Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 28 Guests are viewing this topic.

miahi

^^ Ceva informatii despre celalalt contract al Comsa, cu nodul Holdea exista ? A fost reziliat o data cu contractul mare ? Teoretic daca nu s-a intamplat nimic cu el e clar ca nu vor sa dea prea curand drumu la circulatie .

Ionut

@Adi Roșca

Păi pe LD3 ce au altceva de facut in afara de întreținerea de strictă necesitate?

alecu26

reparat asfaltul mai subtire....si inchisa acea ultima neconformitate cu santul de la Holdea...FInalizate casiurile lipsa, rezolvata scurgerea apelor in zonele cu pamant armat....Asta cam ce am vazut din poze si ziare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GDPR

#49083
^Spui ca asfaltul este mai subtire. In cazul in care informatia este reala, despre ce strat e vorba si pe ce lungime? La Holdea mai au de finalizat si calea de rulare pana la limita lotului 2 si mai sunt si izvoarele lui @Rocklee de la Ilia.

@Ionut, la Transalpina instanta a decis preluarea provizorie a drumului (btw, acolo a fost o reabilitare a unui drum existent, care s-a desfasurat sub trafic), dar daca in cazul de fata s-ar contesta rezilierea, ar decide acelasi lucru?

pelan87

Am vazut in ROGOP ca alaltaieri (pe 3 septembrie) a emis COMSA o factura de 7,5 mil. lei, pentru contractul separat care vizeaza descarcarea Holdea.
Oare ce sa insemne asta?...
Pana acum COMSA a mai incasat 5,9 mil. lei pentru acest contract. Stie cineva care era valoarea totala a contractului?

Ionut

Valoarea contractului care include Holdea este de 24.389.925,01 RON fara TVA. Ce ai vrea sa însemne o factura în afara de niște lucrări făcute pentru care constructorul cere banii?

pelan87

@Ionut: Nu ma pricep catusi de putin la chestii administrativ-juridice... de asta intrebam oare ce sa insemne emiterea acestei facturi. Adica bun, constructorul a facut lucrarile, factureaza suma aferenta (ma rog, o parte din ea) asa cum este si normal. Insa intrebarea mea se refera mai mult la situatia in care, daca ar fi fost reziliat si contractul pentru descarcarea Holdea, COMSA ar mai fi facturat o suma partiala? Ma gandesc ca:
- daca s-ar fi reziliat si contractul acesta, tot abuziv, nu cred ca ar mai fi emis nicio factura acum, ci si-ar fi cautat dreptatea (a se citi "banii") in instanta
- daca s-ar fi facut receptia, de ce nu ar fi facturat suma totala ramasa, lucrarea fiind finalizata?
- daca nici nu s-a reziliat si nici nu s-a facut receptia, sunt curios cum o sa faca cnair sa dea drumul circulatiei pe lotul asta... varianta simpla: nu o sa dea drumul.

dr4qul4

contractul pentru nodul Holdea nu a fost reziliat. Probabil va fi receptionat cat de curand. Eventual dupa ce verifica si acolo grosimea asfaltului.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Eu asa stiu/am inteles: s-a reziliat doar LD3 - contractul initial din 2013.
Nodul Holdea semnat anul asta sau trecut, nu s-a reziliat. Deci trebuie sa ii faca receptia ca sa poata da drumul la LD3.

GDPR

Ma indoiesc ca vor receptiona nodul Holdea, se lupta la baioneta pe toate fronturile.


paulmare

https://www.facebook.com/www.ziarulunirea.ro/videos/1187840134737480/?t=79
"undeva la sf lui septembrie" zice cuc de lotul lui comsa
ma rog abereaza el cu condusul pe autostrada de la nadlac la sibiu

TibiV

Multumim Livia.
Bun paragraful bolduit de la final....  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


MarcoPolo

Quote from: alfred simonisE posibil ca pe anumite zone să se mai lucreze sub trafic, adică pe o bandă, și să se lucreze...
Adica inchid o banda sa monteze gardul de protectie si sa decolmateze santurile?
Sau te pomenesti ca rad asfaltul si il peticesc? Caci nu e bun ala turnat din prima, mai bine peticit.
Dar, na, oricum, numa sa deschida naibii odata...