Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 75 Guests are viewing this topic.

rocklee

#42060
 :o
viaductul bejan ...culeia dinspre deal... si zidul de sprijin .. 8)





rocklee

#42061



rocklee

#42062



rocklee

#42063


rocklee

#42064
ultimile imagini au fost facute cu soarele in fata ..si au iesit cam naspa ...sunt imagini cu culea viaductului nod soimus  si vitoarea bretea de urcare pe  directia ILIA -ARAD ... :)



cam atata a fost ...editarile putin mai tarziu... :D

:cheers: :bye: :bye:

voicul

Quote from: rocklee on August 10, 2018, 08:11:04 AM


Deci incep sa termine dealul  :D

Ai idee: saptamana viitoare trec DJ-ul pe noul traseu?

adiarc

#42066
wtf?ce veste......nu mai e nici un dubiu ca cnair ( litere minuscule) ,e compania ANTIINFRASTRUCTURA

In loc sa vada cum pot sa se dea peste cap ( in mod corect si legal ),si sa deschida circulatia cat mai rapid ( chiar si nefinalizat complet ),ei fac exact opusul.......cum sa o lungim,cum sa o lalaim ca sa ne putem incorda muschii si scoate afara pe cei care nu au "ochii albastrii "....incredibil...

reamintesc ca ecoductele si descarcarea Holdea se incadrau in cei 10% prrevazuti de legea,.....chestii neprevazute care pot aparea PE ORICE SANTIER DIN LUME
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cristi5

#42067
Prin aceasta licitatie CNAIR recunoaste ca managementul lor nu era in regula pe LD3, ca de fapt cautau o solutie legala, de vreo doi ani, asa cum au cautat 7 luni pe Aiud-Turda si 3-4 luni la Dumbrava-Margina.

Pana la urma birocratii care blocau aditionalele (in forma care sa cuprinda si descarcarea) au castigat. In fond e raspunderea lor, dar cum era ca seful CNAIR si ministrul sa ia decizia asta la timp? Inca de cand s-a aprobat proiectul, adica la mijloc de 2016?

Si, ca pe A10, toata aceasta cautare si invarteala in jurul cozii este transformata intr-un meci mizerabil cu constructorul, cu amenintari si alte rahaturi, cu manipularea opiniei publice cu "calitatea" cand de fapt blocajul major e in cu totul alta parte. Cat de normal este sa trebuiasca sa-ti aduci ambasadorul in santier??

Morala e aceeasi peste tot: pulimea pe DN si ciocu mic, ca noi avem dispute importante la birou si ne doare fix in cur de cetatean. Intre timp aburim cetateanul cu calitatea si constructorii straini care ne fura, ca e explicatie plauzibila a faptului incontestabil ca santierul sta, ca doar cetateanul asta vede. Rahaturile din birourile CNAIR nu se vad de pe dealul Holdea...

Xenos

#42068
Bunul simț ar presupune ca ăștia de la Comsa să fie lăsați (de competitori - nu văd de ce s-ar băga altcineva peste aceste firimituri începute de Comsa) să fie singurii participanți, să câșțige și să termine odată lucrarea...

voicul

Nu este exlcus ce ai zis, DAR afacerile se fac pe bani si mai putin (sau deloc) pe bunul simt.

Poate e suma mica pentru firmele mari (deci nu merita), dar pentru o firma locala nu ar strica niste venituri suplimentare.

perfidus

^^^ E clar, lupta cu "statul paralel" face victime colaterale. Si ne omoara si pe noi cu zile.

Deci singura noastra speranta sa vedem gata LD3 in 2019 ar fi sa nu se prezinte decat Comsa lalicitatie.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

elphax

intrebare de nespecialist  - nu ar fi logic ca oferta Comsa sa fie mult mai mica ca si pret avand in vedere ca sunt deja acolo cu utilaje logistica etc?

alinuttt

Nu pot să îmi dau seama de ce avansează atât de greu UMBul pe LD4 comparativ cu ce ne-a obișnuit, în ultimul timp..

voicul

#42073
@elphax - Eu iti raspund, dar ca specialist pe economie: pare logic, poate sa fie logic, dar nu neaparat.

E ca si cum ai zice ca un lucru produs in Romania este mai ieftin pentru romani, pentru ca e in tara deja.
Realitatea e ca produsele chinezesti trimise de la 8000km (cu tot cu transport si taxe vamale pentru UE), ajung mai ieftin in RO.

Pana acum toti presupunem ca Comsa va participa la licitatie, dar e sigura treaba asta?

istvan78

Ar fi complet natural ca Comsa sa poata scoate oferta cea mai buna, din multe motive (utilaje si oameni deja in santier, cunosc in detaliu conditiile din teren etc...), dar e suficient ca un SRL mai ambitios de prin zona sa bage la plesneala o oferta si apoi sa conteste licitatia, si se duce cu cel putin 6 luni executia.

In plus, eu ma intreb cum va decurge "lucrarea"? Castigatorul contractului pt. bretea, chiar daca e Comsa, poate "intra in teren" sa construiasca breteaua pana nu e inchis santierul existent?? Sau Comsa trebuie sa termine debleul in forma fara bretea pana la panselute, CNAIR trebuie sa receptioneze tot lotul, si apoi se poate deschide un santier nou pt. bretea? Caz in care, dupa ce proiect va constui Comsa debleul fara breteaua suplimentara? Ca PT si AC  exista doar pt. varianta cu descarcare, sau?