Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 27 Guests are viewing this topic.

NGC

Corect, lipseste RIM si lipsesc parti componente din RIM. :lol:

Ionut

Ca sa nu vorbim OZN-uri. RIM = Raport de Impact asupra Mediului. RIM si SEA (Studiul de Evaluare Adecvata) sunt cele doua documente majore pentru AM. Pentru AM PiSi, a fost depus SEA dar RIM cred ca va fi depus abia prin septembrie (parerea mea, bazata pe experientele trecute si pe informatiile pe care le detin acum). Deci AM nu iese decat spre finalul anului (in cel mai bun caz), asa cum am mai estimat ultima data. Nu inteleg de ce se tot insista ca iese AM in iunie-iulie. Era vorba acum... mult timp... ca ar iesi in iunie-iulie, dar de multe luni nu mai e posibil.

Nu mai cred in minuni.

NGC

#40922
Nici vorba sa iasa acum. Septembrie e optimist pentru depunerea RIM.

NGC

Scriu doar aici, dar e valabil mai mult pentru A3, A10 si DN/VO.

Am actualizat sinteza platilor.

gruda

Azi se excava vechiul drum național in dreptul giratoriului de la Holdea! Încerc sa pun poze

TibiV

Quote from: NGC on June 12, 2018, 10:06:26 PM
Am uitat sa va zic inca de atunci, dar azi, din alte motive, mi-am adus aminte de el. :D
Daca va intereseaza, il gasiti aici.

Doar 676 de pagini...
Nici romanele lui Grisham nu au atatea.
Ar trebuie sa ma invoiesc 3 zile de la job doar ca sa il citesc... ;)

Dar, oricum, documentele astea depuse pentru AM mi se par cea mai buna documentatie disponibila, cat timp C...R refuza sa faca publica docuemntatia tehnica.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

#40926
Quote from: NGC on June 12, 2018, 10:06:26 PM
Daca va intereseaza, il gasiti aici.(= Studiul de Evaluare Adecvata PiSi)

QuoteÎn zona de munte, respectiv în defileul Oltului, pe o lungime de 10 km, respectiv între km 25+621 - km 31+321 şi  km  36+371 - km  0+671  s-a  adoptat  profilul  transversal  cu  lăţimea  platformei  de  23,50  m, incluzând  partea  carosabilă cu 2 benzi de circulaţie pe sens, benzile de ghidaj, câte  două la  fiecare sens de circulaţie, bandă mediană, bandăde staţionare de urgenţă pe fiecare sens, acostamente.

QuoteÎntre km 10+000 –km 14+150 traseul se dezvoltă între localităţile Tălmaciu şi Tălmacel, traversând Valea Tălmăcuţa şi drumul comunal DC 61 în zona km 12+375 printr-un viaduct, intră într-un debleu cu o adâncime de circa 24 m, după care traversează iar o vale adâncă in zona km 13+540 printr-un viaduct şi continuă până în zona Boiţa unde este prevăzută o conexiune cu DN 7. Ulterior în cadrul proiectului autostrăzii Sibiu –Făgăraş această conexiune va fi dezvoltată într-un nod rutier de mare viteză, proiectat pentru 80 km/h, ce asigură conectivitatea autostrăzii Sibiu –Piteşti cu Autostrada Sibiu –Făgăraş şi DN 7.





Powered by API/PUM imgur uploader

flashu74

Zeci de camioane incărcate în zona baraj Mintia așteaptă dimineața pentru asaltul asupra terasamentului.






Powered by API/PUM imgur uploader

Germany

"Unde-s multi, puterea creste"! Bravo UMB!

voicul

E clar ca termina asfaltarea in 2 luni maxim pana la deal.
NU cred ca o sa concentreze mai multe forte dupa la deal din cauza de loc fizic. Daca era de concentrat, concentrau pana acum.

nrb

ENORM, atât mai de lucru la deal, o să ne arate UMB exact ce înseamnă enorm!

Ionut

Ma vad nevoit sa va tot amintesc...

18 martie 2017.

Quote from: Dominik on March 18, 2017, 10:03:55 PM
Foarte interesant ce spune Ministrul Cuc:

''În cei 90 de kilometri pe care ni i-am asumat că îi vom finaliza în acest an este inclus şi Lotul IV                                                                      Autostrăzii Lugoj – Deva !!!''

:lol:

Acelasi discurs de rahat de doi ani de zile. Din 2016 se tot promite. Asta doar in "istoria moderna"... fara sa luam in calcul inceptiile de dinainte.

alecu26

Inainte de asta, inclusiv pe vremea lui Homor s-a mai promis ceva asemanator. Eu mi-am pus diploma la bataie.

Daca-mi amintesc bine era vorba de ST2 si LD 4.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Da mai, v-am zis, INCA DIN 2016 se promite LD4!!!




"Am vrut sa vad loturile 2, 3 si 4 de pe tronsonul de autostrada Lugoj - Deva. In mod special, m-am oprit la "pasajele verzi" (ecoducte) ca sa vad cum merg lucrarile. Anul acesta am reusit sa obtinem aurorizatiile de construire si, acum, pasajele sunt construite in proportie de aproximativ 70%. Asa dupa cum ne-am propus, anul viitor in luna iunie, ar trebui sa fie finalizate. Conform ritmului de lucru asumat de catre antreprenori, cele trei loturi vor putea fi puse in circulatie treptat, astfel incat la sfarsitul anului viitor sa se circule pe intreg tronsonul autostrazii Lugoj - Deva. In ceea ce priveste sectiunea cu tunele de pe lotul 2, pana la finele acestui an va fi demarata procedura de achizitie publica", a declarat Homor.

Hotnews, 5 octombrie 2016




Mi se pare uimitor ca voi ii credeti. Asta este dezarmant. In ciuda tuturor explicatiilor nostre, reportaje de la sol, din drona, din avion, detalii tehnice, dupa ani de zile de explicatii voi tot nu intelegeti.

Cred ca o sa-mi iau liber restul zilei, m-am enervat iar mult prea tare.

alin_simeriaveche

Ionut, eu te cred dar sti cum sunt pasionatii...si romanul in general: SPERANTA MOARE ULTIMA. Doar ca la noi, in 90% din cazuri, speranta moare :)