Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 72 Guests are viewing this topic.

germanul2012

#38895
Quote from: dr4qul4 on March 21, 2018, 03:45:33 PM

,, Pentru mine "plin de cratere" inseamna ca iti indoi jantele si spargi baia de ulei daca mergi cu mai mult de 20 km/h."

@ dr4qul4
Din pacate pentru mine si multi altii nu se prea potriveste ce zici d-ta! Eu circul cu un Mercedes-Benz E-Klasse E 220 d (2016) si sincer iti spun ca ma rog sa nu cumva sa-mi indoiesc vreo janta (care costa peste 1000 euro) ca sa nu ( Doamne fereste) imi sparg baia ca ...am pus-o. Si iti spun sigur ca daca mergi cu peste 20 km/h (mai ales noaptea si mai si ploua) intre Cosevita si Margina iti faci masin kkao.
Apropo! Cand ati circulat ultima data pe acest traseu ati vazut cumva si marginile drumului? Sa vedeti distractie noaptea cand intalnesti un TIR incarcat cu autoturisme, de exemplu si care vine spre tine cu rotile 1/2 m peste axa drumului.
  Eu duminica seara m-am intors spre granita pe E68 de la Ilia si pot spune ca erau zeci de TIR-uri care circulau in ambele sensuri pe aceasta ruta. Apoi, daca loturile LD3 si 4 vor fi definitivate, sa zicem pana la mijlocul anului viitor si acel DN68A va ramane doar in faza de peticiala, pe portiunea Holdea-Margina va fi chiar dezastru deoarece atunci nu stiu cine va mai iesi la Ilia sa urmeze E68. Atunci probabil o sa vedeti cratere adevarate pe portiunea amintita si multi, multi nervi si injuraturi ale conducatorilor auto.
Si inca ceva: Va asigur eu ca daca ar exista asemenea situatie in Germania, administratorul drumului respectiv ar falimenta urgent din cauza daunelor pe care ar fi obligat sa le plateasca conducatorilor auto reclamanti.
Oare la noi cine este administratorul drumurilor nationale? :horse:

flashu74

Au lucrat prin ninsoare. Si a nins detul de mult. E drept temperaturi pozitive dar putin peste zero. Si aici inca un stalp turnat.



Powered by API/PUM imgur uploader

dr4qul4

Eu am o insignia din 2016. Dar ieri am fost cu un prieten cu masina lui...Kia Sportage 2017 (6000 km). Nu am mercedes, dar nici la mine nu sunt gratis.
Dupa relatarile de aici, mai aveam putin si o luam pe Caransebes. Am mers doar noaptea pe acolo, am luat cateva gropi, am si depasit 3 tiruri (toate pe bucata dublata de A, nu pe cei 15 km).
Vad ca se propun tot felul de drumuri forestiere ca si alternativa.... Ceea ce ar fi o mare prostie. Daca exista o alternativa viabila as fi inteles. Dar nu avem. Si nu trebuie sa speriem pe nimeni sa-l facem sa o ia prin drumuri mult mai periculoase.
Poate ma insel eu, dar pe DN68A problemele sunt doar la stratul de covor asfaltic (pb si AB2).
Ar fi bine sa apara solutia miraculoasa, dar nu exista. Trebuie sa gasim solutii realiste.

Si mor cand va aud "pai afara". Intre Budapesta si Viena, prima banda este plina de gropi. Atat de plina incat este inchisa pe bucati destul de lungi. Iar in Austria au sapat banda de urgenta. Avem gaura de peste 1 m si niste indicatoare care sa te opreasca sa nu cazi. O adevarata senzatie sa mergi pe benzi de 2,1 m si acostament de 50 cm.


DN71 intre Targoviste si Sinaia este cel putin la fel de prost ca cei 15 km. Banda 2 de pe primul segment din A2 este comparabila cu cei 15 km "de cosmar" . Banda 1 este infinit mai horror. Cati merg pe DN3?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mishu77

Sunt de acord cu @dr4qul4 . Si eu am fost vineri pe directia Margina - Deva si am zis, vreo 2-3 km nu prea ai ce ocoli e foarte prost asfaltul, DAR nu sunt cratere. Acolo dupa cate am inteles jos sunt placi de beton (nu stiu cat din el e cu beton sub) si probabil daca se frezeaza si se toarna covor asfaltic de buna calitate ar fi destul de OK.

thinker

#38899
Colegi de forum nu e cazul sa avem discutii contradictorii daca sunt gropite, gropi sau cratere.  :bash:   Oare cine trebuie sa supravegheze starea drumului si sa amendeze administratorul drumului pentru lipsa de intretinere adecvata? Hai sa ne concentram pe aceasta institutie minunata!
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

germanul2012

 :offtopic:
@ dr4qul4
Fara suparare! Nu stiu unde dreaqu sunt numai gropi din Budapesta la Wiena.etc,etc.(eu circul saptamanal pe aceasta ruta). De ce suntem noi romanii asa carcotasi si vedem paiul din ochiul altora dar barna noastra nici cum? Pe mine nu ma intereseaza gropile din alte tari deoarece oricum as lua-o Romania nu a avut, nu are si nu stiu daca va avea vre-o data o infrastructura rutiera la nivelul celor huliti (vestul)de d-tra.

Si on topic, in mod normal si corect imi exprim dezacordul pentru portiunea din DN68A pe acest topic deoarece este legatura intre cele doua loturi de autostrada A1 despre care se scrie pe asest topic. Sunt profund dezamagit de modul cum se trateaza acest drum de catre cei abilitati si la fel de faptul ca sunt luat in batjocura de colegii straini din firma care, vrand nevrand vin multi dintre ei la sucursalele din Romania. Orisicat va prefaceti ca nu e nu stiu cum, suntem de rasul intregii Europe.
Si nu mai imi dati exemple de alte drumuri deoarece cunosc foarte bine intreaga tara. Aici vorbim de A1 si asta ma intereseaza pe mine cel mai mult deoarece pe aceasta circul frecvent si pentru aceasta este topicul respectiv.
Va multumesc pentru intelegere si va doresc sa nu va distrugeti masinile prin hârtoapele (zise șosele) ale patriei iubite.

Ionut


Dominik

Mi se pare mie sau in pozele a doua si a treia se lucreaza la viitorul CIC ??
You're in Steelers Country

perfidus

Da sunt stalpii de la CIC Soimus (hale).
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

rocklee

#38904
rog pe Ionut sa nu se supere ..vreau sa pun pozele celor de la CNAIR ...cu ceva explicat  :D
https://www.facebook.com/cnadnr/posts/1991238784469524


imagine cu viaductul nod soimus ...facut de pe depozitul de zgura  :)


alta imagine cu acelasi viaduct facuta ceva mai din spate de pe acelasi depozit de zgura ... :D
ningea nu gluma ...

rocklee

#38905
trei imagini de la viitorul cic ... :o






rocklee

#38906
si doua imagini cu cele doua culei ale viaductului 1deal soimus ... :)

cea de jos .. :o


si cea din deal ...la care se mai lucreaza... :)

rocklee

flashu 74 ...o intrebare in zona baraj se lucra ...si sus pe deal  ??? ??? ???

flashu74

#38908
Eu am trecut astazi dupa 18 pe acolo si era gata lucrul. Ieri tot pe la 18 se lucra si la deal si la baraj. La viaduct2 mai era gata sub deal o fundatie (cea de lângă pod) si astazi pompa de beton era pacata tot acolo. Nu mi-am dat seama daca au turnat si a doua fundatie.

pbh

Ca unul care nu a mai fost in Romania din 2013, cand am jurat ca nu mai vin pana nu este gata autostrada pana in Sibiu macar, dupa ce la plecare mi-a cazut un copac in fata la 5 km de granita , am ramas neplacut surprins de tronsonul de pe DN68A, chiar daca eram cumva pregatit de ce ma asteapta. Ca sunt gropi sau gropite, nu conteaza, atat timp cat este grav afectata siguranta traficului.
Pentru cineva care nu (mai)este obisnuit cu aceste drumuri "forestiere" dupa 2700km facuti in 24 ore fara nici un fel de probleme (exceptand vreo 20km pe langa Budapesta unde chiar sunt probleme cu autostrada), tronsonul respectiv este ca o bomba cu ceas. Nu am avut curajul sa depasesc de frica unei gropi pe contrasens care sa imi strice ziua, asa ca am mers in fundul unui TIR si am inghitit zeci de gropi care, chiar si intr-un SUV nou, mi-au dat emotii.
Impresia pentru orice cetatean strain este execrabila, iar inconstientii care depasesc oricum si oriunde nu fac decat sa iti doresti sa te intorci cat mai repede. Trist dar adevarat.