Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 58 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Din moment ce la licitatie s-a cerut tunel forat, e greu ca acum sa se mai schimbe ceva.
Eu cred ca se putea si tunel forat, dealul este destul de plat si nu foarte inalt. Nu stiu insa cerintele pentru acel tip de sol: dealul este plin de alunecari de teren destul de mari. De fapt, DN-ul a fost mutat acum vreo 13-14 ani din cauza unei alunecari (se observa si pe maps, exact pe varf)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

gruiarew

O impresie de la dealul fost cu, actualmente fără lilieci.... Iese apa într-o veselie pe unde-s băgate anumite ancore. Nu vreau să zic ceva și să nu fie adevărat, dar pare că pe unde iese apa, a cam început să "descopere" rădăcinile ancorei. N-am oprit să mă uit, doar ce am văzut de la volan.

Și tot o impresie care rog și pe alții să-mi confirme, pare că s-a mai schimbat planeitatea și pe LD4, cel puțin după ce treci de ecoduct spre Ilia (sensul spre Deva), a cam început să zgâlțâie. Bine nu seamănă cu LD3, dar parcă nu mai era ca înainte. Posibil doar să mi se pară (am schimbat atelajul).
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

adrian sibiu

#51287
Au inceput sa apara in teren placute de identificare a podetelor,podurilor si kilometrilor de autostradă.
(GPS)

(GPS)

(GPS)

(GPS)

Talmaciu vazut din zona Balta Neagra in imediata apropiere a autostrazii.
(GPS)

Sadu vazut din acceasi zona.
(GPS)

Muntii Făgăraș văzuți din acelasi loc. (GPS)

Ionut

API pe Facebook

După mai bine de 2 ani și 7 luni de la lansarea licitației, în sfârșit se poate semna contractul pentru proiectarea și execuția Secțiunii 5 (tronsonul Pitești-Curtea de Argeș) din Autostrada A1 Sibiu-Pitești! Înalta Curte de Casație și Justiție (ÎCCJ) a respins ca fiind inadmisibilă contestația asocierii China Railway-Viaponte.

În procedura de achiziție pornită în 11.07.2017 au fost depuse 8 oferte în 27.10.2017, costul estimat fiind de 1,83 miliarde RON (30,35 km de autostradă). Ca orice licitație derulată de CNAIR care se respectă, a fost nevoie de DOI ANI de evaluări și contestații pentru a fi desemnat un câștigător în august 2019: italienii de la Astaldi.

Însă asocierea chinezo-română a deschis o cale de atac excepțională la ÎCCJ în încercarea de a anula deciziile anterioare din justiție, încheiată abia în 20.02.2020.

Cerem responsabililor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere să semneze în cel mai scurt timp contractul, astfel încât până la începutul lui 2021 să fie gata proiectarea (termen 12 luni) și să înceapă execuția lucrărilor estimată a dura 4 ani.

În plus, solicităm CNAIR să dea drumul imediat pe circuitul inter-ministerial proiectului de Hotărâre de Guvern necesară exproprierilor și să urgenteze finalizarea procedurii de selecție a inginerului consultant ce a fost lansată în iulie 2019, fiind depuse 4 oferte în octombrie 2019, încă neevaluate!

Xenos

Dupa parerea mea, ar trebui insistat pe ideea ca de indata ce hotararea instantei e definitiva se poate semna contractul, fara a mai astepta cai de atac fantasmagorice si de regula inadmisibile! Aici s-au pierdut 6 luni complet aiurea!

Knattspyrnufelag

Se poate semna sau nu? Eu am înțeles că se poate face (încă) recurs.

vancouver

Se poate semna, desi se poate face inca recurs. Si asta pentru ca recursul este pentru o cale exceptionala de atac. Exista deja o hotarare definitiva, de mai de mult. Din momentul cand hotararea este definitiva, se poate semna. Numai ca si o hotarare definitiva mai poate fi atacata in cazuri exceptionale, asa cum vedem aici. Calea exceptionala a fost respinsa, dar respingerea asta inca poate fi contestata.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

alex8

Pana la semnare trebuie sa depună documentele cu privire la DUAE.

Xenos

#51293
@vancouver and all: decizia e data de ICCJ, deci e definitiva, nu mai exista alt drept la recurs!

Aveti si voi incredere cum am eu cand citesc despre Fidic etc....:)

ICCJ a respins contestatia in anulare oricum ca inadmisibila, deci pentru neindeplinirea conditiilor prevazute de lege...Contestatia in anulare se face impotriva unei decizii definitive si, prin simetrie, decizia data in contestatie este ea insasi definitiva...acum sigur ca oricine poate face al V-lea recurs la consiliul interstelar, dar asta este situatia legala, altfel asteptam in mod absurd.

alecu26

^^^Ionut, pentru cat este de dreapta zona, lotul este incredibil de greu. Cate odata preferi un tunel...ca te bagi in el...si 2..3 ani tot scormonesti. Sunt zone in care autostrada e efectiv prinsa intre digurile Argesului si CF-ul paralel. Nu cred ca e mai lata de 50 de metri toata zona.

In plus tot traseul e in cvasiumplutura. Si nu sunt foarte evidente locurile de unde vei lua pamant sa faci umplutura.

Cei de la Halcrow aveau dreptate ca este foarte superficial tratat proiectul de catre proiectant. Pe proiectant nu il intereseaza deloc ce si cum se executa. Important e sa arate bine pe hartie. Asa ca depinde mult ce intelegem greu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Quote from: alecu26 on February 24, 2020, 01:25:59 PM
In plus tot traseul e in cvasiumplutura. Si nu sunt foarte evidente locurile de unde vei lua pamant sa faci umplutura.

Pai este simplu...
Asteapta sa se atribuie lotul 4 (eventual si 3), ca poate lor "le da cu rest"la sapaturi si n-au de face cu "excedentul"....

(Sper sa n-am gura spurcata... :( )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Din ce îmi dau seama din profilul longitudinal, pe secțiunea 4 e cam echilibrată treaba între săpături și umpluturi. Oricum, nu cred că e cazul să ne facem griji cu umpluturile pe aici. Dacă pe A2 în plină câmpie au găsit, or găsi și aici unde de o parte și de alta a văii sunt Subcarpații Getici și Podișul Getic, care totuși, ajunge și la 700 de metri altitudine.

ghrt

Nu înţeleg de ce ne agităm cu privire la lotul ăsta, utilitatea fără continuarea până în Valea Oltului şi conexiunea cu DNul mi se pare minimă, au tot timpul să îl finalizeze.
Cont (aproape) inactiv.

voicul

Utilitatea o sa fie ca multi de pe VP o sa prefere A pana la Curtea de Argeș si dupa de acolo diverse statiuni montane. O sa castigi asa vreo 2 - 3 ore pe sens de mers.

Intradevar ca alternativa DN7 o sa fie cam minima utilitatea.