Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 63 Guests are viewing this topic.

cutter

Quote from: hyp88 on April 12, 2016, 11:45:14 PM
Nu a aflat nimeni care este traseul nr 7 Pi-SI? se vorbeste de 2 luni de traseul 7 dar ei au publicat doar 5...

Traseul 7 este același cu traseul 1 sau 2 (am uitat numerotarea, e vorba în principiu de cel din SF 2008), dar cu alternativa de ieșire în Valea Oltului de-a lungul DN7D respectiv de la Băiașu direct spre nord, spre Cîineni. SF 2008 ieșea pe Valea Băiașului spre Racovița.

Implică două tuneluri suplimentare destul de lungi, dar scurtează traseul spre Sibiu. După mine ar fi preferabil - are un singur dezavantaj mai mare - acela că iese în Valea Oltului mai departe de Brezoi, deci zona turistică de la Voineasa va fi mai prost servită de autostradă.

Cele două variante sunt destul de apropiate și alegerea trebuie făcută cu inteligență. Oricum, senzația este că prestatorul va studia cost-beneficiu astfel încît tot varianta veche să cîștige că doar e mai ușor de executat contractul așa (pe un traseu deja studiat)...

GDPR

Mersi ca ne-ai lamurit. O informatie aproape banala si totusi nimeni n-a fost in stare sa ne lamureasca pana acum.
Btw, am auzit ceva zvonuri despre o remaniere dupa Pasti. Te bagi?  ;)

cutter

#28052
Șeful meu a spus azi că remanierile se fac, nu se discută. :)

ps Nu mai răspundeți aici că mă omoară Ionuț că facem off-topic, acum mi-am adus aminte. Deci A1!
pps Să zic repede ceva de A1 :) Mîine se discută variantele de descărcare pentru Holdea proiectate de antreprenor, la CNADNR!

GDPR

Hai ca glumeam. In semn de apreciere pentru varianta 7  :p

Morosanu

Si acum daca tot am aflat de varianta 7, s-ar putea vedea o harta cu aceasta (+ varianta 1) sa ne dam cu parerea? ;)
Politica distruge tot ce atinge.

dr4qul4

Ce harta? Google maps it.
S-a discutat chiar aici pe forum.
O alegere grea intre cele 2. Urmand DN7D va fi mai scurt dar mai ieftin.
Legatura cu VO trebuie facuta prin reabilitarea DJ-ului care merge la Calimanesti, asa ca nu vad o pb aici.
Dar 2 tunele in plus, si un traseu nestudiat, deloc accesibil, nu suna prea incurajator.
Daca se alege 7 vom avea si pb mari cu descarcarile arheologice, dar s-ar putea sa gasim missing link-ul din istoria romanilor.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

iuli

Quote from: cutter on April 13, 2016, 01:07:11 AM
pps Să zic repede ceva de A1 :) Mîine se discută variantele de descărcare pentru Holdea proiectate de antreprenor, la CNADNR!

:drunk:

Sper sa nu strice prea mult peisajul si apoi sa il lase asa cu varianta de descarcare. Adica ceva temporar sa ramana permanent.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

NGC

Quote from: bogdix on April 12, 2016, 10:34:42 AM
Pe zona Ohaba-Holdea, debleurile care trebuie săpate au avut nevoie de exproprieri suplimentare. Acestea s-au rezolvat la începutul acestui an (HG), dar:

Vroiai sa spui cumva decizia de expropriere 51 din 26.01.2016 in loc de HG? Din ce imi aduc aminte acel HG a fost emis anul trecut si nu a fost un alt HG anul acesta.

NGC

Quote from: cutter on April 13, 2016, 12:05:33 AM
Quote from: bogdix on April 12, 2016, 11:27:40 PM
AC pe secțiunile C şi D de pe lotul 4 depind de revizuirea acordului de mediu (pe D e peştera cu lilieci)

Așa este, revizuirea acordului de mediu a intrat în procedură la ANPM pe 17 martie și va dura după diverse estimări fie pînă pe 15 mai, 15 iunie sau 1 iulie, nu le am la îndemînă acum. Sunt tot felul de pași legali și durate impuse (X zile pe site pentru dezbatere publică, etc).

Sa mai adaugam niste informatii.

- Trebuie facut studiul de evaluare adecvata, care poate genera apoi etapa variantelor alternative sau etapa masurilor compensatorii.
- Trebuie completat raportul privind impactul asupra mediului.
- Se depun aceste documente impreuna cu niste avize / acorduri care exista deja sau mai trebuie obtinute pentru modificarile din proiecte (printre care de la ELECTROCENTRALE DEVA pentru zona cu depozitul de zgura).
- Se depun eventual niste certificate de urbanism actualizate.
- Se publica deciziile si se asteapta observatiile / comentariile / propunerile publicului.

Quest

#28059
Succes cu variantele ptr Holdea !

Ce se mai aude cu rezultatul expertizei ptr terasamentul LD2 ? Termenul era zilele trecute.
Common sense will get you far !

GDPR

#28060
Si pe valea Baiasului cred ca ar trebui tunel in zona de defileu, vezi: https://goo.gl/maps/UhXVbMCHBnJ2 Aici mai e si problema ca versantul stang (sud) al defileului face parte din Parcul National Cozia.

Parerea mea e ca varianta Perisani-Titesti-Boisoara-Caineni ar fi cea mai buna, iar DJ 703M de pe valea Baiasului ar putea fi ridicat la rang de DN, pentru a se asigura legatura cu DN 7A.

hyp88

#28061
^^

Multumesc pentru explicatie!

Exista un termen estimat pentru alegerea finala a traseului? Ma gandesc ca daca sunt 2 variante de traseu nu se pot face studii geo pe 2 trasee diferite.
Dupa pararea mea pe varianta 7 ar putea sa faca mai repede studiile geo decat pe varianta 1, ar putea fi folosit DN7D ca si drum de access pe viitorul traseu al autostrazii ca sa se poata fora pentru studiile geo. Tronsonul Curtea de Arges - Cainenii Mari (DN7) ar putea fi gata mai repede daca se pot face studiile GEO mai repede nu? :) Se evite parcul national Cozia si deci sansele ca sa se impiedice de Mediu sunt eliminate.

bogdix

Quote from: NGC20 on April 13, 2016, 09:34:39 AM
Vroiai sa spui cumva decizia de expropriere 51 din 26.01.2016 in loc de HG? Din ce imi aduc aminte acel HG a fost emis anul trecut si nu a fost un alt HG anul acesta.

La acea decizie îmi era gândul. HG-ul într-adevăr a fost din 2015 emis.

bogdix

#28063
^^

Cu permisiunea voastră aş adăuga că pe 11.04.2016, ANPM a publicat "Îndrumarul pentru proiectul - Tronson de Autostradă Lugoj - Deva de la km 0+000 – km 100+014 şi drum de legătură de la autostradă la varianta de ocolire a Municipiului Lugoj de la km 0+000 – km 10+518 in cadrul procedurii de revizuire a Acordului de mediu nr.7/09.09.2010 revizuit în data de 24.12.2013". Acest document va sta la baza elaborării Studiului de Evaluare Adecvată şi a Raportului privind Impactul asupra Mediului.

ANPM

sublimu

Sinteza de pe hotnews preluata si pe tion :

http://www.tion.ro/autostrada-lugoj-deva-se-deschide-in-2016-cu-exceptia-zonelor-cu-tuneluri-nod-rutier-la-holdea/1634066

E simpla meseria de jurnalist. Se ia un interviu facut de alti colegi, transcrii cateva paragrafe, adaugi o poza cu un compactor si gata articolul. E o rusine pentru un ziar local chiar si online. Poti da cateva telefoane, poti merge pe santier, poti face cateva poze, e imposibil sa nu afli ceva nou de undeva.