Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 60 Guests are viewing this topic.

Ionut

V-am zis ca la Holdea se va asfalta. Probabil ai văzut bine. Vor să dea drumul traficului prin giratoriu în această lună, în 2-3 săptămâni.

udar

Dar la Ilia cu izvoatele alea arata rau de tot..

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk


danutzu_1069

Cred ca la Soimus vom vedea grinzi sus si la Soimus 1 (jumatatea ramasa) si la Soimus 2 (ultimul rand de grinzi, spre deal). Ar fi miscarea logica pentru a plati doar o dislocare de macara...

horatiu.cosma

Izvoarele alea de la Ilia de care tot vorbeste lumea pe forum se numesc panza freatica. Daca va uitati pe filmarea de pe Sebes-Turda lot 2 o sa vedeti zeci de astfel de "izvoare" in zona podetelor metalice  :D. Problema la Ilia e terenul natural pe care au executat cei de la Comsa umplutura aia imensa. E mlastinos, are rezistenta mica si cu o ditamai umplutura peste a cedat. Acum se scoate tot, se consolideaza si se vine cu umplutura inapoi peste.

TibiV

Quote from: horatiu.cosma on May 08, 2018, 12:44:41 AM
Acum se scoate tot, se consolideaza si se vine cu umplutura inapoi peste.
Se consolideaza... cum?
Model "autostrada demolata LD3" ?
Pozele le-am vazut, dar nu a explicat nimeni care este de fapt solutia tehnica...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

#40160
adevarat aceia este panza feratica   :)...terenum de acolo nu este malos ....problrma este ca nu au sapat adancimea cat era in proiect .....acuma sapa ca nu au incotro ... >:(


cristi5

Nu au respectat adancimea din Care proiect? Proiectul tehnic facut chiar de ei?

N-as crede, in mod normal banuiesc ca asa ceva nu trece de consultant.

Nu vreau sa scuz pe Comsa dar stim cu totii ca SFul e facut in birou. Ar fi interesant de  vazut ce scrie acolo.

Tiparul pe care-l vedem cand apare o nefacuta din asta care iese din planul managerial naiv/optimist este ca functionarul roman baga capul in nisip. Ca sa repari asa ceva, statul trebuie sa aprobe modificarea proiectului, si... nimeni nu risca.

Combinat cu disputele contractuale de la Holdea, situatia asta poate dura multe luni sau chiar ani, ceea ce si vedem in figura de mai sus.

Parerea mea e ca Comsa a gresit proiectarea si CNAIR a aprobat-o... Iar acum toti sunt sfinti.

alecu26

argila aia neagra nu e ok. Cum zicea si Horatiu, e mlastina aia. Sunt destul de clare solutiile acolo....ori scoti tot afara pana mai jos, ori blocaj de piatra, ori ceva minipiloti. In cel mai bun caz ar fi functionat o preincarcare a terasamentului si asteptare sa se consume tasarile.

Comsa nu a facut aparent nimic din asta. Proiectantul de acolo e destul de conservator, dar probabil Comsa le-a bagat pumnul in gura...sau pur si simplu nu au facut ce spunea proiectul...si dupa aia s-au rugat de proiectant sa ii acopere cu hartii.

La fel ca pe alte loturi, cel putin pe partea de terasament, daca ignori problemele de rezistenta, de calitate din fundatie, mai sus, chiar si dupa 1-2 ani te musca de fund.

PS: oare cum au trecut acolo receptia terenului de fundare? Imposibil sa fi avut rezultate in regula la cum arata.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

wifi

Nu-i bun. Nu faci pe malul Muresului terasament din pamant galben, din lut. Ca a facut proiectul cutare sau cutarica, nu se face asaceva, nu se toarna asfalt peste gunoi si zici ca ce frumos arata.

horatiu.cosma

Wifi, ți s-a mai spus să te mai documentezi înainte să arunci cu prostii, dar văd că insiști. În primul rând asfaltul nu se toarnă, ci se așterne. În al doilea rând acolo nu s-a ajuns niciodată la asfalt. În al treilea rând nu e problemă cu terasamentul, ci cu terenul inițial pe care a fost așezat acest terasament. Terasamentul e ok, se observă cum a fost depozitat în apropiere. Va fi repus în operă după ce se consolidează terenul natural și va ține bine mersi.

wifi

Se consolideaza, de exemplu ca la baraj Mintia unde a fost cenusa de la carbunii arsi la termocentrala. Escavator, piatra...

alecu26

Da, e una din metode. Acum intrebarea e...e greseala de proiect sau de executie sau zgarcenie?

Oricum nici cu UMB nu mi-e rusine si pilotii forati de la Branisca.

Vorba cuiva...inca cautam Alba ca Zapada a infrastructurii romanesti.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

iachi_da

#40167
Quote from: danutzu_1069 on May 07, 2018, 11:24:13 PM
Cred ca la Soimus vom vedea grinzi sus si la Soimus 1 (jumatatea ramasa) si la Soimus 2 (ultimul rand de grinzi, spre deal). Ar fi miscarea logica pentru a plati doar o dislocare de macara...
Astazi au adus 2 grinzi la Soimus la primul viaduct  la culeea  turnata zilele trecute.
Deci in curand urca cele 4 grinzi ramase!

iachi_da

#40168













alecu26

Pana Vineri seara se termina hidroizolatia pe viaductele de la Branisca.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).