Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 18 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

Voicul vrabiutele cirepesc ca undeva pe la sfarsitul lunii Martie ,Porr o sa intre cu utilajele in teren,Total Nsa au termen ca pana la mijlocul lunii Martie sa finalizeze organizarea de santier .Saptamana viitoare marti o sa i vizitez pe cei de la Porr la birou si probabil vom afla cate ceva 😉😉😉

dr4qul4

@naivu, dj678A si DJ703H ( Tigveni-Salatrucu) se prezinta in stare buna. Chiar foarte buna.
A fost reabilitat acum cativa ani si a rezistat cu brio camioanelor supraincarcate cu busteni. Si este pe relief plat.
Nasol este tot DN73C de la Curtea de Arges la Tigveni, care traverseaza un deal care o ia la vale.
Dar ar trebui sa avem si un nod exact la Suici, pe lotul  PiSI4. Stiu ca e vorba si de un tunel acolo, dar lotul mi se pare mai usor decat PiSi5.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Ionut

Nu e chiar asa greu PiSi5. Hai sa fim seriosi. Nu e greu, este doar MARE. Sunt multe poduri si viaducte, da. Dar nu avem tunel, nu avem cine stie ce relief... E mult, mult, MULT de muncă dar dacă și asta e lot greu... mai bine închidem prăvălia.

paullie

#51273
Quote from: dr4qul4 on February 21, 2020, 05:58:28 PM
Dar ar trebui sa avem si un nod exact la Suici, pe lotul  PiSI4.
De cand astept discutia asta.

1. Pe harta proiectelor este trecut un nod intre Rudeni si Suici. Ar putea sa para bun ca accesezi DJ703G. DAR e la doar 8,5 km de nodul Tigveni (Balteni) Cam des si din cauza asta nu-l mai vad atât de util. Ar fi mult mai bine ca de lânga  Scaueni sa faca vreo 8 km de DN nou care sa iasa in A1 la N de Pauleni si sa fie nod acolo. Dar na de unde bani. Si de unde creier.

2. Nodul Tigveni este proiectat spre Nord. Nu putea fi facut la Sud? Se mai scuteste 1km pâna in Tigveni. In plus 1,5 km de centura la Tigveni s-o putea? Intrebare retorica

dr4qul4

@ionut, esti sigur ca totul va merge bine cu Hidroelectrica si apele romane?
Sau te bazezi pe faptul ca Astaldi este un constructor ce se descurca in birocratia noastra. Sau ca pasajele sunt singurele la care CNAIR pare ca e capabila sa ofere o documentatie cat de cat ok?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Ionut

Se descurcă Astaldi pe lotul asta, nu imi fac griji. Bine, orice e posibil, dar în condiții normale nu vor fi probleme majore asa cum vedeți la Pizzarotti sau Aktor sau Straco. Vedeți pe A3 diferenta dintre Straco și Astaldi... Ca de la cer la pământ. Astaldi se descurcă și cu birocrația și cu banii - vezi metroul în B (M5) unde contractul ar fi fost de mult reziliat daca nu era Astaldi.

Nu sunt fan Astaldi, la fel cum nu sunt fan UMB. Însă observ ca sunt câțiva constructori care se descurcă în România. Doar câțiva. Iar Astaldi chiar poate face treaba buna pe PiSi5 deși, corect, e un volum de muncă IMENS și în teren și în birou.

Încă o chestie, apropo de Hidroelectrica - ati vazut cat de bine s-au mișcat cu relocarile de LEA la Iernut pe A3? Doar un stâlp a avut viața mai lungă, în rest acele linii de înaltă tensiune au fost mutate foarte rapid, mai ales daca vom compara cu Pizzarotti la A10 Alba Iulia Nord...

Deja sunteti vechi pe forumul asta, încercați să vedeți toate detaliile astea și EFECTELE LOR CUMULATE ca sa înțelegeți cum va merge un șantier...

Quest

Si eu cred ca Astaldi si-a dat deja examenele de seriozitate proprie in derularea proiectelor, avind si "descurcatul" necesar in contextul Statului care se poticneste repetat.
Ionut de ce vorbesti de Hidro la mutatul acelor LEA la Iernut ? Nu sint Transelectrica ?
Common sense will get you far !

jaston

A studiat cineva alternativele de drumuri judetene de la Curtea de Arges la DN7? In cazul in care PISI 5 va fi gata in cativa ani.

voicul

Da - vezi pe pagina anterioara.
Nu prea exista alternativa circulabila la nivel ok nici pentru masini mici.

dr4qul4

eu doar comparam cele 2 loturi. PiSi4 si PiSi5. Lotul 4 nu este foarte greu dar are un tunel. Totusi, nu vorbim de ceva extraordinar. Daca vrem sa trecem Carpatii, trebuie sa facem si tuneluri. Accesul pe coama acestui deal este facil, existand deja drum.
Dar nu stiu cum e SF-ul facut. Pe PiSi5 parca a fost reactualizat. Pe 2 si 3 nu s-a facut mai nimic, dar pe 4 se puteau face lejer foraje.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

voicul

Acest tunel nu poate fi facut cut & cover - ca asa cresc sansele de a fi facut mai repede?

Europiu

Apropos de filmarea repostată de TibiV cu DN73C: circulația cirezilor de animale pe drumul național de care articol al codului rutier este reglementată?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

jaston

Ok, dar de lotul 4 se mai stie ceva?

horatiu.cosma

Ce apare si pe Sinteza Autostrazilor: peste o saptamana e termenul pentru evaluarea ofertelor, de vazut daca se amana sau nu.

paullie

#51284
@voicul, tunelul are 1,35 km si la punctul maxim inaltimea este de vreo 90 de metri. Nu sunt de specialitate dar imi este greu sa cred ca merge cut & cover.