Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 22 Guests are viewing this topic.

Skynick

Fac ei cu un an inainte o scamatorie pe 73C sa nu-si ia presa proasta ca sta autostrada inchisa.

Incet, incet, unde atata graba...

elphax

Presupun ca sectiunea 5 este pana la intersectia cu 73C si include nodul rutier.
Am facut  o comparatie rapida :
- DN7 se parcurge in 60-70 de minute de la Pitesti pana la iesirea din Rm Valcea ( iesirea nordica). Mai mult cand apar incidente sau cand sunt ore de varf la Rm Valcea :) Mai putin pt vitezomani cand e traficul lejer.
- De la Curtea de Arges pe 73C sunt cam 40 de minute. 30 de km de autostrada intre Pitesti si 73C ar dura cam 15 minute. Deci nu s-ar castiga mai mult de 5-10 minute in conditii normale.

Totusi daca pe 73C ar fi o restrictie care sa permita doar autoturisme si niste imbunatatiri la calitatea drumului - atunci ar putea deveni o alternativa. Adica sa fie doar pt masinile mici - cum e azi pe LD3.
S-ar scurta timpii si ar creste mult siguranta in trafic pe Pitesti - Rm Valcea

dr4qul4

1. Deja, in perioadele aglomerate, waze-ul te muta de pe DN7 pe DN73C. Cu A1 pana la CdA, situatia se va schimba radical.
2. De ce ignorati DJ703G? Cred ca modernizarea sa va fi gata inainte de PiSi5.
3. Multi ignora si traficul spre transfagarasan. Acesta va fi preluat de acest lot, asa ca giratoriul de la Bascov se va elibera.
4. Clar trebuie sa ramana doar pt autoturisme varianta prin DN73C ( cu sau fara DJ703G)

Umpluturi? Nu va faceti griji. Se gaseste o alunecare de teren, aparuta in urma unei defrisari proaspete. Daca nu....radem dealul momaia si scapam de tunelul de pe PiSi4.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

elphax

dr4qul4 - nu sunt la curent cu modernizarea 703G - include si 703H ?  Adica legatura completa intre 7C si Calimanesti ?

florin74

#51304
Nu. Doar pana la Suici (703G)
Oricum, avem niste ofertanti...
1. CONSTRUCTII SA SIBIU
2. Civil Speed (Leader),REGIA AUTONOMA JUDETEANA DE DRUMURI SI PODURI VALCEA
Vineri 21.02.2020 apare ca procedura fiind in deliberare, cu selectie castigator.
Banuiesc ca s-au transmis comunicarile privind rezultatul procedurii. Posibil ca in 2 ani sa fie gata. Maxim 3 ani, ca altfel pierd banii. Pana la urma sunt 12,65 km, nu un capat de tara.

Vad ca se prevede si o largire a lui
Traseul în plan orizontal al drumului va păstra traseul existent, dar deoarece ampriza proiectată este de aproximativ 11.0 m și partea superioară a drumului este de 10 m (parte carosabilă + piste de biciclete + acostamente) axa drumului județean este translată în lateral, astfel încât proiectul să fie centrat între limitele de proprietăți  Pentru modernizarea structurii rutiere proiectantul a recomendat varianta de structură elastică (semi-rigidă) nouă care presupune: îndepărtarea întregii structuri rutiere existente; realizarea unui strat de formă din balast în grosime de 10 cm; strat de balast în grosime de 30 cm; strat de fundație din piatră spartă în grosime de 20 cm; strat de legătură BAD20, în grosime de 6 cm; strat de uzură din BAR 16, în grosime de 5 cm; realizarea a două acostamente de 0,75 m fiecare;

carutasul

Eu am considerat că ăsta e un rudiment de planificare din partea CNAIR, având în vedere că tronsoanele dificile vor dura foarte mult, să modernizeze niște rute alternative. Să vedem ce o să iasă

dr4qul4

De la Tigveni la Suici drumul este OK. De fapt, unii inconstienti mergecu peste 100 pe portiunile drepte si lungi. Acolo problema e ca oricand te poti trezi cu ceva/cineva pe sosea (oameni, caini, vaci, lemne)
Sunt si alte 2 probleme: asfaltul pe DN73C de la Curtea de Arges la Tigveni, dar care poate fi reparat relativ usor (alunecarea principala a fost rezolvata acum multi ani) si intersectia idioata de la Tigveni: DN678A coboara destul de abrupt din DN73C, si imediat mai coboara odata, in curba.
De ce tot aduc in discutie acest DJ? din capatul A1 pana pe centura Calimanesti avem aceeasi distanta ca pe DN7, dar vor fi 30 km de A si ocolesti si dedulestiul si si Rm Valcea. Castigul va fi de 30 minute! si asta doar in prima faza, pentru ca avand nodul la Suici (PiSi 4) vom mai scuti alte 10 minute.
In plus, traficul se va imparti, pentru ca o parte va ramane pe DN7 (camioanele), o parte va merge pe DN73C (cei care merg in Oltenia de Nord) si o alta parte va merge pe aici.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Dragos_Damian

Eu as zice ca au timp sa reabiliteze si DN7D si Dj703G pana se deschid loturile 4 si 5 si in asa fel ar putea pune semne sa indrume trafficul sibiu pe DN7D si traficul spre pitesti pe DJ703G in asa fel se imparte traficul pe doua rute oferindule vitezomanilor mai multe oportunite sigure de depasire prin faptul ca traficul din sens invers este redus si nu numai, drumul este destul de ingust si loc putin de largire in unele locuri, prin a separa traficul va reduce sansele sa se loveasca doua autoturisme. Prin modernizare acestor rute vor beneficia si cei care o sa construiasca loturile 2 si 3 care o sa aiba access mai usor spre autostrada cel putin la inceput si in final va ramane un drum util pentru localnici si cu peisaje frumoase pentru turisti. Nu stiu daca e rezonabil dar astfel poate se restrictioneaza doar autoturismele peste 7.5t pe acesta ruta care o sa lase doar tirurile si traficul local pe la dedulesti.

horatiu.cosma

Puteti intreba la CJ Valcea ce planuri are cu DJ-ul pana la Calinanesti. DN7D cred ca e exclus sa fie facut, acolo e o investitie in sine de zeci de milioane de euro, not gonna happen in paralel cu PiSi3.

cristi5

Quote from: ciprebbe on February 20, 2020, 10:54:11 AM
Eu totusi  cred ca discutia de acum 4 ani era pt situatia in care nu se facea nimic la Holdea. (Nu aveau actuala iesire in plan).
A aparut Holdea si au uitat de Dobra.
Cred ca sunt atat de incompetenti incat in noua situatie aparuta ( dupa ce au avizat nodul in doua etape) nu sunt capabili sa gaseasca legal metoda prin care in teren sa ramana doar faza1.

Pai nu sunt capabili sa gaseasca legal multe. Plata ecoductului de exemplu. Mai bine reziliaza. Situatia din teren la Grind e de ras, dar nimeni din Bucuresti nu-si asuma rezolvarea ei.

Holdea a fost proiectat la mijlocul lui 2016. "Acum 4 ani" e intra-adevar cu cateva luni inainte

@RaduLuc multumim de informatiile detaliate! Poti cumva sa confirmi ca discutiile de la Grind au avut loc inainte sa existe discutii despre Holdea? Sau daca e vreo legatura intre cele doua discutii?

Quote from: ciprebbe on February 20, 2020, 10:54:11 AM
Cred ca asa cum APi a reusit sa duca la aparitia iesirii de la Holdea tot noi ar trebui sa facem un referat  documentat in teren cu valorile reale de trafic (ale zonei) sa iesim public cu el si sa il trimitem autoritatilor competente.
Pentru asta e nevoie de cativa voluntari care sa culeaga datele de la fata locului (intervale orare diferite si zile diferite). Daca gasim acesti oameni si avem datele putem merge cu materialul la autoritati  sa vedem cum isi justifica inchiderea accesului .


Avem filmari de trafic. E mizilic acolo. Nu merita efortul sa pui omul pe drumuri sa se duca sa numere masini.

Plus ca pornesti de la premisa ca logica traficului va convinge pe cineva. Cum ai spus tu mai sus, e vorba de logica birocratiei. Sau de lipsa de logica, sau de durerea-n cur a functionarului central. Crezi ca aia stiu unde e Grind?

Foarte bine a zis nenea ala, sa mutam MT la Iasi. Eu zic sa mutam CNAIR in centrul zonei romanesti fara autostrazi, la Targu-Neamt sau la Ditrau ca si-asa acuma e cosmopolit. S-ar muta acolo exact numai cei carora chiar le pasa de drumuri, de investitii, de punerea urgenta in valoare a investitiilor, si de siguranta circulatiei.

dr4qul4

@Dragos_Damian, am imrpesia ca vorbesti fara sa ai toate datele.
Eu am fost pe DN7D (de la Tigveni pana in Valea Oltului, dar pe la Baiasu) acum 5 ani. Si am mai fost de cateva ori pana in zona Salatrucu. DN7D NU se poate realiza mai repede ca PiSi, si in nici un caz in acelasi timp cu PiSi. Acolo este nevoie de: SF, AM, exproprieri si probabil tunel sau cel putin debleu+serpentine (adica amplasament nou) pe zona dintre Poiana si Salatrucu. Vorbim de o zona de 10km de drum forestier montan, si o ulita unde latimea intre case/garduri are si sub 7m. Iar declivitatatea este mult prea mare. De fapt, am iesit pe Baiasu (DJ703M) pentru ca serpentina de la iesirea din Perisani spre Titesti parea destul de periculoasa (era zapada pe jos si mi-au ajuns emotiile de dupa Salatrucu). Acolo se urca 200m in 3 km si ceva, din care primii 100m in 1.1-1.2 km.
Va rog mult, nu mai aduceti in discutie modernizarea DN7D daca nu ati mers pe acolo.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

florin74

Quote from: horatiu.cosma on February 25, 2020, 09:12:27 AM
Puteti intreba la CJ Valcea ce planuri are cu DJ-ul pana la Calinanesti. DN7D cred ca e exclus sa fie facut, acolo e o investitie in sine de zeci de milioane de euro, not gonna happen in paralel cu PiSi3.

Am pus ofertantii mai sus, reabilitarea DJ703G este finantata prin POR, licitatie finalizata, asteptam semnarea contractului. Speram sa nu fie CONSTRUCTII SA.

ghrt

M-am uitat pe G. Street view la DJ678 Tigveni - Suici. Într-adevăr, o opţiune bună, dar ar trebui reabilitat şi construite nişte trotuare, altfel va fi măcel.
Cont (aproape) inactiv.

dr4qul4

Sau sa speram ca va fi gata si lotul 4. E doar pana la Barsesti dar tot e bun tinand cont ca loturile 3 si 2 vor fi gata "altadata" (nodul Suici e pe PiSi3).
Au trecut 6 luni de la depunerea ofertelor. Poate se incumeta CNxxx sa desemneze si castigatorul. Ca sa inceapa contestatiile. Lotul 4 este foarte scurt si , in afara de tunel, destul de simplu.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Europiu

Și tunelul e simplu, dacă știi prin ce trece. Vorba aia, se fac de sute de ani...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).