Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 69 Guests are viewing this topic.

bbk

#48480
http://imgur.com/a/q3gMtQt

Câteva poze facute la Holdea între sens si limita cu ld2  mai au de facut cam de la bascula rosie de sub pod. Au trasat liniile pana la pod adică mult după calea de acces din dn68a. Zona respectivă, in lungime de 3/400 de metri e departe de căile de acces provizoriu din dn in a1

freelancer

Stie cineva (asa... doar de curiozitate...) care e termenul de garantie pe care l-a oferit UMB pentru lotul 4?
(e posibil sa fi scris cineva dar cu abundenta asta de posturi s-ar putea sa fi ratat).

traveler

E foarte intrigant ce sa intampla cu lotul 3, am citit mai mult lucruri (inclusiv ultimile pagini din acest thread), am citit ca CNAIR santajeaza constructorul cu receptia lucrarilor despre un ecoduct care nu are putea fi platit... si ca CNAIR cere o perioda de garantie mai lunga (10 ani)..... dar in acelasi timp am citit ca exista niste probleme cu ce a construit COMSA.....


Este undeva un rezumat cu ce sa intempla acum cu lotul 3?

Ionut

^^ Din pozele lui bbk de la Holdea, multumim! Like-ul sa i-l dati lui! :cheers:


























cristi5

#48484
@traveler nu exista nicio problema tehnica serioasa, luni erau vreo 3 neconformitati, mai exista o singura neconformitate chiar la granita cu LD2, unde vezi excavatorul ala. Absolut irelevanta pt trafic.

Calitatea suprafetei de rulare 8/10 data de Cip. Calitatea lucrarilor 6/10 data de un inginer CFDP sever :) Eu as fi multumit daca Romania ar avea 2000 km de autostrazi 6/10.

Problemele administrative sunt
- ecoductul
- cererea de extindere a garantiei
- o factura de penalitati pe care gruparea Ionita le-o pregatise, Neaga cand a venit nu a mai trimis-o si acum astia o trimit iar

Toate sunt abuzuri ale CNAIR. Chiar si penalitatile pt ca in 2017-2018 Comsa nu a lucrat fiindca nu i se platea nodul Holdea.

dr4qul4

din ce spune RaduLuc, factura aia de penalitati este data in principal pentru "gunoi in santier". Adica a venit CNAIR-ul pe acolo si a gasit PET-uri si alte gunoaie si s-a gandit sa intocmeasca o factura de penalizare ...de cateva zeci de milioane de lei (RON ca sa fie clar)  ???
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

traveler

@Cristi5 : mersi mult pentru rezumat si explicatii, acum este foarte clar!

cristi5

#48487
@dr4qul4 merci, oricum factura aia vine de la "prietenia" din perioada in care nodul Holdea nu se putea plati.

Si acum e re-pusa pe tapet, ca sa compenseze ecoductul

Daca Comsa lucra mai ingrijit poate nu avea CNAIR acest pretext. Dar abuzul ramane abuz si sper sa plateasca cineva pentru el.

RaduLuc

#48488
Procedura e simpla, Beneficiarul face o revendicare , Consultantul face determinarea dar stați liniștiti in România de mult nu mai exista Consultnt independent , oricum el este reprezentantul Beneficiarului in șantier și e plătit tot de el. Și da s-au determinat ceva mai mult de 120 de zile in care s-a considerat ca exista murdărie in șantier , depozite, santuri colmatate, peturi.... etc. Dar sa nu uitam ca depozitele, șanțurile colmatate se aflau in plină autostrada in construcție, deci ceva normal pentru o zona cu lucrări ......

ciprebbe

In conditiile astea, cu santuri colmatate in anexa, UMB-ul primeste amenda?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

yetiman

Legat de factura de penalitati - din cate stiu, nu poti emite o factura si sa o tii in sertar si sa o trimiti cand ai chef. Mai ales in ani fiscali diferiti. Nu te lasa contabilitatea.  :D
Poti sa anunti/ameninti ca vei emite o factura, asta e altceva.

Asa incat o factura din 2017 este doar o "fumigena" din punctul meu de vedere. Daca chiar e vorba de o penalizare, factura trebuie emisa acum.

Mai degraba face parte din tehnicile de "negociere" (mai bine zis, de intimidare) ale CNAIR.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

dr4qul4

sa neamintim de Salini si altii care nici macar nu faceau santurile decat la sfarit si era peste doar noroi.
Dar chiar si asa, penalizarea nu ar trebui sa fie prea mare pentru lucruri care nu incurca traficul si nu afecteaza calitatea constructiei.
Adica inteleg sa vina sa-ti dea o amenda de 5000 lei de fiecare data cand gasesc gunoi si 15-30 zile la dispozitie sa faci curatenie. Dar zeci de milioane?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

RaduLuc

#48492
Factura a fost emisă acum, revendicarea a fost in 2017. Sa fiu mai exact pe 8 sau 9 August , exact înainte de Recepție, la intimidare..... a fost emisă factura.

Cetatean

O întrebare.
Legat de pasajul peste CF și DN7 de la Gothatea.
Comsa a scos toată umplutura de la o culee, bănuiesc ca câteva zeci de mii de mc.
Pentru toată schema asta s-au cerut/dat bani?
Adică pentru constructor, a fost o cheltuiala tripla. Așternut, excavat, așternut.
Ma întreb dacă nu sunt ceva cuțite și pentru asta.

Lotul UMB se simte bine la condus, cred ca în 3-4 zone am simțit niște denivelări. Nu neapărat la poduri.

ionut_16

Salut,
Am citit o știre cu un accident fatal pentru un minor de 6 ani pe DN7 valea Mureșului: https://observator.tv/amp/eveniment/copil-accident-lipova-arad-307874.html

Din articol reiese că șoferul era din București. Este posibil să fii venit pe Lot 4 și în loc să o ia spre Săcămaș a luat-o pe Valea Mureșului - cum spunea cineva mai sus avantajul celor 30 kilometri mai puțin - iar dacă lotul3 era dat liber acest accident fatal pentru băiețel putea să fie evitat?🤐