Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 54 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Ce sa nu fie loc? Chiar si cu actualul giratoriu, cu actualele bretele, numai ca aia de intra in autostrada, sa fi trecut pe sub  pasajul care se face acum si apoi sa intre in autostrada ca orice bretea...
Dar acum nu mai are importanta...

area182

Quote from: danutzu_1069 on August 29, 2018, 03:14:00 PM
Capatul asta al lotului 3 a fost gandit/proiectat prost... Se puteau face de la inceput bretele de intrare iesire care sa "dea" in giratoriu... si nu mai era atata bătaie de cap cu intreruperea circulatiei... Mergea un giratoriu de diametru mai mare..
Da, asa e. Pacat ca nu le-ai zis mai din timp ''factorilor de decizie'' ...

GrmmrNzi

#42467
Ionuț, era vorba de felul idiotic de a termina segmente de autostradă care era clar că vor fi continuate. Exemple on-topic: Pitești-Bascov, Sibiu ambele, Deva (Șoimuș). Toate necesită întreruperea traficului și distrugerea unor (mici) lucrări, ex. giratoriul de la Sibiu.

Am auzit scuzele, cum că Curtea de Conturi, că DNA, că bla bla bla. Dar astea sunt vrăjelile funcționarilor lași. Cum au lăsat nemții patru decenii o direcție neterminată aici, așa s-ar fi putut face în toate punctele menționate mai sus.

Mă rog, între timp au existat și exemple pozitive (Izvin, Traian Vuia) dar cu "SF"-ul de PiSi apar iar chestii gen "nod" Boița...

danutzu_1069

Ani de zile M43, se termina in doua giratorii si cu bretele la gata....

gruiarew

Cred că danutzu_1069 se referea la ceva de genul:



Loc probabil se găsea. Zic și eu
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

danutzu_1069


istvan78

Cred ca zona in care ai trasat tu breteaua de urcare e zona inundabila tampon inaintea pudului peste Mures. Nu o poti bloca cu terasamentul bretelei. Probabil de asta breteaua de urcare spre Simeria e in aval de pod.

danutzu_1069

Nu blochezi cu terasament, pui tuburi metaliceca sa circule apa...
In fine, nu mai are rost discutia...

wifi

Chiar credeti ca UMB are nevoie de doua luni si jumatate pentru a termina devierea peste nodul Soimus? Pe sensul necesar s-a asfaltat primul strat pe viaduct, terasamentele la ambele capete sunt incepute, materialele depozitate in preajma. Poate apar piedici birocratice, dar asa tehnic vazut, nici vorba de a fi nevoie sa inchida circulatia pana la Simeria pe o perioada asa de lunga. Poate ca la ridicatul grinzilor unde s-a anuntat ca se va inchide circulatia pe DN, asa pe hartie, ca in realitate am vazut cum doar cand era cate o grinda agatata pe carlig peste DN s-a stat, timp de cateva minute numai. Trebuie aprobare, asta nu inseamna ca se si folosesc in totalitate de ea.

wifi

Am gasit adineaori pe internet, priviti putin mai atent poza din articolul:

http://hunedoaralibera.ro/o-saptamana-de-pauza-pe-santierul-a1-soimus-ilia-2/

S-a ajuns la culeea din deal cu terasamentul aproape sus la nivel pe coltul dinspre versant!

dancosta

Am pus aici raspunsul CNAIR cu sumele bugetate pentru LD. Poate verifica cineva informatiile? Ma intereseaza mai ales punctele 2 si 3 pe care le-am trecut la sfarsit.

pbh

 Vreau sa combat si eu constructiv :D
Va ca insistati cu aceasta bretea pentru Soimus. Ideea ar fi OK daca nu ati omite un singur amanunt, important zic eu.
Pe unde va accesa UMB-ul zona de lucru pentru conectarea noii cu vechia A?
Sunt doua variante
1 Breteaua va contine un pasaj pe sub care sa treaca utilajele/camioanele etc. Adica un mic viaduct sub viaduct imposibil de realizat acum si care daca ar fi fost luat in calcul ar fi fost necesara inaltarea cu mult a viaductului de la Soimus. Inaltarea terasamentului bretelei pentru a introduce un pasaj (in orice locatie)ar fi adus aceste probleme datorita spatiului limitat in zona
2 Toate cele enumerate mai sus sa acceseze prin nodul Soimus. Aceasta varianta chiar ar creea imagini spectaculoase pentru shooterii nostrii Rocklee si Flashu. Coloane de basculante portocalii invartindu-se prin nod cedand prioritate traficului uzual

mishu77

@wifi

Acolo asa a fost nu a facut nimeni umplutura inca la deal. Din deal doar au scos deocamdata.

gruiarew

Nodul a fost desenat altfel. Ce vorbim acum îs vorbe doar. Se va face cum e în plan, bretelele pe partea cealaltă.

Totuși nu poți să nu observi modul idiotic cum se face orice la noi. Cred că și o bretea mai lungă ce necesita anumite lucrări ar fi fost mai ieftin decât situația actuală în care trebuie dărâmat tot.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

voicul

Zic ca sunt si multe aspecte. Si doar pentru ca avem legea 544 (parca asta era) noi habar nu avem de aspectele proiectelor decat cand este prea tarziu SAU dupa finalizare (in cele mai multe cazuri).

Probabil cine a votat nodul actual ar putea zice:
Este construit prost sau aveam varianta sa nu dam in folosinta vreo 7 ani (adica nu mai faceam nici un nod ca sa nu para prost cand se face LD4).