Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 30 Guests are viewing this topic.

burli

Buna  dimineata , imagini de la Euro24Info - secțiunea Tigveni - Curtea de Argeș a A1 Sibiu – Pitești. Cum arată tunelul de 1,3 km

horatiu.cosma

E filmulețul CNAIR de săptămâna trecută.

Radu_A

Pariu cu dr4qul4. 200 lei  (la API). Eu am spus ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. El e mai pesimist

Cuneo

[A1] Margina - Holdea [19.02.2025], Autostrada A1 Lugoj - Deva | UMB | Adisan


survola

^ Aici tot NATM se folosește?

hermes

La lotul Margina–Holdea al Autostrăzii A1, unde lucrează UMB în asociere cu Euro-Asfalt, construcția tunelurilor se realizează printr-o combinație de metode: NATM (New Austrian Tunneling Method) și "cut & cover". Această abordare permite forarea simultană din ambele capete ale tunelurilor, accelerând astfel procesul de execuție.

Sursa aici.
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

hefaistos

Incep sa ma indoiesc (de capacitatea logistica) de abordarea "la toate capetele". Ar insemna 12 fronturi de lucru si, pana acum, deabia au fost in stare sa deschida 2.
Plus ca,la lngimide 300 600 de metri chiar "nu se merita" sa abordezi de la ambele capete. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dorum

deci oficial se foreaza la 2 tuneluri in paralel pe A1 - Holdea si Mamaia

BigZ

^ La Mamaia se canta, nu se foreaza! :D

ncb

A1 Sibiu Pitesti Lotul2 Boita-Cornet.Urmatorul Viaduct Boita 2-Pregatiri. Stadiul lucrarilor.


Crisuper 1

GIV

dovada iref.. ca nu sunt blocaje pe lotul Mapa :lol:  :troll:

AndreiTM

Viaductul 2 este tot pe prima A.C.? sau s-a extins? si daca e tot pe prima.... de ce s-au apucat abia acuma de el?!

florin74

Nu e pe AC emis.
AC-ul se termina chiar in buza lui...

AndreiTM

#63493
oh, pai asta e o veste foarte buna!
Stii pe ce distanta s-a mai emis/se va emite A.C.?

AdrianB1

Quote from: hefaistos on February 20, 2025, 08:08:17 AMIncep sa ma indoiesc (de capacitatea logistica) de abordarea "la toate capetele". Ar insemna 12 fronturi de lucru si, pana acum, deabia au fost in stare sa deschida 2.
Plus ca,la lngimide 300 600 de metri chiar "nu se merita" sa abordezi de la ambele capete.
Nu au decat vreo 5 seturi de utilaje, deci nu se pune problema de 12 fronturi de lucru. Si nu exista 12 fronturi de lucru, sunt 4 tuneluri forate (2 duble) si un cut&cover care probabil e dintr-o bucata. Asta inseamna 4 fronturi de lucru de tunel forat, cam cat au si capacitatea. Corect, nu prea are sens sa le abordeze din ambele directii daca sunt atat de scurte.

Si merita sa mergi pe cat mai multe fronturi daca vrei sa iti formezi (instruiesti) echipe pentru tuneluri. UMB nu are experienta in tuneluri, o sa invete de la bosniaci, daca merg cu 4-5 echipe in paralel o sa instruiasca mai multi oameni pentru proiectele viitoare.