Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 74 Guests are viewing this topic.

BoGDaN

Well shut my mouth and call me Obama!
Dupa ce ne-am bucurat ca in sfarsit ROMSTRADE lucreaza iata bomba...hmm pesemne ca ROMSTRADE stia de mult ca sabia e deasupra capului si au tras tare ca sa ingrase porcul in Ajunul Craciunului.
Acum serios vorbind, sper sa nu se ajunga la o reziliere pentru ca de pierdut tot noi pierdem...si vom vedea Pecica - Nadlac prin 2015.

Ionut

Cel mai fericit caz: a fost (sau va fi) doar un notice to correct dat de CNADNR celor de la Romstrade, la fel cum a dat Anca Boagiu pe A3 Bucuresti-Ploiesti. Un fel de "in al 12-lea ceas apucati-va de treaba pentru ca in X zile reziliem contractul". Si, sper, la fel cum s-a intamplat pe Bucuresti-Ploiesti, Romstrade sa se puna pe treaba, daca nu deja s-a pus.

Cel mai nefericit caz: Romstrade s-a apucat de treaba degeaba pentru ca se va rezilia contractul. Caz in care se va face procedura de licitatie pentru lucrarile ramase, stiind cat de greu au mers licitatiile pe tronsoanele ramase din A1...

BoGDaN

Pai daca e sa ne luam dupa ZF s-au apucat de treaba din Septembrie inca. Sa fim seriosi intre "CEO" Nelu Iordache si Guvern (CNADNR) exista comunicare. Noi vedem doar ce iese la suprafata.

tonică

Asa zisele updateuri tot apărute in ZF sunt apă de ploaie si de-a lungul timpului parca elucidasem corect chestiunea asta. Nu numai ca datele veneau cu intarzieri mari dar veneau si de-andoaselea. Asa ca aia cu siguranta nu e o informatie precisa asa ca nici asa zisul procent mare pe tronson 1 nadlac-arad nu e de luat in considerare. Mai nasol e ca ponta da astfel de vesti si nu ministrul transporturilor dovedit a fi un manechin si nimic mai mult. Nici macar marioneta nu merita numita caci nu reuseste nici macar sa dea din gura...:( Si deasemenea urat e ca acelasi ponta probabil ca habar nu prea are cu ce se mananca subiectul caci niciunde nu pomeneste despre lotul romstrade facand referire la intreg segmentul nadlac-arad. Ceea ce fireste nu are cum sa fie adevarat ba mai mult, creeaza si confuzie si indignare banui in randul celor de la alpine care si-au facut treaba cum trebuie si nu merita bagati in aceeasi oala.

Eu personal imi doresc o reziliere acolo caci nu numai ca e inadmisibil ceea ce s-a intamplat dar mai e vorba si despre o firma cu antecedente, ionut pomenind mai jos despre segmentul lor din bucuresti-ploiesti. Si acolo ca si cu colasul trebuia taiat in carne vie cu orice consecinte macar si numai pentru a da un exemplu, un dublu exemplu dupa ceea ce se intamplase pe cernavoda-medgidia. Exemplu care pare-se ca nu mai intereseaza pe nimeni, fiind singular si deja de un car de vreme. Iar incertitudinile cnadnr si a noii guvernari, balbele, amanarile, lipsa totala de transparenta ba chiar si indiferenta si prostia lor ofera in plus loc pentru constructori sa se joace iar de-a soarecele si pisica asa cum s-a intamplat cu fcc, de ex.....

BoGDaN

#4414
Hai ca nu vreau sa poluez forumul numai cu parerile mele, dar daca constructorul da dovada ca munceste acum in al XII-lea ceas, daca  procentul ajunge la 30-40% atunci se pot incadra in termen. Mai mult nici ungurii nu dau in folosinta Mako-Nagylak in 2013. Plus acest tronson e ca untul de arahide pe felia de paine, adica usor de construit si nu necesita lucrari de arta exceptionale. Nu sunt un aparator al ROMSTRADE.....din contra. Dar rezilierea sa se faca asa de tarziu....just sayin'.

Ionut

Cred ca putem lua o decizie daca e oportuna rezilierea in momentul in care vedem stadiul fizic din avion, atunci e clar. Tineti minte ca sebba ne-a spus ca MT a filmat din avion insa noi n-am primit nimic. Poate atunci s-a luat o decizie. Sau poate pur si simplu Ponta nu stie despre ce vorbeste (n-ar fi exclus) si facem noi prea multe analize bazate pe cuvinte aruncate la intamplare.

ciprebbe

Buna...haide-ti sa o luam altfel....
Nu se sacrifica nimeni sa se avante cu masina de la Arad pana la Nadlac, si sa "incerce" niste intrari pe santier?  Om plati noi combustibilul numa sa dispuna de timp si sa poate poza......Apoi vedem exact cum e in teren situatia......
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Poate reuseste totusi sebba sa zboare... daca nu poate reusesc eu cu sursa secreta, dar nu pot promite nimic. :(

ciprebbe

Am vrut sa iti zic si de sursa ta secreta ...insa de obicei se oprea in capatul lotului Alpine...asa ca nu am insistat....
Tutusi de pe acel lot din "capatul tarii" nu mai avem vesti sustinute dupa filmarea lui Bogdymol.....ceva tot trebuie sa facem sa aflam info in +
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


Ionut

Si noi am zis pe-aici de reziliere. Eu unul sunt curios ce vor face dupa reziliere. :) Asa e simplu doar sa-l reziliezi. A se vedea ce s-a intamplat pe tronsonul Colas din A2 cand era Anca Boagiu. Practic au reziliat si foarte repede au relicitat... poate printr-o minune se va intampla acum la fel. Altfel... se pot degrada lucrarile, vine si iarna...

BoGDaN

Ok stiam, am si zis mai sus, dar acum devine din ce in ce mai evident in media ca vom avea aceasta reziliere. Sa vedem mai departe! Dar daca rezilierea e facuta pentru ritmul incet al lucrarilor de ce tocmai acum?

nenea_hartia

#4422
Quote from: Ionut on November 09, 2012, 08:29:08 PM
Si noi am zis pe-aici de reziliere. Eu unul sunt curios ce vor face dupa reziliere. :)
MonteAdriano sau Alpine. ;) Doar că sunt curios, pentru că proiectul e proprietatea lui Romstrade; există totuşi precedentul Colas.

paulst

faptul ca e iarna e poate bine, ofera timp pt reasezare

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell