Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 60 Guests are viewing this topic.

iuli

Poate cineva sa ma ajute cu o harta in care sunt suprapuse atat varianta 1 cat si varianta 7?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

alecu26

Cică exista un LIDAR făcut din avion.  Momentan și datele existente la liber sunt destul de exacte. Iar pe bani poți obține date chiar relevante. Eu acu vreo 10, 15 ani foloseam și hărțile 1:2000 cumpărate de la OCPI și le digitizam în autocad.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

bogdix

^^

Dacă există LIDAR e relativ ok. Atunci proiectantul e în măsură să-şi genereze o suprafaţă 3D a terenului şi poate face o analiză în plan, profil longitudinal şi profil transversal.
Şi având traseul proiectat aşa sumar, la nivel de SF, poate şi să predimensioneze nişte lucrări de artă (sprijiniri, poduri, pasaje, viaducte, tuneluri) sau terasamente înalte/adânci.


nrb

oare ce o mai fi pe la Aciliu, cred că zburdă mieii pe imaș!!

dragos76

Ar fi bine, înseamnă că s-a prins stratul vegetal, a crescut iarba pe versanti etc....

paulmare


boer_escu

^^ Am facut azi Sibiu - Sebes si retur si nu se vedea absolut nicio miscare asa cum ne-am obisnuit, din pacate. Totul era verde in jurul debleului, cu exceptia debleului care era partial inverzit. Deci acelasi dezastru.

Ca fapt divers si usor offtopic, pe DN chiar in dreptul DJ-ului spre Aciliu se repara parapetul cu masina din aceea de aplicat stalpii, deci o treaba serioasa, in sfarsit.

TibiV

Se pare că ieri s-a analizat în CNADNR o soluție de nod temporar/de urgență  la Holdea...
Mai multe detalii nu ştiu.
Dar sună tare bine... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bogdix

^^
Ca să coborâm pe pământ cu acest Nod Holdea, am mai zis dar repet:
- ce va fi propus va necesita exproprieri suplimentare
- va fi nevoie de AC care va necesita revizuirea Acordului de Mediu (care se revizuieşte chiar în prezent fără să țină seama de vreun nod la Holdea)
- "zona Holdea" este în sit protejat Natura 2000, care poate să îngreuneze
- avem precedentul la nod Dobra (Grind) unde IGPR si CNADNR dau vina unii pe alții pentru întârzierile în aprobare
- nodul Holdea nu e prevăzut în contract, deci trebuie ca CNADNR să îşi asume un adițional (avem precedentul Şanovița unde chiar şi puşi în fața situației finalizării autostrăzii nu şi-au asumat).

Dar voi fi optimist, fiindcă acolo Antreprenorul pare că îşi doreşte să facă o lucrare bună.

transmis via 4G

TibiV

O stire destul de incompletă, am văzut doar un titlu pe ecran şi când am căutat pe net nu am găsit decât asta:

http://www.antena3.ro/actualitate/cnadnr-scandal-siguranta-nationala-umbrarescu-351672.html

Quote
CNADNR este în mijlocului unui nou scandal. De această dată, compania este acuzată de Transelectrica de faptul că pune în pericol siguranţa naţională.
Mai exact, muncitorii de pe lotul patru al autostrăzii Lugoj-Deva sunt acuzaţi că au slăbit fundaţiile mai multor stâlpi de înaltă tensiune, iar aceştia stau să cadă.
Pe tronsonul respectiv, lucrările la autostradă sunt efectuate de firma unuia dintre regii asfaltului, Dorinel Umbrărescu.
Abordare A3...
Nu spun ca dacă TEL şi-ar fi mutat stâlpii atunci nu i-ar fi slăbit nimeni.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

S-a trezit si A3 la spartul targului. Dar pe de alta parte n-as sari cu acuzele pe Transelectrica, caci UMB-ul sigur a sapat in teren fara AC, fara sa gandeasca, fara...

Sunt sigur ca situatia se refera la stalpul asta si sunt sigur ca A3 a aflat de la Goga si ceilalti razvratiti din CNADNR.

NGC

#28091
^^^

22.01.2016

Quote3. Din cauza excavatiilor la baza versantului din zona Branisca, km 83+600 - km 84+100 a fost afectata stabilitatea stalpului nr. 37 al TRANSELECTRICA. In prezent a fost reumpluta zona pentru asigurarea stabilitatii versantului.

17.03.2016

Quote3. Din cauza excavatiilor la baza versantului din zona Branisca, km 83+600 - km 84+100 a fost afectata stabilitatea stalpului nr. 37 al TRANSELECTRICA.
In prezent a fost reumpluta zona pentru asigurarea stabilitatii versantului.
In vederea solutionarii situatiei existente, in urma numeroaselor sedinte intre reprezentantii CNADNR SA si reprezentantii TRANSELECTRICA a fost incheiat un protocol in vederea urgentarii finalizarii procedurii de relocare a retelei electrice in care s-a stabilit ca semnarea contractelor de executie se va efectua dupa realizarea exproprierilor necesare.
Avand in vedere problema aparuta in urma inclinarii coloanelor, dupa stabilirea solutiei de consolidare si de executie a autostrazii pe aceasta zona, se va stabili si solutia pentru stalpul Transelectrica nr. 37. Antreprenorul a comunicat CNADNR SA faptul ca este asigurata in prezent stabilitatea stalpului.

pasadia

Iar Tibi probabil ca doreste ca Transelectrica sa-si mute stalpii pe niste terenuri private, care nu apartin statului caci expropierile nu or fi facute...

TibiV

Eu vreau să văd mutaţi în special stâlpii ăştia:


Şi parcă fusese un HG cu exproprieri suplimentare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ticker

Pai cred ca asta e o varianta "interesanta" de a forta TEL & ceilalti sa faca relocarile de stalpi la timp.
Nu faci relocare, atunci il slabesc ca sa fii nevoit sa ii faci relocare :D  :lol: