News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 31 Guests are viewing this topic.

pbh

Dupa filmarea excelenta si ultimele cadre idem marca Rocklee si Flashu se pare ca in doua luni va fi asfalt pana la viaductul 2 de la deal. Pentru a doua jumatate de an vor ramane cele doua viaducte si dealul + nodul soimus. Al doilea reper se poate face anul asta sigur dar la deal ramane sa asteptam si sa monitorizam ...

flashu74

Erau grinzile pe santier in depozitul de grinzi din spatele CIC. 4+8 pentru viaductul1. Probabil se pregatesc sa le monteze. Desi este cam inghesuiala, ar fi loc pentru macarale. Cele 2 care sunt deja acolo. Cu ele au montat cand inaltimea nu era foarte mare.

StefanCelMare


Allex

Periodic apare "stirea" asta si ajungem mereu la aceeasi concluzie: Fara tuneluri nu se poate.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Ionut

Fac criza de nervi daca mai vad discutia asta. S-a gasit cine sa vorbeasca despre autostrazi, Grindeanu si Dragnea. Va rog, nu mai puneti mizerii de-astea pe forum.


StefanCelMare

Sunt de acord că este o mizerie, dar este bazată pe o declarație recentă a lui Dragnea.
Iar Dragnea, este primul președinte de Camera Deputaților care conduce România, deci nu știm ce poate și ce nu poate face.
Eu zic că poate decide așa ceva, din nefericire, bazat pe concluziile unei "doamne" din ministerul (anti)mediului.

flashu74

Asa se vedeau aseara macaralele la Soimus.



Powered by API/PUM imgur uploader

ciprinel

Nu se pun cam devreme grinzile pe culeea nou turnata? (In afara de stalpi care-s de anu trecut)

gruiarew

Zic și eu o prostie poate.... dar nu-mi dă pace și trebuie să întreb... Nu dați cu parul, nu mă pricep de aceea întreb...

Prin dealul ăla deja trece linia ferată. Trebuie să mai fie ceva documente și expertize de când s-a făcut. Nu cred că și-a schimbat dealul forma sau compoziția de atunci. Dacă e așa de complicat să se facă de 2+1 benzi pe sens nu se pot face mai multe și mai înguste? Gen cât o bandă mai lată, cum e cel feroviar? Și pus o limită cum e în tunelul de la Săcel, gen 80km/h (pe care nimeni n-o respectă)? E deja de râsul curcilor nu se mișcă absolut nimic de ceva vreme doar se mai aruncă din când în când de pe câte un site obscur că se renunță la tuneluri. Am înțeles că nu există experiență în tuneluri de autostradă la noi, totuși s-au făcut destule tuneluri de CF, să nu mai vorbesc de cele din mină. Dacă poveștile de pe marginea subiectului ar fi transformate în lopeți și târnăcop, dealul ăla ar fi fost găurit deja.

N-am de ales, iar trebuie să merg cu mașina pe mizeria aia de DN68A. Și mi-e o groază de nedescris.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Ionut

Catalin, foarte bun, ca de obicei - despre situatia de pe DN68A si LD2. Dati un like/share. :)
https://www.facebook.com/pressoneromania/videos/2038932696366928/

danutzu_1069

@gruia, acolo trebuie facute tuneluri... Fie ca ale faci pentru autostrada, fie ca e cubo banda pe sens, tot trb facute. Si daca le faci, de ce sa nu le faci cum trebuie?
Cand s_a facut tunelul ferovia nu era cu d-astea de mediu... plus ca traficul ocazional pe cf nu se compara cu traficul permanent de pe autostrada

Stefan01

Felicitari, Catalin !

Mai adaug ceva grav. Spunea Catalin de acele fonduri europene. In realiate, Romania nu reuseste sa absoarba fonduri europene, desi contribuie (de la mine, de la tine, de la orice om care munceste in tara aceasta) la bugetul UE cu sute de milioane de euro anual. Cu alte cuvinte dam bani gratis.

Vice33

#40183
^^^^

Mizerii sau nu, apare si API in articol... :p
Quote
"De altfel, tunelurile pentru urși au format și obiectul unui proces pe care Asociația ,,Pro Infrastructura" l-a intentat și l-a câștigat în fața  CNAIR. Asociația a acuzat compania că refuză să facă publice documentele referitoare la rezilierea contractului semnat cu firma constructoare, după ce a decis să nu mai plătească proiectul tehnic pentru tuneluri.

,,Am explicat de nenumărate ori de ce este important felul în care s-a scos din contract Secțiunea E (Margina-Holdea), cea care conține vestitele tuneluri pentru urși. Deși legislația este clară și fermă, conducerea CNAIR, în frunte cu Directorul General Ștefan Ioniță, abuzează și încalcă legea cu bună știință, arătând respect zero față de cetățeni, dând dovadă de incompetența crasă, dispreț, nepăsare și rea-voință prin invocarea de argumente stupide, ilogice și fără suport legal care, desigur, nu stau în picioare în față instanțelor de judecată, așa cum tocmai s-a decis în speța noastră", au explicat reprezentanții Pro Infrasctructura.

phb2

#40184
@cutter

Félicitations - Magnifique reportage