Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 81 Guests are viewing this topic.

elphax

@istvan78 - cred ca multi din noi ne temem de o oferta din asta la pret de dumping care poate castiga dar sigur nu poate realiza lucrarea la fel de bine ca si Comsa, sau deloc cu diverse probleme

flashu74

Haideti să fim optimisti. Doar Comsa are oferta. Se rezolva repede. Eco2 intra pe aditional. Este  in teren si in decembrie e gata. Una peste alta asta ar fi rezolvarea pentru aceasta epopee.

TibiV

Cu nesimțiţii ăștia este greu să fii optimist...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

paulmare

"compania" - ce i-a impiedicat sa fi facut licitatia acum mai bine de doi ani ? de cand au aprobat proiectul
ce au frecat-o atata vreme - pentru toate costurile fixe ale constructorului cata vreme astia nu au curajul sa ia o decizie sau freaca niste hartii sa liciteze cu doi ani intarziere - cine le va plati "claim"-urile ? doar nu ei din salarii
eu nu sunt deloc fan comsa pentru fushareala aia "optimizata" care s-a surpat, dar e de toata coma lipsa de profesionalism si fuga de orice raspundere a cnair 

dumbravaandrei

asa am eu o impresie ca o sa ne alegem numai cu firme de teapa maltauro sau a turcaletilor de au abandonat la bacau. Si asa pe la noi s-au perindat numai constructori de mana a 2-a sau chiar a 3-a.

Acuma... poate a fost si o reziliere de care nu ne-a anuntat nimeni?  :lolz:

Daca as fi comsa, al naibii daca as depune vre-o oferta. Si as da cu Romania de toti peretii de instanta din lumea asta. + ceva "lobby" pentru Romania...

nah... ce sa mai zici.. afara e cald, ventilatorul era pornit... trebuia sa arunce cineva cu rahat in el, nu?

:rip:

P.S pentru optimisti: E licitatie publica si orice e posibil. Sunt destui de multi oportunisti care asteapta la colt. De ex de ce Salini sau UMB nu ar putea participa la licitatia asta? Sau TS sau Strabag sau oricare altul? De rasul curcilor ...

rocklee

am urmarit [pierdut timpul] ultimile doua interviuri a mt sova ...in direct cele de la digi 24 si rotv ....dar nu a pomenit nimic de lotul 2 ...si tunelurile din dotare .... >:(

wifi

Scuzati ca ma bag in discutie desi nu sunt de specialitate, inginer IT, are legatura cu logica. Mie daca nu mi se plateste o factura in decurs de 30 de zile fac stres. Cu clientii respectivi nu vreau sa mai am veci pururi deaface. Porcaria de pe LD3 pute pina in afara sistemului solar, acolo asi incheia ce am de rezolvat si valea. Sa licitez cu riscul de a avea si mai multe necazuri, no thanks. Pentru mine suna licitatia asta ca un semn de divort, unde incep sa se imparta bunurile. Poate ma insel, dar asta este parerea mea. Pe LD2 sunt curios cand se va putea circula pe acolo, prin tunele. Asa cum se misca, sau mai bine zis nu se face nimic, ma tem ca va mai dura.

catalinmz

Relația cnair comsa e ruptă, probabil breteaua de legătură va fi atribuită porr sau ts (că de aia am așteptat atât după ST3 și ST4). Comsa va continua să limiteze pagubele, se va retrage de pe șantier în momentul în care consideră că are șanse maxime de câștig in instanță. Lucrarea va fi atribuită în câțiva ani câștigătorului licitației pentru bretea, că tot va avea utilajele in zonă.

gdaniel

^^  Trebuie sa incepem campania "Dati-i lui Neaga o lopata.. sa se apuce de tunele"

B.Robert

Ce de scenarii pe aici :zen:
Sa faca fiecare ce poate, doar sa faca. Mai bine sa castige altcineva breteaua (cat de greu poate fi de executat ;)) si COMSA sa termine odata cu izvoarele alea.

tudor

Mie mi-e clar ca lotul asta va fi abandonat intr-ul fel sau altul: fie CNAIR, fie Comsa va cere reziliere. in oriccare din cazuri Comsa va primi despagubiri si isi va recupera si garanteia de "buna" executie.

Intrebarea mea e: Castigatorul - oricare ar fi el - se poate apuca noua lucrare licitate in conditiile de azi.
Noul contract se poate fi amendat ca sa cuprinda lucrarile care mai sunt de executat acum in zona? Lucrarile alea sunt sub limita a 10%?

Zuy

Am trecut azi pe acolo pe direcția Timișoara și Comsa lucra. Fiind șofer și după 400 km făcuți azi până acolo nu am putut face poze. Cert este că erau 3 excavatoare și basculante ce cărau materialul excavat. Unde? Nu știu, dar pe la 16 când am trecut pe acolo fundația fostului drum (DJ) nu mai era. Față de alte drumuri prin zonă, când Comsa nu era prezentă decât cu birourile, azi chiar se lucra.
Week end plăcut tuturor.

gruiarew

Aseară la ~19:00 nu era nimeni la Holdea. În schimb pe DJ-ul de la Ilia era mișcare serioasă. Au mai cărpit DN68A. Dar multe gropi reparate îs ori sărite ori s-a întins marmelada ce-au pus-o. De reasfaltat s-a reasfaltat doar o bucățică la ieșirea din Coșava spre Deva. O nimica toată. Când am văzut pozele de la DRDP TM pe facebook cu "Reasfaltare DN68A" mă gândeam că-i făcut până la Holdea cel puțin...  :-[
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

marisRO

Mizăm pe două loturi din Lugoj-Deva, respectiv lotul 4, unde lucrează poate singurul constructor român care "este în viaţă" şi care, poate, este cel mai bun constructor la ora actuală care lucrează pe piaţa românească, şi, totodată, mizăm pe lotul 3 acolo. Constructorul (de pe lotul 3 - n. r.) a început să se mobilizeze. Au fost, să spunem, nişte neînţelegeri între Companie şi constructor, dar în final s-au rezolvat, s-au atenuat - a fost şi intervenţia domnului ministru, s-a întâlnit de câteva ori cu constructorul, i-a spus foarte clar că nu are nicio constrângere să nu-i rezilieze contractul dacă nu-şi vede de treabă - şi, împreună, am reuşit să îl mobilizăm pe constructorul respectiv şi credem că îşi va duce la îndeplinire misiunea, adică va termina lotul de autostradă Lugoj-Deva 3. Deci, loturile 3 şi 4 vor fi gata anul acesta.

AGERPRES: În câţi ani credeţi că vom avea autostrăzi complete şi nu tronsoane, adică să legăm toate porţiunile pe care deja le avem?

Narcis Neaga: Aici, părerea mea este că primul tronson complet este Coridorul 4 - Sibiu-Piteşti intră aici - şi partea dinspre autostrada Lugoj-Deva, care este oarecum sub un acord de mediu - undeva trebuie să facem nişte pasaje pentru animale mari, să nu spunem numai urşi, pentru că sunt şi râşi şi mai multe - deci consider că undeva în 2023 putem vorbi, ţinând cont de Sibiu - Piteşti. În rest, în 2020, vom putea circula de la Nădlac la Sibiu şi de la Piteşti la Constanţa.

Revenind la autostrada Lugoj-Deva, loturile 3 şi 4 vor fi gata anul acesta, iar ultimul segment, acela cu pasajul de urşi, până în 2020, în ipoteza în care vom primi un document de la Ministerul Mediului sau Agenţia pentru Protecţia Mediului care să ne spună că acolo nu există urşi şi automat trecem pe vechiul studiu de fezabilitate. Noi suntem convinşi că nu sunt urşi acolo. Organizaţiile de mediu au prezentat tot felul de dovezi, noi suntem Companie de Construcţie de Drumuri nu venim în certuri cu dumnealor, contractul de finanţare prevede construcţia acestor tuneluri şi pasaje şi în 2020 credem că va fi gata.

În ceea ce priveşte autostrada Sibiu - Piteşti, capetele 1 şi 5 sunt în procedură de evaluare, iar sectorul 4, care este un sector foarte greu, va fi lansat în acest an. Motivul pentru care s-a întârziat lansarea sectoarelor 2, 3 şi 4 este unul simplu: acordul de mediu care, sperăm noi, va fi finalizat în luna septembrie - undeva în primele 15 zile din luna octombrie. Suntem într-o foarte bună colaborare cu Jaspers, care este "o poartă de intrare a banilor în România", un "verificator al proiectelor" care sunt depuse la Bruxelles. Chiar relaţia a început să se îmbunătăţească şi, cu siguranţă, anul acesta, dacă respectăm bine ceea ce am discutat şi ce am convenit, lotul 4 din autostrada Sibiu - Piteşti poate pleca spre SEAP.

Sursa: http://www.economica.net/narcis-neaga-toate-provinciile-istorice-ar-putea-fi-legate-prin-autostrazi-undeva-in-anii-2030-2040_157090.html#ixzz5NxYhzV7h

danutzu_1069

Il trezeste cineva la realitate pe omul asta???