Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 50 Guests are viewing this topic.

davyl

Impresionant izvor! Evident ca terenul nu putea rezista pe termen lung! Iar daca debitul ce-l vedem acum este cand am avut o perioada secetoasa, nu vreau sa imi imaginez cum va curge dupa o perioada ploioasa :(.

Dominik

#30436
Şantier A1 Deva - Lugoj, lotul 4.....via DRDP Timişoara

- amenajarea taluzului;
- săpătură / betonare şanțuri;
- umplutura ecoduct;
- montare dispozitive acoperire rosturi de dilatație;
- spații de servicii - edilitare.

















Lucrări la ecoductul UMB astazi 27 Septembrie
You're in Steelers Country

Dominik

Cateva imagini de azi 27.10 din ''GROAPA'' pe A1....via CNADNR







You're in Steelers Country

slartibartfast

Amânare oficială a termenului de deschidere pe Sibiu-Orăștie.

paulmare

Quote from: ghifor on September 27, 2016, 03:50:52 PM
Un om destept lua in calcul si faptul ca in septembrie uneori ploua si lasa  marja pt neprevazute! Eu am crezut sincer ca pe 20 este gata si pana pe 30 fac probe de tonaj....dar se pare ca ramane cum a spus: 31 septembrie!!! Demisia este un gest onorabil dar nu va fi cazul pt un manager clar incompetent si lipsit de onoare......
au prevazut ceva
având în vedere că în ultima perioadă de timp pe zona Orăştie-Sibiu a plouat 11 zile, CNADNR SA anunţă că decalează termenul de finalizare a lucrărilor la lotul 3 Cunţa -Sălişte. În graficul de execuţie conform prognozei meteo, CNADNR SA prevăzuse o perioadă de 5 zile cu ploaie,

decat sa rasoleasca la final, mai bine s-o amane, la cat a stat inchisa inca 10 zile nu sunt un capat de lume daca au rezolvat problemele,

GDPR

Interesant ca amanarea finalizarii lucrarilor de remediere a fost inclusa ca o nota de subsol la un comunicat despre calitatea lucrarilor. Presupunand ca motivul este corect, eu ma intreb ce i-ar fi costat sa spuna de la bun inceput ca termenul de 30 septembrie este valabil doar daca sunt max. 5 zile cu ploaie, in caz contrar urmand a fi decalat in mod corespunzator. Overconfidence, my preferred sin!  :shootme:

florin74

Vesti bune de la Catalin pentru A1, segmentul Lugoj-Deva

https://www.facebook.com/catalin.drula/posts/1333429840031319

Prima: a fost depus și publicat astăzi "Raportul privind impactul asupra mediului" la Agenția Națională pentru Protecția Mediului. Pe românește asta înseamnă că intrăm pe ultima sută de metri pentru emiterea acordului de mediu revizuit care ar fi ultimul blocaj în calea lucrărilor de pe aceste loturi (pe porțiunile menționate). Sunt niște termene legale (prevăzute și în directivele europene) care nu pot fi scurtate și rezultatul este că în săptămîna 7-11 noiembrie ar trebui să avem acest acord.
Pentru că au apărut acele tunele de care vorbeam care trebuie scoase la licitație separat, lotul 3 va rămîne fără continuare cîțiva ani ceea ce ar fi însemnat că 10km de autostradă ar rămîne nefolosiți în acest timp (detalii aici: http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-20783849-noua-autostrada...). Ei bine, a doua veste bună, este că după eforturi susținute, săptămîna trecuta s-a aprobat în sfîrșit într-un for CNADNR formal, o descărcare temporară aproape de localitatea Holdea. Sună foarte tehnic, mai ales pasionații de infrastructură se vor bucura acum, dar toată lumea va folosi acest "exit" la anul cînd va fi gata lotul 3.
A treia veste bună este că proiectul tehnic pentru tunelele care spuneam că trebuie licitate e aproape gata, în prezent se mai fac investigații geotehnice pentru portalele acestora ("gurile" tunelelor) și conform discuțiilor cu CNADNR în noiembrie s-ar putea scoate la licitație.
Și ultima, dar nu cea din urmă: ne îndreptăm în linie dreaptă spre deschiderea la sfîrșitul acestui an a încă 15km de autostradă de la Lugoj spre Deva. Asta înseamnă că de la Nădlac ne urcăm pe autostradă și nu mai coborîm la localitatea Dumbrava, ci 15km mai departe la Margina.
Împreună cu restul informațiilor de mai sus și cu repararea autostrăzii "surpate" (adică Orăștie-Sibiu lot 3) asta înseamnă că încet-încet se închide coridorul european între Sibiu și graniță. La sfîrșitul anului viitor vor mai lipsi doar cei 9km cu tunelele de care vorbeam.

anacronox

Astăzi dimineață Umb lucra la decopertări în zona podului de la Soimus. Erau un buldozer și mai multe basculante. Se decoperta de la actualul capăt spre pod unde sunt depozitate grinzile.

cristi5

#30443
Multumim Catalin (si Horatiu) pentru vestile bune, mai ales AM si Holdea care au efect in viitorul apropiat! Sper sa bem curand un suc la Holdea langa breteaua de descarcare :)

SILVIUFG

Ok.... Avem AM pe 7-11 nov. AC pt lotul 4 in cazul asta cand va aparea? Ce se poate lucra pe timpul iernii? La structuri?

ovicor

Cred c-ar fi indicat ca atat intrarea cat si iesirea de pe autostrada la Margina sa se faca prin giratoriul estic. Conflictele de trafic ar fi, astfel, minime.

adiarc

Cred ca e de importanta cruciala sa avem AC pana in 9 Decembrie,deoarece pe 11 avem alegeri ,ceea ce presupune saptamani de incertitudine,apoi Sărbători,Revelion ,ceea ce duce lucrurile spre sf lui Ianuarie.
Se poate lucra iarna la structuri dar astea sunt costuri suplimentare pe un lot la limita cu bugetul.Doar Umb știe .Macar cu varianta propusă de mine am fii încrezători ca se va profita la maxim de sezonul de construcție 2017....ceea ce ar face fezabila deschiderea lotului 4 la inceput de 2018.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Nu-mi pasa daca este 2017 sau 2018...
Dar daca ii vad (indirect, of-course...Dar rocklee nu ne va lasa la greu... :) ) pe UMB-isti catarati pe zona respectiva in fiecare zi, muncind...
Nu voi comenta nimic rau...

Se pare ca acolo va fi "groapa reloaded"...
Nu va conta cat dureaza..
Ci doar ca atat cat dureaza, sa lucreze....
Iar experiena ne arata ca UMB nu si-a batut joc de nici o lucrare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cutter

Am uitat de structurile mari de pe secțiunile C-D a lotului 4. E probabil mai realist 2018 ca termen, deși cred că UMB ne poate surprinde. În tot cazul, ideea era că ne apropiem de închiderea coridorului - cu excepția notabilă a tunelelor. Asta voiam să zic.

pasadia

Quote from: florin74 on September 27, 2016, 09:09:59 PM
La sfîrșitul anului viitor vor mai lipsi doar cei 9km cu tunelele de care vorbeam.

Formularea asta nu imi place. Adica da, stiu ca tehnic vor lipsi doar 9 km (ma rog, de fapt stiam ca 6, parca asta era lungimea segmentului E din LD II). Dar pentru soferi distanta lipsa e mai mare, mai exact e cea dintre nodul Margina si viitorul nod Holdea (adica vreo 17 km). Nu e mare diferenta, dar se vor gasi "formatori de opinie" care sa lanseze in spatial public mesaje gresite.