News:

Tur de forță API, 12-14 martie:
A3 Topa-Poarta și DEx4 Tureni. A0 Sud 3, A0 Nord 1, 4 și 3.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Breezzer

Salutare!

Acum 10 zile mai aveau 50 metri...Cam 2-3 metri avanseaza pe zi, cred ca pana pe 10 Martie ies la liman cu primul tunel :) Ar fi si mai simbolic sa fie pe "8-Martie"  :D





Quote from: Ash94 on February 16, 2025, 06:40:35 PM
Quote from: Ash94 on February 12, 2025, 01:55:13 PMTunel Momaia

Data Fir 1 - SB-AG Fir 2 - AG-SB
03.10.20230m0m
25.10.2023necunoscut0m
10.01.2024142m80m
15.02.2024314m195m
08.03.2024414m283m
15.03.2024450m307m
29.03.2024491m364m
30.04.2024580m430m
11.05.2024625m470m
18.05.2024650m500m
07.06.2024714m580m
05.07.2024760m651m
19.07.2024793m692m
08.08.2024845m725m
25.08.2024882m742m
05.09.2024900m778m
21.09.2024940m830m
09.10.2024983m854m
29.10.20241.032m883m
11.11.20241.060m907m
19.11.20241.088m928m
14.12.20241.150m985m
21.12.20241.160m1.000m
12.01.20251.190m1.023m
11.02.20251.263mestm. 1.080m
16.02.20251.300m (din care 607m capt. int.)1.102m
Ramas50m240m

dumbravaandrei

#63511
@Ionut parca spuneai ca strapungerea se va face cu public. Mai ai ceva detalii? (cand/la ce ora va fi permis accesul pentru public?)
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

Ionut

Nu am primit detalii încă. Au spus că vor invita lumea când străpung a doua galerie, deci mai durează puțin.

antadrian

Prin fosta vamă Nădlac 2 nu se mai circulă deviat, pe la gheretele de control, ci direct pe mijlocul autostrăzii.
Info preluată de pe skyscrapercity.com.

danutzu_1069

#63514
Scriosteanu pe FB:
Primul tunel are 1330m dn 1350m
Iar al doilea are 1120m din 1342m

"𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮 𝘃𝗲𝗱𝗲 𝗽𝗿𝗶𝗺𝗮 𝗹𝘂𝗺𝗶𝗻𝗶𝘁a 𝗹𝗮 𝗰𝗮𝗽𝗮𝘁𝘂𝗹 𝗽𝗿𝗶𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝘁𝘂𝗻𝗲𝗹 𝗱𝗲 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮-Montană

Sunt pe șantierul 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟰: 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 - 𝗖𝘂𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝗔𝗿𝗴𝗲𝘀 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 #𝗔𝟭, unde tunelului Alina se apropie de final iar săptămâna viitoare vom vedea "luminita" de la capătul acestuia spre Sibiu și unde a fost mutat cofragul hidraulic de la Tunelul Daniela la Tunelul Alina și au început procedurile de montare a acestuia în vederea turnării primului segment de tunel cu betonul final de rezistență.

Stadiul lucrărilor este următorul:
✅️ au fost forați 1333 metri din 1350 metri aferenți Tunelului Daniela (sensul de mers Sibiu-Pitești), iar săptămâna viitoare străpungem Dealul Momaia de la un capăt la celălalt;
✅️ au fost forați 1120 metri din 1342 metri aferenți Tunelului Alina (sensul de mers Pitești-Sibiu);
✅️ continuă lucrările de realizare a radierelor aferente celor două fire de tunel;
✅️ continuă lucrarile de realizare a boltei superioare la Tunelul Daniela;
✅️ continuă lucrările la cele 12 structuri existente pe acest lot;
✅️ au fost finalizate 13 din 16 podețe și continuă lucrările la cele rămase;
✅️ continuă lucrările de terasamente, fiind realizați 1.4 mililoane mc din 1.7 milioane mc de excavații și 330.000 mc din 540.000 mc umpluturi;
✅️ continuă lucrările pe tot amplasamentul șantierului, chiar dacă în ultima perioadă temperaturile scăzute au dus la suspendarea unor categorii de lucrări.

Deși lucrările pe această secțiune au început în vara anului trecut, progresul fizic al acestora se află în avans față de grafic și de termenul de finalizare (2027), fiind la 62%.

Antreprenorul are mobilizate în șantier 600 persoane și 190 utilaje și echipamente de construcții.
"

https://www.facebook.com/share/v/15jUofsfcX/

pasadia

Sa-i spuna cineva ca suntem in 2025, nu in 2024.

PaulS

Scriosteanu pe FB mai zice in filmare ca saptamana viitoare o sa vedem "luminita de la capatul tunelului"

alexa_adrian2001

tot el zice cum ca s-au mutat utilajele de turnare a boltii de pe Daniela pe Alina. Oare de ce nu au dat batatia sa termine un fir prima data? Sau sa inteleg ca nu mai au front de lucru si ca trebuie 'pe undeva' sa se miste si utilajele care inca foreaza?

Ash94

Quote from: Ash94 on February 16, 2025, 06:40:35 PMTunel Momaia

Data Fir 1 - SB-AG Fir 2 - AG-SB
03.10.20230m0m
25.10.2023necunoscut0m
10.01.2024142m80m
15.02.2024314m195m
08.03.2024414m283m
15.03.2024450m307m
29.03.2024491m364m
30.04.2024580m430m
11.05.2024625m470m
18.05.2024650m500m
07.06.2024714m580m
05.07.2024760m651m
19.07.2024793m692m
08.08.2024845m725m
25.08.2024882m742m
05.09.2024900m778m
21.09.2024940m830m
09.10.2024983m854m
29.10.20241.032m883m
11.11.20241.060m907m
19.11.20241.088m928m
14.12.20241.150m985m
21.12.20241.160m1.000m
12.01.20251.190m1.023m
11.02.20251.263mestm. 1.080m
16.02.20251.300m (din care 607m capt. int.)1.102m
25.02.20251.333m (din care N/A, >607m capt. int.)1.120m
Ramas17m222m

hefaistos

#63519
^
Evacuarea materialului. La mijlocul tunelului e o joncțiune. Dacă treceau cu cofrajul mobil dincolo de ea, obturau calea de evacuare.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

oneLess

#63520
^ Mai este și tubul cu aer care vine dinspre Alina prin aceeași joncțiune ...

JohannDB

 Din afirmația colegului de forum.......Prin fosta vamă Nădlac 2 nu se mai circulă deviat, pe la gheretele de control, ci direct pe mijlocul autostrăzii.

  Confirm: în cursul nopții trecute am intrat în țară pe Nădlac 2 și am rămas surprins că trec pe cele două benzi pe sens pe intrare, pe mijlocul autostrăzii...., la fel și pe ieșire.... !!
  Când am ieșit săptămâna trecută, am trecut, încă, printre "containerele" de sub copertine.
Acum, când ajungi să treci de fâșie (unde e și placa cu România) între glisierele de pe margine și primii parapeți, ai cca 30 m de balize (ca loc de ieșire spre dreapta pentru gabarite, sau spre cântar) și apoi încep parapeți N.J. pe vreo 80-100 m, unde la capăt poți vira spre dreapta spre containerel ACi unde ai "vinieta" toaleta și o parcare acum plină de camioane lângă cântar.....
  Daaa, se trece pe două benzi; drum bun !!


jalemare

Margina-Holdea
Asocierea româno - bosniacă SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL – SC SA&PE Construct SRL – Euro-Asfalt DOO, lucrează 24 de ore din 24 de ore, 7 zile pe săptămână la cele două galerii ale tunelului rutier cu lungimea de aproximativ 2,12 km pe fiecare sens (lungimea însumată a celor două galerii este de 4,24 km).
Constructorii sunt mobilizați în șantier cu 600 de persoane și 300 de utilaje și desfășoară lucrări la:
- terasamente (sapaturi, umpluturi, îmbunătățiri strat)
- structuri ( foraje, armare, cofrare, betonare)
- galeriile tunelurilor
- scurgerea apelor
- utilități
Cristian Pistol-Facebook

Archi

Eu din filmarea din articol vad ca au inceput sapatura la tunelul mic, nu stiu sa fi venit informatia asta pana acuma

Portalurile erau intradevar pregatite de vreo 2 saptamani. Intradevar stilul e mai haotic fata de PORR dar se pare ca au inceput.

Cum vad eu situatia pe acest santier:
- Tunelul mic nu e chiar graba cu el, are 300 si ceva de metri, mai mult ca sigur se va strapunge anul acesta, poate undeva pe la vara / toamna depinde de ritm.
- Punctul cel mai important al lucrarii de urmarit acuma este segmentul cut and cover. Cu cat este gata mai repede cu atat se va putea incepe forajul din zona cut and cover catre Margina, care este cel mai lung segment de forat, undeva la 1,1km daca tin bine minte.
- Important de urmarit si cand va incepe forajul segmentului de 1,1km dinspre Margina catre Holdea, vad ca acuma inca se pregatesc portalurile acolo. Daca acest segment se va sapa din ambele directii atunci posibil sa avem o strapungere chiar si la anul pe vremea asta.
- Mai ramane cei circa 500 de metri de forat intre zona cut and cover si Holdea, din ce vad acest segment va ramane mai la final, probabil se va fora unidirectional cu resursele care se vor elibera de la tunelul mic.

Poate avem un dronist sa faca o oprire prin zona sa vedem care e treaba in zona cut and cover si la portaluri