând A1 la un unghi mai apropiat de 90 grade, înainte nu exista giratoriul. Totuși culeea nord pare translatată mai la vest în noua configurație, nu cea de sud. Trebuie sa fie alceva.

EDIT
In completare, niște notări pe planșa lui Rocklee care scot în evidenta limita de proiect (exproprieri) din faza de inceput si pozitia exacta a pasajului (56+505).
Din asta am tras concluzia că pasajul fără semi-nod era mai la est, nu mult mai oblic, și devierea DN-ului începea mai aproape de pod cu o buclă scurtă acolo unde e acea cocoașă la granița proiectului.
Se vede aproximativ clar ce mai trebuie expropriat dar si ca acea culee nord este acum în afara "graniței" inițiale.

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

cristi5

#33582
Pentru aducerea aminte, asta era in SF, si dupa asta s-au facut exproprierile. Pasajul era prevazut la 56+587, deci cu 80 m mai la est (probabil pt a lasa destul spatiu bretelei sa urce cu panta mica). De ce se poate lucra in nordul autostrazii  (noul traseu al DN, culeea de nord) si nu in sud, tot nu pricep. De fapt:
- noul traseu al DN e aproape (mai ales in extremitatea nordica) de traseul din SF, deci acolo probabil s-a expropriat.
- poate culeea nordica e in culoarul de exropriere al autostrazii. Probabil si cea sudica totusi...



De observat ca overpass-ul din SF ar fi fost mai sus (pe culmea dealului), mai oblic fata de A, si deci mai lung.

perfidus

N-as crede asta.De cand se fac exproprierile dupa SF?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

cristi5

#33584
^In orice caz, proiectul initial la Holdea (daca a existat) a fost facut dupa SF => exproprieri initiale in acord cu ce e in SF.