Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 22 Guests are viewing this topic.

Quest

#51210
Sa reiau la locul potrivit intrebarea lui Cip pusa dincolo pe A3:

Quote from: ciprebbe on February 13, 2020, 09:38:58 PM
Si o intrebare simpla, de ce la Iernut se poate asa si la Grind nu (si nici nu va putea fi ca aici niciodata)?

Ma alatur ca multi alti colegi acestei intrebari.

Cadru din filmarea lui Cip de ieri 13.02.2020
Common sense will get you far !

horatiu.cosma

Comparăm mere cu pere. La Grind soluția tehnică avizată în CNAIR e cu trecere la nivel nemodificată. La Iernut proiectul aprobat elimină trecerea la nivel. Soluția actuală nu face parte din ceva aprobat în vestitul CTE de siguranța circulației din CNAIR, ci un ok dat de poliție pentru o soluție provizorie nerecepționată de deschidere a circulației până la finalizarea nodului. La Grind în mintea celor din CNAIR cozile ar ajunge sus pe autostradă și s-ar intersecta un trafic staționar ce vrea să iasă la Grind împreună cu un trafic ce rulează cu 130 și merge spre Holdea pe A1. La Iernut nu există 2 tipuri de trafic, ci unul singur, adică cei care vin pe A dinspre Tg.Mureș și ies de pe A, eventual formează cozi ca în filmare când trece trenul. Dar nu există 2 benzi de viteză în apropierea CF, fiindcă cu multe sute de metri înainte se reduce la o bandă, există indicatoare de reducere a vitezei etc.

Quest

Iti inteleg intreaga explicatie, dar eu din cite tin minte temerea CNAIR era ca cei care vor dori sa iasa de pe A1 la Grind, nu-si vor putea adapta viteza decelerata, incit ii vor lovi din spate pe cei deja aflati in coada de asteptare de iesire pe bretea. Iar din punctul asta de vedere, cred ca situatia de la Iernut e identica cu una ipotetica de la Grind. De-asta a si aparut intrebarea lui Cip documentata imagistic, cu un caz similar celui de care se teme Compania.
Common sense will get you far !

Dragos_Damian

Da dar in cazul asta Quest tot este o prostie pentru ca de la calea ferata pana la sfarsitul bretelei sunt 700m, dintre care iesirea de pe autostrada are trei directi, spre tisa, holdea si dobra, sa zicem ca in cel mai rau caz toate masinile ar dori sa se duce spre dobra, sa zicem ca cei 150-200m din dn sunt ocupati de masini care vin de pe DN, raman 500m in care se pot forma cozi in care cel care iese de pe autostrada trebuie sa reduca viteza ca intra in sensul giratoriu de langa autostrada. Deci ar trebui sa fie mai mult de aproximativ de 250 de masini care vor sa faca stanga intro perioada de 10-15 min cat tine bariera. Comuna Dobra are aproximativ 3000 de locuitori asa ca o idee. Va fi un trafic infernal acolo .

naivu

@Quest, horatiu a explicat f bine diferenta: la Iernut este anuntat din timp ca urmeaza capat de autostrada si toti cei care vin sunt deja pregatiti sa decelereze; la Grind majoritatea vor mai departe cu 140km/h si, daca ar exista o coada de masini la trecerea peste calea ferata pana pe banda 1, unul din cei care continua pe A1 ar putea sa "doarma" la volan si sa nu reactioneze la timp ca sa nu loveasca ultima masina stationata pe banda 1.
Ca aici este un exces nesanatos de precautie si ca cele trei comune nu vor aduna vreodata suficient trafic pt a face coada de 500m in 10-15min asta este de necontrazis.

adrian sibiu

#51215
Plansa lot 1 PiSi

adrian sibiu

De ieri au început să apară mașinile  Duster ale celor de la PORR marți o sa intru in zona sa vedem in ce stadiu sunt cu AC -ul

vancouver

Viaductul peste Valea Talmaciului pare ca va avea 700-800 m lungime. Devine astfel o structura critica, de care depinde finalizarea tronsonului. Acolo ar face bine sa inceapa cat mai curand cu fundatiile pilelor, ca e de lucru. In conditii economice normale un astfel de pod dureaza 3 ani sau chiar mai mult... Cu costuri suplimentare se poate si mai repede. Sa vedem ce face PORR.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

adrian sibiu

#51218
Vancouver tin sa mentionez ca in zona de la viaductul peste Valea Talmaciu pana la podul peste râul Sadu încă nu exista drum tehnologic pentru ca se asteapta după 2 avize cel de la Apele Române si de la Romsilva e singura zona neatacata de cei de la Total Nsa .

cristi5

#51219
Despre comparatia Grind/Iernut

Din cate ne povestea @horatiu.cosma, momentul cand politia a refuzat avizul la Grind a fost 2013, cand nu exista nodul Holdea si tot traficul urma sa se descarce la Grind. Cum de altfel se descarca si la Iernut dar asta-i alta poveste.

Probabil in 5 ani va afla politia ca nu se descarca tot traficul la Grind, sau mai bine zis ca nu se descarca mai nimic. Ei probabil si acum discuta tot pe proiectul vechi. La cata incompetenta si nepasare exista la autoritatile centrale, nu m-ar mira. Poate daca dau inapoi de la pozitia lor din 2013 incalca ceva chichita din lege sau vreun regulament asa ca de ce sa se lege la cap. Cui ii pasa de grindeni si dobreni, abuceni...

Si apropo, de ce trebuie politia centrala a statului hipercentralizat sa dea acest aviz? Politia Judeteana Hunedoara ce-are? Stie prea multe despre Grind?

Sa-l trimita pe Grindeanu sa le explice cum ii cu Grindu...

ghrt

Nu înţeleg de unde această prevedere excesivă, deoarece la intersecţia A2 / DNCB pe sensul Cţa - Buc se formează relativ des cozi foarte lungi. Uneori mai stă poliţia deoarece sunt diverşi care încearcă să intre în faţă. Din ce ştiu nu au avut loc astfel de accidente (lovit ultima maşină din coadă), însă personal am fost surprins uneori de capătul cozii (când era foarte foarte lungă).
Cont (aproape) inactiv.

danutzu_1069

^ Pe A2, in zona DNCB deja nu mai circuli cu 130, viteza de croaziera....
Greu de crezut ca te poate surprinde coada pe banda de urgenta / bretea de iesire....

alecu26

Am mai explicat de unde vine chestiunea. Cum se intampla de obicei...cineva a aruncat o vorba in CTE, ca ce se intampla acolo...si dupa aia s-a cerut un studiu. Si inca un studiu si inca un studiu. Asa s-a ajuns la versiunea 84 parca.

Una din aceste versiuni a fost si "acceptata" dar si-au dat seama ca trebuie bani in plus si bani multi...ca nu e vorba doar de o galeata cu vopsea. Bani in plus...contracte aditionale...brr...asa ceva nu merge. Dar nici sa se intoarca la punctul de plecare si sa zica, hai ca oricum nu conteaza nu mai era posibil. Deh...meteahna nationala sa recunoastem si sa ne asumam niste erori sau greseli. Si atunci au zis ca se inchide nodul. (Nod acceptat de acelasi CTE in faza de SF).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dragos76

În toată lumea există posibilitatea ca bretelele de ieșire de pe autostradă să se blocheze. Iar în cazul ăsta se folosește banda de urgență pentru stocare, dacă cumva coloana trece de capătul benzii de decelerare. Aici de ce nu se ia în calcul și posibilitatea asta (dacă tot e să dezbatem teoria drobului de sare)? Ok, parcă pe sensul de la Holdea e un pic cam îngustă treaba, deoarece autostrada e în pasajul peste CF. Nu îmi dau seama cât de lată e banda de urgență acolo.

gruiarew

#51224
Suficient de lată. Vezi filmarea cu două pagini în urmă din nod.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis