Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 71 Guests are viewing this topic.

voicul

Asa se numesc tunelurile:
Ursul si rasul ?
...
Pentru ca singurul rezultat al lor pana acum e plansul!

Germany

Quote from: danutzu_1069 on March 21, 2018, 10:06:59 AM
@Germany, siguranta deplasarii pe autostrada iti spune ceva?
Chiar si cu 50km mai mult, dar mai in siguranta si fara localitati...
Si chiar daca urmeaza un "DN" naspa...

Logic cä este mai sigur pe autostradä, dar nu si mai rapid! Ca timp,...nu e nici o diferentzä! Ci doar 43 km în plus....

Sä pleci de la Arad, la Sävârsin, pe Autostradä, apoi sä iesi la Fäget si s-o iei pe DJ pânä la Sävârsin....apoi pe DN spre Deva....

"Când te mänâncä urechea dreaptä, nu te scarpini cu mâna stângä" ;)


Iar ce ai scris mai sus colegul "gdaniel", ...da, si eu o väd la fel. Când vor fi gata loturile 3 si 4, toatä lumea va alege sä înjure 15 km pe DN68 A decât sä înjure pe DN 7.

Ca sofer cred cä îti ridicä moralul când sti cä te asteaptä 170 km de autostradä, dupä 15 km de pominä!

__dir

@NGC mai stii ceva de tunelele de pe LD2? Ca am vazut numai planse si tunele doar prin vecini, dar la noi nu se misca nimic.

danutzu_1069

Pai daca stia, nu ne spunea?
Cred ca scria cu litere mari, bolduite...

Ionut

Citez din memorie, dar se poate cauta exact declaratia. Serbanescu dixit: "scoatem LD2 la licitatie in februarie". :lol: Cata nesimtire... Ah stai, corect, nu a specificat anul...

dr4qul4

Am mers si eu in sfarsit (pe anul asta) pe DN68A. Eram foarte speriat dupa relatarile de aici de pe forum. Intr-adevar, cei 15 km sunt extrem de denivelati, dar inca nu avem cratere. Se circula greu pentru ca sunt foarte multe tiruri care efectiv la urcare au sub 20 de km. Chiar se si opresc in serpentine, pentru ca nu au loc 2 unul pe langa altul.
Restul pana la Deva nu este chiar atat de rau... ca..Dealul Negu, care a inceput sa o ia serioas la vale (pare ca s-au reactivat alunecarile de acum 3-4 ani).
Mai rau ca Holdea-Cosava avem bucata de inceput a Centurii Calimanesti (dinspre Rm Valcea)...aceea este plina de cratere. Bine ca are sub 2 km.

Daca nu se vor lua masuri repede, DN68A se va degrada si mai rau. Nu-mi fac iluzii de modernizare sau rute alternative. Sper macar sa traga un strat nou de asfalt in fiecare an si, acolo unde este loc, sa adauge o banda macar pentru depasire/parcare. Sunt destule zone care se pot face extrem de usor, in regie proprie. Nu trebuie lucrare pentru 100 de ani, ci doar pentru vreo 10. Putin terasament si 2 straturi de asfalt aici sau aici sau aici ar face minuni.
Fara sa exagerez, din cei 15 km care vor ramane pentru posteritate, se poate amenaja o a 3-a banda pe cel putin jumatate din distanta, fara eforturi mari.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Efortul este mare.
Spre exemplu DN2 ar putea fi largit la 2+2, fara efort, pe majoritatea lui. Spatiu exista. Dorinta exista. In teren ...

Deci daca refac startul de asfalt este cea mai mare realizare posibila acolo.
(nu ca nu as vrea modernizare, largire 2+1, DAR eu nu cred in asa ceva cu actuala conducere CNAIR).

dr4qul4

@Voicul, pe DN2, o banda in plus pentru 7 km nu aduce primavara.
Insa pe DN68A, bucatele scurte de 2-300 m te ajut sa depasesti in siguranta si dubleaza viteza de deplasare. Un tir care merge cu 20 km la ora, poate fi depasit lejer (de mai multe masini) pe o bucatica de 200m.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Lvs_tm

Quote from: dr4qul4 on March 21, 2018, 02:52:56 PM
Am mers si eu in sfarsit (pe anul asta) pe DN68A. Eram foarte speriat dupa relatarile de aici de pe forum. Intr-adevar, cei 15 km sunt extrem de denivelati, dar inca nu avem cratere.

Cand ai circulat? Este cel putin ciudat sa spui ca nu inca nu avem cratere. Circul pe relatia asta, vineri-luni, saptamanal iar ultimele dati au fost cratere, pe care nici nu aveai pe unde sa le ocolesti.

Ce-i drept in aceasta luni a fost ceva mai bine, lucrandu-se intre timp la drum, insa chiar si asa existau destule cratere.
Acum dupa noul val de ninsori nici nu vreau sa ma gandesc ce va fi vineri.

De asemenea, ieri am facut un drum de Brasov - Sibiu, cratere imense si aici.

Germany

Dacä într-un an, hai maxim doi, se vor deschide loturile 3 si 4, ar fi deajuns sä facä ceva mäcar pe cei 15 km între Margina si Holdea!

Restu de DN68 se poate remedia ÎN TIHNÄ si dupä deschiderea celor douä loturi....cä doar suntem obisnuitzi cu amânäri & promisiuni ;)

Oricum poporul s-a obisnuit sä gândeascä în "slow motion"....deja începem sä devenim sceptici când se inaugureazä ceva punctual :)

dr4qul4

Am mers vineri noapte si azi-noapte. Te zdruncina. Dar crater inseamna sa-ti ramana roata acolo.  Mie imi par doar gropi care nu depasesc primul strat de asfalt. Avem si pe Dealul Negru o gramada.
Probabil avem standarde diferite. Pentru mine "plin de cratere" inseamna ca iti indoi jantele si spargi baia de ulei daca mergi cu mai mult de 20 km/h.
Avem foarte multe drumuri mult mai proaste ca acesta...diferenta e ca aceleas sunt pustii si poti merge pe mijloc, ocolind astfel majoritatea gropilor.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

flashu74

Daca se deschide doar lotul 4 din LD cu tot cu iesirea de la Gothatea(Ilia, stiu ca e pe lotul3), multi din tranzitul spre granita vor continua pe DN7. Traseul Savarsin-Faget nu este viabil pentru cei care merg spre granita deoarece presupune mult in plus. Dar daca se deschide LD3+LD4 acea portiune de 15 km din care cu gropi maxim 9km va deveni "raul necesar". Nici un alt traseu in afara DN68a nu este viabil.

Lvs_tm

Situatia este un pic mai buna, ca s-au mai facut reparatii, ma rog vorba vine reparatii.
N-am vazut pe nimeni sa-si lase roata acolo, in schimb am vazut soferi trasi pe dreapta care-si puneau rezerva, si nu putini.

Drumuri bune.

Dominik

You're in Steelers Country

Ionut