Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 54 Guests are viewing this topic.

NGC

#27765
Nu, nu, nu, este asa cum am zis, deci se revizuieste si Targu Mures - Ogra, conform APM Mures. ;)

Quote
C.N.A.D.N.R. Bucureşti, a solicitat revizuirea Acordului de mediu nr. 5 din 15.10.2014 emis pentru proiectul ,,Autostrada Tîrgu Mureş – Ogra", se va analiza solicitarea de revizuire.

S-a analizat ieri, 22.03.2016.

horatiu.cosma

#27766
Proiectul pentru Ogra-Tg.Mures e gata de prin 2013 cred, daca nu si mai devreme. Probabil ca AM-ul pentru acel proiect il avem deja. De ce mai trebuie revizuit?

NGC

#27767
Pentru Ogra - Bors toate loturile sunt cu "proiectare si executie". ;)

GDPR

Quote from: cutter on March 23, 2016, 11:23:54 PM
Și acum întrebarea, ce e de făcut, care e soluția, cum se poate mai bine? Răspunsul este FIDIC Roșu (sau orice alt contract de antrepriză care prevede doar "execuția" lucrărilor") pe baza unui proiect bine făcut. Cum se face un proiect bine? Alocînd resursele de timp necesare pentru pregătirea sa (1-2 pînă la 3-4 ani pentru un proiect mare ca Tg. Mureș-Iași) și de bani (~3% din valoare proiectului).

In plus ar trebui sa existe si un consultant bun pe parte de proiectare care sa verifice ca documentatia intocmita de proiectant sa fie completa, coordonata si corecta. Altfel, daca proiectantul e slab, pacat de timp si bani, ca unde nu-i stiinta nu-i nici putirinta... Nu mai dau exemple sa nu se supere unii sau altii  :)

TibiV

@cutter

:cheers:

Ai fost in forma in seara asta... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cutter

#27770
NGC20: știu sigur despre ce vorbesc. Acordul de mediu care se revizuiește este de la Ogra la Borș. De la Tîrgu Mureș la Ogra nu se revizuiește nimic. E și acord separat de altfel. Iar contractele pentru Tîrgu Mureș-Ogra sunt doar execuție, vezi aici.

ps Am văzut în convocatorul de la APM Mureș ce ai citat mai sus. Mă întreb dacă au citat greșit acordul care se revizuiește. O să mă interesez.

NGC

#27771
^^^ Stiu la ce te referi si ca sunt acorduri de mediu diferite.

Quote from: cutter on March 24, 2016, 12:15:58 AM
Iar contractele pentru Tîrgu Mureș-Ogra sunt doar execuție
^^^
Informatia aceasta am scris-o si eu de N ori pana acum.

Ceea ce am citat eu mai sus este direct de la APM Mures din 18.03.2016 si s-a discutat in 22.03.2016. O sa revin cu informatii.

Oricum, hai sa scriem pe A3 ca aici este A1.

NGC

#27772
Quote from: cutter on March 24, 2016, 12:15:58 AM
ps Am văzut în convocatorul de la APM Mureș ce ai citat mai sus. Mă întreb dacă au citat greșit acordul care se revizuiește. O să mă interesez.

Pai asta incercam sa iti spun. Acordul 5 din 15.10.2014 este chiar cel pentru Targu Mures - Ogra.
Deci ar insemna sa fi gresit in 2 locuri.

Ionut

Baieti, vorbiti de A3 unde trebuie. Mai ales ca e asa hot topic. :cheers:

Germany

O micä simulare realizatä pe computer cu A1 (LD2) aici .... https://www.youtube.com/watch?v=OkPFtGl_pnU&feature=youtu.be 

Seara bunä

vancouver

old stuff, dar poate vizitatorii mai noi nu stiu de randarile excelente ale lui delacroix
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

Apropo de @delacroix, va dati seama ca de aproape un an nu mai are ce sa randeze? Speram ca pana la finalul anului sa avem ceva mai mult decat "ilustrativ" pe PiSi.

rin tin tin

Quote from: lau on March 23, 2016, 10:36:09 PM
Se pare ca portiunea Timisoara-Lugoj a intrat deja in reparatii, la doar 3 luni de la deschidere:
http://www.tion.ro/tiontv-din-nou-probleme-pe-autostrada-timisoara-lugoj/1628027

Titlu este gresit: este vorba de LD1, nu TL2.


mishu77

#27778
^

Si pe TL2 au inceput sa apara trambuline in cel putin 3 zone. Mai grav e ca sunt tranbuline pe LD1 in zona aia care a stat 2 ani nefolosita de cei carora le era destinata intre Sanovita si nod Paru.

Earthchild

Pentru ca a stat nefolosita apar acum trambulinele (banuiesc ca la capetele de pod). Pe masura trecerii timpului, terasamentul se compacteaza definitiv sub trafic, care a lipsit pe Lugoj-Deva 1.