Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 28 Guests are viewing this topic.

marcelbanu

Acolo se va umple cu balast pînă la un anumit nivel apoi, cred urmează a se ridica un pod peste DJ706A...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

nrb

Bravo!!! Frumos ce vedem, atât pozele cât și mobilizarea, devine interesant!

gdaniel

@marcelbanu: Din cate stiu eu, podul pe unde va trece DJ706A este cel pe care se pun grinzile in pozele de mai sus, nu o sa existe subtraversare a autostrazii in drept cu barajul de la Mintia.
Am cautat dar nu gasesc randarea de la Delacroix, se vede acolo configuratia finala.

ddfab

UMB-istii de-abia asteptau AC-ul! cred ca si-au pregatit minutios planul de atac, daca la cateva zile dupa AC, ei deja ridica grinzi pe pasaje!!! aici va fi spectacol !!! bravo lor. :gj:
PS. cred ca trebuie sa incepem sa cotizam pentru benzina lui rocklee. :D

ovicor

Nici marcelbanu nu se lasa, o sa avem o problema. Propun ca-n zilele pare sa inspecteze unul, in zilele impare celalalt !

marcelbanu

Quote from: gdaniel on March 15, 2017, 10:36:50 AM
@marcelbanu: Din cate stiu eu, podul pe unde va trece DJ706A este cel pe care se pun grinzile in pozele de mai sus, nu o sa existe subtraversare a autostrazii in drept cu barajul de la Mintia...

Există două poduri: unul la km 95+200 şi celălalt la km 94+400 cel la care i se montau grinzile...

Pod K95+200...
image post

Pod km 94+400...

adult photo sharing

Vorbisem cu un muncitor şi zicea că la km 95+200 DJ706A va trece pe sub pod pe partea cealaltă, va merge paralel cu autostrada şi foarte aproape de ea iar la km 94+400 va fi racordul spre baraj şi spre DN7 la trecere la nivel cu calea ferată care se va anula cînd va sosi modernizarea magistralei CFR 200 Arad - Simeria...

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Quest

Quote from: ddfab on March 15, 2017, 10:38:31 AM
UMB-istii de-abia asteptau AC-ul! cred ca si-au pregatit minutios planul de atac, daca la cateva zile dupa AC, ei deja ridica grinzi pe pasaje!!! aici va fi spectacol !!! bravo lor. :gj:
PS. cred ca trebuie sa incepem sa cotizam pentru benzina lui rocklee. :D

Asa si trebuie, planificare, planificare, planificare, apoi executie ritmica.
Cristi5 care traieste in Suedia stie ca in proiectele suedeze 80% din timp este dedicat planificarii, executia consumind doar restul de 20%. Go, go UMB !
Common sense will get you far !

Germany

Cei de la UMB sunt nebuni ;) parcă prea și-au luat rolul în serios! O adevărată activitate observ în poze :) Nu știu de ce, ar am un "feeling" că vom fi cu toții pozitiv surprinși :D

marcelbanu

Am găsit, în arhivă, o fotografie în care apare marcajul undeva sus pe halda de steril din zona barajului de la Mintia...
Cam pe acolo va trece DJ706A.

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Cozak

Marcelbanu multumim pentru pozele frumoase.Se vad diferente de la o zi la alta cu ochiul liber.
Da, DJ 706 va fi deviat exact sub podul care l-ai pozat azi la km 94+400 dupa care o ia pe langa A1 peste/prin halda ai de steril, unde era marcajul ala vechi pozat de tine, si se inteapa in drumul existent inainte de curba dreapta la aproape 90 grd.


NGC

Quote from: marcelbanu on March 15, 2017, 12:08:13 PM
Vorbisem cu un muncitor şi zicea că la km 95+200 DJ706A va trece pe sub pod pe partea cealaltă, va merge paralel cu autostrada şi foarte aproape de ea iar la km 94+400 va fi racordul spre baraj şi spre DN7 la trecere la nivel cu calea ferată care se va anula cînd va sosi modernizarea magistralei CFR 200 Arad - Simeria...

^^^

QuoteCa urmare a modificării soluţiei tehnice, în zona haldei de cenuşă de la Mintia a rezultat propunerea unui pasaj pe autostradă peste DJ 706A relocat la km 95+160.

QuoteIn proiect se prevede execuția unui Pasaj la km 94+310 pentru a asigura subtraversarea autostrăzii de către relocarea conductelor de transport ale amestecului de cenușă aferente complexului energetic. Pasajul este utilizat și pentru subtraversarea drumului uzinal relocat care asigură accesul la haldă și la conducte.

gdaniel

#33266
Ahaaa! M-am prins...
Mi se parea mie ca subtraversarea de la km 94.310 are deschidere cam mare (pilele sunt mai late, 40m fata de 29m dincolo, se vede in poza 6 de la marcelbanu din 14 martie la amiaza).
Se observa ca pe langa 2 "deschideri" pentru autostrada mai are inca una (un pic mai joasa) pentru DJ706A care o sa fie urcat aproape la nivelul autostrazii si astfel trece peste subtraversarea de la km 94.310 (peste conducte + accesul la halda de steril dinspre baraj).

In zona imediat dupa baraj se pare ca e loc pentru toate, din cate vad.
Latimea benzilor de autostrada + DJ706A lipit este exact distanta de la zidul de sprijin pana in marginea actualului DJ706A.
Deci nu se urca DJ706A pe halda ci doar o sa fie cam pe acelasi amplasament, sau chiar nu se ating de el daca il coboara (de la supratraversarea de la km 94.310) la cota initiala pana in dreptul barajului. Probabil impreuna cu autostrada, ca sa nu inalte terasamentul inutil. Adica daca ai iesi de pe baraj, ai da direct cu nasul in parapetul autostrazii in 50m.
Dar cred ca va ramane si vechiul DJ706A pe langa Mures, intre baraj si subtraversarea de la km 95.200.

* masuratori facute cu liniarul in GMaps

cristi5

Inteleg ca s-au facut modificari la  traseul A/DJ si traversari aici
http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=16/45.921/22.821/0
... si probabil in celelalte puncte critice din zona.

Daca are cineva acces la noul PT dati un mesaj sau PM si punem pe OSM. Merci!

Daca nu, o schita conform rationamentului lui gdaniel de mai sus, ar ajuta mult!

NGC

Acum este si oficiala desuspendarea contractului pentru SF Sibiu - Pitesti.

http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-15032017-0

QuoteContractul privind Revizuire/Actualizare Studiu de Fezabilitate pentru "Autostrada Sibiu - Piteşti" a fost desuspendat

În data de 14.03.2017 contractul privind Revizuire/Actualizare Studiu de Fezabilitate pentru "Autostrada Sibiu - Piteşti" a reintrat în vigoare ca urmare a finalizării perioadei de suspendare de trei luni notificată de CNAIR SA în data de 14.12.2016.

De asemenea, precizăm că tot în data de 14.03.2017 a fost semnat un act adiţional privind prelungirea perioadei contractuale până la data de 15.08.2017.

Reamintim că în sezonul de iarnă nu s-au putut realiza investigaţii de teren, în special studii geotehnice, astfel în decembrie 2016 compania a decis suspendarea contractului pentru o perioadă de 3 luni.

Contractul "Revizuire/Actualizare Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Sibiu - Piteşti" a fost atribuit prin procedura de licitaţie publică deschisă Asocierii Spea Ingegneria Europea SA Milano Italia Sucursala Bucureşti Tecnic Consulting Engineering România SRL, (Lider de Asociere Spea Ingegneria Europea SA Milano Italia Sucursala Bucureşti).

Finanțarea proiectului este asigurată din Fonduri de Coeziune (FC 85%) și Bugetul de Stat (GOR 15%).