Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 60 Guests are viewing this topic.

perfidus

Cristi5, priveste linia rosie trasata de mine de pe planul nodului (cel de la Rocklee).
Traseul proiectat trebuia sa fie in limitele culoarului de expropriere (cu rosu), deci se observa ca devierea DN a fost scurtata la minim in faza PT fata de SF, pentru economie prin scurtarea podului. Eu nu am vazut PT-ul dar e cam evident.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

cristi5

Am inteles, multumesc! Sunt curios de unde ai datele pt linia rosie?  :) Poate le punem si pe alte harti :)

Asta nu explica de ce au putut sapa in nord DNul dupa traseul prevazut in actualul PT.

In plus, culeea sudica este in culoarul rosu, iar culeea nordica nu... Dar poate astept eu prea multa precizie de la desen...

perfidus

Linia rosie era albastra pe planul acela, eu doar am sesizat-o si am scos-o in evidenta. Nu am o sursa secreta :D.
Este o linie ingrosata -limita de interventie dintr-un proiect- ce o gasesti de obicei pe toate planurile. Asa cum aici exista si linia verde ce marcheaza liziera padurii (limita de fond forestier - cu regim distinct).
Ramane in ipoteza asta intrebarea referitoare la lucrarile de nivelare si sapaturi efectuate anul trecut, fara exproprieri si AC care se vad clar in poze :o.

Si din satelit (radarul padurii - luna martie)

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Liviu_udr


Liviu_udr

A1, Deva, 29.03.17:
Spre Deva:
















Spre Lugoj:









TibiV

Mama, cat le-a luat...
Zici ca ei au turnat asfaltul... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Allex

Pe Google Earth lipseste si TL2, Arad-Pecica, Vama Nadlac si continuarea pe M43 pana la Mako. Acolo se misca si mai greu cu update (adica deloc).
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

mishu77

#33593
Sper ca nu sa mai pus stirea, daca sa mai pus va rog sa o stergeti.

Am auzit azi dimineata la stirile ProTV o stire despre autostrazi  cea de aici http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/ministrul-transporturilor-promite-90-de-km-functionali-de-autostrada-in-acest-an-ce-modificari-vrea-insa-sa-aduca-drumurilor.html.

Pe langa promisiuni politice am auzit si partea interesanta cum ca ar vrea sa scoata tunelele de pe LD2 sa nu le mai faca sa se faca cum era initial. Adica de 3 ani nu sa facut practic nimic si vor acum sa ne intoarcem la varianta initiala....

QuoteActualul ministru a anuntat ca a identificat potentialii dusmani ai autostrazilor: ursii sau caprioarele. Va cere Bruxellesului sa-i permita sa renunte la construirea pasajelor pentru animale.
Intalnirea cu responsabilii europeni va avea loc luna viitoare. Ecoductele ar costa 180 de milioane de euro, cam cat toata autostrada Lugoj Deva. Daca nu-i va fi acceptata solicitarea, aceste ecoducte ar putea fi construite separat.

NGC

Cucul poate sa zboare si la propriu si la figurat, dar ursii si caprioarele nu!

carutasul

Ce n-am inteles eu niciodata la politicienii noştri e de ce ii iau mereu pe cei dinaintea lor de proşti. Păi presupun că si ceilalţi si-au pus problema să nu le facă; dacă la final a ieşit că trebuie făcute, de ce trebuie să mai încerce si el? Ce argumente în plus ar putea avea? Mă rog....

rocklee

NGC20 ...la ce valoare sa castigat lotul 2 lugoj deva .... ???

ciprebbe

Quote from: Liviu_udr on March 30, 2017, 12:07:56 AM
.....




Asta e zona care trebuie urmarita. Aici vedem daca UMB va demara lucrari sau intradevar este "o gaura" in proiect intre tronsoane.
Momentan creste iarba. (Ms de poze)

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florin74

562 milioane lei. Dar suma se refera la intreg lotul, in varianta fara tunele.

Quest

Mersi Mishu77 nu stiam de stirea asta. Da, de retinut remarca cu renuntarea la tunelurile de pe LD2.
E de-a dreptul bolnavicios cit se feresc de constructia de tunele. Tunelele de pe LD2 ar fi fost "o repetitie generala cu costume" pentru cele de pe PiSI, asa incit orice companie responsabila ar fi trebuit sa si le doreasca ptr a prinde experienta.

Cei de la mediu mai si exagereaza cu pretentiile lor, dar in acest caz tunelurile de pe LD2 ar fi necesare si ptr a evita niste deblee ORIBILE cu adincimi de 35 m, fata de care uritenia de debleu de la Aciliu ar fi o gluma !!  amintiti-va de randarile 3D ale lui Delacroix ptr LD2.

Eu sper sincer si fierbinte la Bruxelles sa li se spuna NO, aveti norme inalte de protectia mediului, ele au determinat necesitatea acestor tunele, deasupra carora terenul sa se constituie drept ecoduct ptr fauna din zona, faceti-le !
Iar concomitent sa le dea solutia de modificare a Contractului cu Salini, ptr ca acolo e Cuiul lui Pepelea.
Common sense will get you far !