Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 32 Guests are viewing this topic.

voicul

A1 se blocheaza constant la intrare in B, pe toate cele 3 benzi (aaa stai ca are doar 2?) si se poduc si accidente din cauza asta!
Da nu mai mergi pe acolo cu 130, de parca la 60 nu poti sa il pocnesti pe celalalt.

Concluzia:
Legi din 1300, oameni cu mentalitate din 1200, lene dinainte de Hristos => nod grind inchis ca poate "drobul de sare"

alecu26

Ce e trist ca, cu un effort minim se pot trimite doi angajati SDN sau DRDP sau politisti de la circulatie si sa numere sau sa supravegheze traficul cateva ore pe zi...cateva zile pe satamana...vreme de vreo luna.

Asta daca nu stim sa montam niste senzori si sa faca asta singuri. Si in functie de aceste masuratori sa se vada clar ca drobul de sare nici nu exista, dapoi sa mai cada in capul copilului!!

Dar in fine....megalopolisul Grind va genera probabil mult trafic. Industria constructoare de masini din zona si zgarie nori de acolo plini de corporatisti, genereaza la orele de varf un trafic infernal.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

Nodul Grind....este încă un exemplu de gândire strategică a celor din aceasta companie antiinfrastructura.  :(( ....Noaptea
Minții....  :bash: :headbash:

Quest

Se apropie momentul ridicarii restrictiei de tonaj de pe LD3. Horatiu Simion dir DRDP TM a dat zilele astea un interviu ptr TeleU. Il gasiti pe YT.
Common sense will get you far !

GDPR

Marcel Boloş: Am cerut Comisiei Europene amânarea cu o lună a evaluării proiectului Autostrăzii Sibiu-Piteşti

G4media.ro

Pun doar atat din stire, restul sunt aberatii marca Bolos.

subway

Am prevazut asta de la bun inceput...

pasadia

Quote from: Quest on February 19, 2020, 05:17:35 PM
Se apropie momentul ridicarii restrictiei de tonaj de pe LD3. Horatiu Simion dir DRDP TM a dat zilele astea un interviu ptr TeleU. Il gasiti pe YT.

A zis ceva si de limita de viteza? Adica mno stiu ca oricum nici acum nu e prea respectata, dar ar cam trebui sa dispara si asta...

pasadia

In altă ordine de idei, deseori îmi e dor de filmări de la zid. Azi am făcut o poză dupa filmarea cu dash-cam (dar pe aia nu o arat căci nu mergeam cu sub 130km/h) doar că sa va arat apa ce iese din el (și nu știu să fi avut precipitații bogate):

RaduLuc

#51233
Nodul Grind a fost blocat un an de zile in zeci de variante, cu toate ca s-a explicat si atunci ca sunt doar cateva trenuri care trec prin zona, iar oricum bariera a fost modernizata si timpii de asteptare nu depasesc 2 min. Mai mult s-a explicat si faptul ca spre Dobra va fi un trafic secundar, iar posibilitata de a avea cozi o sa fie spre 0. Nici un succes, iar acum dupa ce a fost blocat un an si aprobat in doua etape, adica prima etapa este varianta initiala, cea de acum, dar cu nodul inchis, iar cea de a doua va fi constructia unui pasaj destul de lung pe DN68a pentru a desfinta bariera si deschiderea nodului, va fi foarte greu sa fie deschis fara ca cineva care a blocat constructia un an de zile sa nu fie tras la raspundere (parerea mea). Un scurt istoric al problemei.

NGC

#51234
Quote from: Quest on October 12, 2016, 01:11:10 AM


Quote from: NGC on November 01, 2016, 10:56:38 AM
Quote from: Quest on October 30, 2016, 01:25:57 PM
Maine pun poze de la nod Margina, o datorie fata de Bogdix si Alecu :)

Am si eu o datorie morala fata de Quest.

Quote from: Quest on October 12, 2016, 01:11:10 AM
La rugamintea lui NGC20 am luat citeva cadre aeriene panoramice la Holdea si la Grind, in ideea in care sa intelegem mai bine:
[...]
2. Cum ar putea arata la Grind etapa a 2-a de proiect, prin care DN68A sa nu mai treaca la nivel cu CF212.

Multumesc mult pentru efort!

Ca sa stim despre ce e vorba, repet un mesaj mai vechi.

Quote from: NGC20 on April 12, 2016, 09:10:15 AM
17.03.2016

Quote2. Costuri suplimentare aferente modificarilor impuse la Nodul Rutier Dobra de catre CTE-CNADNR Restrans.
Prin avizul CTE-CNADNR Restrans s-a solicitat modificarea solutiei tehnice la Nodul Rutier Dobra, fapt ce a dus la aparitia a doua structuri noi si la executia a 2 km de DN, suplimentar fata de solutia ofertata.
Antreprenorul a transmis o estimare preliminara a costurilor suplimentare aferente Nodului Rutier Dobra, in valoare de 14.781.601,81 lei, la care se adauga o suprafata de 8.7 ha de exproprieri suplimentare.
DIPADE a inaintat propunerea ca amenajarea Nodului Rutier Dobra sa fie realizat in solutia nr. 48 in doua etape. Aceasta solutie presupune pentru etapa I executia nodului rutier Dobra asa cum a fost aprobat la Faza Proiect Tehnic, urmand ca in etapa II sa se elimine trecerea la nivel a CF212 cu DN 68A, prin supratraversarea DN68A a CF212 si revenirea la traseul actual fara a afecta astfel lucrarile executate in cadrul contractului "Proiectare si Executie Autostrada Lugoj - Deva Lot 3 km 56+220 - km 77+361".
Astfel, in urma discutiilor cu reprezentantii IGPR, Nodul Dobra va fi prezentat in CTE CNADNR SA in solutia in 2 etape.

Ce bine ar fi prins un cadru din pozitia de mai jos! In caz ca reusesti candva sa mai faci o poza de acolo, te rog sa o adaugi si in mesajul tau initial, ca sa le avem pe toate in acelasi loc.

Oricum, ne-am cam lamurit cum sta treaba, si, desi tehnic nu ar trebui sa fie mari probleme, vor trebui facute exproprieri in zona si obtinute noi autorizatii.

Dar cred ca bogdix a avut dreptate mai jos, cel putin in prima parte. :p

Quote from: bogdix on April 12, 2016, 09:13:00 AM
Adevărat 100% ce ai scris. Cu menţiunea că etapa a II-a se va executa cel mai probabil după finalizarea autostrăzilor către Moldova. Like not in a gazzilion years.

Quote from: NGC20 on April 12, 2016, 09:25:12 AM
Ca sa fie corect atunci, sa zicem ca deocamdata ramane configuratia din proiect, dar exista aviz CTE CNADNR Restrans pentru configuratia cu DN68A care nu mai intersecteaza la nivel.

[...]

Vom vedea ce va fi pana la urma. E clar ca nu vor trece atatea masini peste CF in locul acela, dar "you never know".

Quote from: bogdix on April 12, 2016, 10:32:26 AM
Quote from: alecu26 on April 12, 2016, 09:48:37 AM
Acesti oameni chiar au putut:
1. Sa creada ca alea 3 masini pe ora care ies de pe autostada la nodul Grind vor bloca autostrada in alea zece minute de 8 ori pe zi când se pune bariera? Acum serios, când e deschisa autostrada, cate masini in afara de un trafic amarat generat de 5-6 localitati cu preponderent fermieri (ca sa nu le zic tarani) poate sa fie?

DA.
Iniţial au spus că IGPR-ul nu e de acord, IGPR-ul spus că invers. Restul e cancan.

Quote from: alecu26 on April 12, 2016, 09:48:37 AM
2. Sa nu vada acest lucru la faza de SF, când le-a aprobat la Diwi proiectul.

Tot DA. SF-ul lui DiWi a trecut ca MagLev-ul prin CNADNR. Consecinţele... se văd.

Nu au trecut decat aproape 4 ani de atunci. :lol:

alecu26

Tu esti mai tare chiar ca si nevasta-mea. Si ea isi aminteste ce am spus acu 15 ani cand eram pe masina de la Cluj la Bucuresti, si afara era soare, si pe langa noi tocmai trecuse o masina galbena cu numere de Brasov. Si eu eram imbracat cu o camasa bej.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pasadia

Hmmm, imi cam lipseste bogdix.

Dar revenind, nu-mi aduc aminte daca cineva a pus pe forum acea solutie 48 - insa pentru ca am vazut informatia cu privire la 2 km de DN nou imi imaginez ca ar fi urmat sa arate cam asa:



Poate cineva sa confirme?


RaduLuc

Se observa in partea stanga Dn68a modificat care include si pasajul peste CF .

horatiu.cosma

Speranta cnair e ca cineva va da la un moment dat parapetii la o parte. Ei nu si-au asumat nimic, oamenii au un fel de nod neoficial, win win pentru ei. Corectitudinea si competenta sunt sacrificate, dar macar pot dormi ei linistiti ca si-au luat banii la final de luna fara sa semneze nimic.