Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 70 Guests are viewing this topic.

lautaxi

Numai acum m-am uitat la Orastie-Sibiu lot 1....e foarte greu lotul asta ,mult mai greu decat Deva-Orastie (noroc ca il face Strabag)
oare Cernavoda-Medgidia stie cineva cand va fi deschis full profile?

bogdymol

#3766
Quote from: Ionut on October 02, 2012, 06:45:32 PM
Quote from: user201 on October 02, 2012, 06:39:25 PM
aveti idee ce se mai intampla pe Arad-Nadlac, mai ales ca lotul Romstrade parea mai usor decat Lugoj-Deva lot1?

Nu ca parea, chiar pare si chiar este! :D Mult mai usor, este cel mai usor tronson dintre toate cele licitate "la pachet" anul trecut. Probabil vom mai apuca sa facem o filmare pe Nadlac-Arad pana la final de an. Sarcina asta cade in spinarea colegului bogdymol care sper sa poata zbura iar cu motodeltaplanul, asa cum a facut in ultima filmare a sa. Dar mai multe ne zice el, este pierdut pe undeva, zilele astea are multa treaba.

PS: bine ai venit pe forum! :cheers:

Colegul bogdymol abia mai apuca sa intre pe forum 5 minute seara si sa citeasca 1-2 thread-uri...

Cand voi sti ceva sigur legat de filmare promit sa va anunt.

edit: multumim de filmari Eurocopter. Nu am apucat sa vizionez decat partial clipurile, dar sunt excelente.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

davyl

#3767
@bogdymol: Multa bafta cu job-ul bogdy si daca mai poti face filmari, ar fi genial...

vancouver

#3768
Am vazut pe forum aici diverse pareri negative despre tronsoanele filmate de eurocopter. Totul culmineaza cu titlul unui articol din realitatea.net: DEZASTRUL DE PE AUTOSTRAZI FILMAT sau ceva de genul asta.

Dragilor: dezastru este doar in capul ziaristilor care, in loc sa prezinte evenimente, stiri, isi dau cu parerea.


Orice fel de parere negativa despre evolutia lucrarilor este SPULBERATA de filmari. Progresele sunt de la remarcabil spre senzational. Nu cred ca s-a mai lucrat VREODATA in România într-un astfel de ritm pe distante însemnate de autostrada.

Asadar multumesc in primul rând celor care trudesc si fac posibile imensele progrese de pe toate tronsoanele. Bravo STRABAG, bravo STRACO, bravo Tirenna, bravo ASTALDI, bravo UMB, bravo ALPINE. Toate firmele, cu o singura exceptie (Romstrade) au dovedit ca merita din plin câstigarea loturilor respective.
Multumesc tuturor celor din minister si de la UE, care au facut niste licitatii cu criterii suficient de bune încât sa elimine firmele neserioase. Dovada ca acele licitatii au fost pe bune este INDUBITABIL pretul muuul mai mic cu care s-au câstigat acestea, fata de pretul estimat. De asemenea pâna acum nu am auzit de mac-mac pretentii suplimentare ale constructorilor, deci si documentatia a fost buna.
Multumesc asadar doamnei Boagiu, care a orchestrat aceasta piesa cu cea mai mare seriozitate.

Evident ca nu in ultimul rând multumesc lui eurocopter pentru minunatele filmari si lui radutm pentru comparatiile excelente de fiecare data.


Poate ca unii ma stiti mai ales de pe skyscrapercity, ca un aprig CRITIC al tot ce este în neregula (si vai de mine cate nu sunt) de prin România. Nu imi place sa laud. Daca acum laud sa stiti ca am de ce. Chiar este motiv de lauda. BRAVO inca o data. Sper sa se mentina ritmul si zvonurile despre oprirea lucrarilor sa nu se adevereasca. Macar pe zona de fonduri europene, si actualul ministru ar putea sa-si incordeze un pic muschii si sa ASIGURE finantarea. Iar daca fondurile pe POS-T sunt oprite, asa cum am aratat si pe SSC, mingea este la noi. Pana la sfârșitul lunii septembrie MT trebuia sa dea un raspuns cu masurile luate (cerute de CE). Sper ca l-a dat si este ceea ce trebuie, astfel ca decontările pe POS-T sa se reia in cel mai scurt timp. Pâna atunci trebuie sa ne imprumutam de la trezorerie sau de oriunde. Oprirea lucrarilor pe C.IV va genera pagube majore si va necesita bani in plus la reluare. Asta este insa numai efectul primar. Stiind ca exista acest risc, firme mari ca STRABAG s-ar putea ca la urmatoarele licitatii sa nu mai ofere un pret asa de mic, ci sa vina cu preturi mai mari. Atunci fie vor câstiga firma de dumping, fie se va da lucrarea cu pret mai mare. Nu mai vorbim ca orice intârziere a livrarii unei autostrazi inseamna pagube economice prin lipsa infrastructurii. Iar firmele abia asteapta ca statul sa nu mai plătească. Atunci au motiv sa intrerupa si termenele pica, si nu mai trebuie sa plateasca penalizari, ca depasirile nu vor fi din cauza lor.


In final, repet: progresele pe toate tronsoanele sunt excelente. Intârzieri de 2-3 luni sau chiar 10 luni nu sunt grave. La lucrari de o asemnea amploare nu este exclus sa apara probleme neprevazute si nu trebuie sa fim stupizi si sa cerem ceea ce nu se poate face. Comparatii cu UMB, care termina mai devreme, sunt posibile numai pentru un om care nu are nici o legatura cu domeniul constructiilor. Acolo era posibil fara probleme sa se termine intr-un an. Aici pur si simplu nu se poate. Termenul a fost de doi pus pausal la toate loturile, nimeni nu a analizat individual problema. Pe cei 9 km ai UMB se putea fara probleme cere prin contract un termen de 1 an sau chiar 10 luni. Pe celelalte NU!


PS. Rusine Electrica+Enel+orice companie de electricitate, ca nu-si muta mai repede cablurile. Merita sa se faca o lege, care sa pedepseasca cu inchisoarea astfel de actiuni, daca se dovedeste ca a fost intentie sau neglijenta.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

iuli

Timisoara - Lugoj se va deschide circulatiei vineri din cauza oficialitatilor care nu pot ajunge azi la Timisoara.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Clasic. :rant:
Partea buna este ca macar mai apuca sa mai finalizeze/sa mai aranjeze diverse pe-acolo prin nodul Giarmata.

iuli

Teoretic e terminat tot pentru inaigurea de azi. Poate trag eu o vizita maine sa vedem rezultatul.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

marius_ar

Quote from: iuli on October 03, 2012, 09:20:38 AM
Timisoara - Lugoj se va deschide circulatiei vineri din cauza oficialitatilor care nu pot ajunge azi la Timisoara.
Nu se poate da drumul circulatiei inainte de inaugurarea oficiala? Neaparat politicienii trebuie sa fie primii care circula pe autostrada?

Raducu Popa

Pai nu trebuie sa se laude cu maretele lor realizari? Da-i incolo pe cei care vor sa o foloseasca cat mai repede...Noi contam....lasa sa mai astepte!

simba

Salutare tuturor.
Primul meu post dupa o prioada de urmarire a forumului de mai bine de doua saptamani.
Desi in apropiere de mine nu va trece prea curand nici o autostrada, cele care sunt in constructie acum imi vor folosi cand voi dori sa plec sprea vest in conditii civilizate deci sunt interest  de stadiul lucrarilor, acesta fiind singurul forum serios pe care l-am gasit si care imi poate furniza informatii serioase. Respect  realismul si obiectivitatea acestui forum care nu aduce critici exagerate cum multi o fac, in special televiziunile.
Din pacete pentru mine voi intervene mai rar in discutiile voastre pentru ca sincer nu am prea multe cunostinte in domeniul constructiilor, dar dorind sa-mi aduc aprortul meu la proiectele voastre in limita posibilitatilor.

Imi cer scuze de alegerea mea de a posta mesajul meu de "bine vam gasit" aici.

ciprebbe

Quote from: marius_ar on October 03, 2012, 09:48:55 AM
Quote from: iuli on October 03, 2012, 09:20:38 AM
Timisoara - Lugoj se va deschide circulatiei vineri din cauza oficialitatilor care nu pot ajunge azi la Timisoara.
Nu se poate da drumul circulatiei inainte de inaugurarea oficiala? Neaparat politicienii trebuie sa fie primii care circula pe autostrada?
Adu-ti aminte de A3 Turda - C.Turzii s-a asteptat 2 sapt cu inaugurarea  desi totul era gata la cheie, pt ca Boc si Boagiu nu au putut ajunge mai repede.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

tonică

Multumesc din suflet lui eurocopter si celor ce au finantat zborul sau

Vazut si eu filmuletele intre timp.
Asemeni, cred ca trebuie mai intai laudati toti dintre cei care construiesc tronsoanele filmate. Posibil ca orastie-sibiu lot 1 sa nu fie gata in aprilie ci mai degraba in toamna dar sunt destule semne ca se munceste asiduu si lucrurile merg bine. La lugoj-deva lot 1 am ramas surprins de cat s-a avansat. Eu insa i-as fi comparat cu UMB caci loturile nu difera doar in nr de km ci si in costuri si marimea numarului de lucratori angajati. Oricum, in ritmul de acum, si nu in cel de dinainte cu 3 luni, vor putea fi gata undeva prin vara 2013. Oare are legatura sporirea ritmului de munca cu licitatiile loturilor inconjuratoare?.. ;)
Deva-Simeria sta in km 1 de dupa soimus dar si in podul peste cf al bretelei spre dn nefilmat de eurocopter dar de care stim din fotografii ca nu are inca grinzile puse. Fara acel pod e exclusa o descarcare acolo.
Simeria-Orastie sta in podul de la strei, unde e inca mult de lucru, in ciudatenia aceea de alunecare ori ce-o fi de pe la minutul 2:50...si din pacate in nodul de la orastie care tine de strabag dar e pe alt lot.
Legat de Sebes-Orastie cel filmatu' s-a lucrat mult si inca mai este dar am o dezamagire in prioritatile de care nu au tinut seama. Mi-as fi dorit personal sa lucreze cu prioritate si intr-un ritm grabit la nodul de la orastie ca la o adica tot lor le servea dar si centura sebesului as fi vazuto ca un "must" pentru a salva in sfarsit orasul ala de trafic.... :(

Ionut

@simba: bine ai venit, multumim pentru aprecieri! Nu trebuie sa fii specialist(a) in sosele pentru a participa la discutii. :cheers:

Si de fapt si pentru colegii noi de forum: nu trebuie sa fiti specialisti in constructii de autostrazi sau ceva, puteti participa la discutii oricum. Si va dau un pont: veti fi foarte apreciati daca puneti mana pe o camera foto (sau video) sau macar pe telefonul mobil si aduceti updateuri cu lucrari si evenimente fie din zona rutiera, fie navala, fie aviatie. Orice tine de mobilitate - updateuri foto/video sau macar vesti aflate de voi si ce gasiti prin presa. Uitati-va peste tot in forum, sunt multe threaduri deja. Urmariti doar acele threaduri care va plac, care sunt de interes pentru voi.

madad

Salutare colegi,

Va urmaresc zilnic desi nu mai intru in discutii in ultima vreme.

* Lotul 1 TM - Lugoj (intre Giarmata - Izvin) - se deschide vineri 5 Octombrie.

* Lotul 2 TM - Lugoj - este deja in constructie?
** Exista la momentul de fata un termen pentru cand se va deschide si nodul de la Lugoj? - probabil este pe lotul 2 din TM-Lugoj.

* Lotul 1 si 2 din Lugoj - Deva (Soimus) - va fi licitat in 2014 sub bugetul din 2014-2020?

Multumesc tuturor pentru toata contributia la acest forum si pentru raspunsurile la postul meu.

ciprebbe

#3779
Lotul 1 TM - Lugoj (intre Giarmata - Izvin) - se deschide vineri 5 Octombrie.
Raspuns: Teoretic da, amanta deschiderea de azi pe vineri

Lotul 2 TM - Lugoj - este deja in constructie?
Raspuns : NU.....au fost contestatii, s-a reluat licitatia.

Lotul 1 si 2 din Lugoj - Deva (Soimus) - va fi licitat in 2014 sub bugetul din 2014-2020?
Raspuns: Lotul 1 e in constructie (filmarea din 01.10.2012 eurocopter) lot 2-3-4 pana la Deva se asteapta rezultatul licitatiilor de luna trecuta

Asadar intre cele 2 tronsoane (lot 1 TM-Lugoj si lot 1 Lugoj -Deva) avem o "gaura" momentan
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe