Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 58 Guests are viewing this topic.

rocklee


flashu74

Nu am dovada. Duceau zgura de la Hunedoara. I-am vazut si la halda de zgura la incarcat cel putin 15 camioane la rând.

alin_simeriaveche

Nu contest faptul ca nu au nevoie dar ma intreb, chiar asa de multa zgura au nevoie? De cand au inceput santierul, constant tot aduc de la Hunedoara material

TibiV

Pai de la capatul vestic al viaductului peste DN76 (mai exact peste rampa podului peste Mures) si pana la dealul cu lilieci din ce crezi ca va fi terasamentul ?... (La fel bretelele din noul nod Soimus).
Uita-te la pozele lui rocklee cu cele doua culee (viaduct Soimus si "viaduct urcare" dealul cu lilieci)
Fii convins ca autostrada nu va "face burta" acolo...

(Plus ca in zona baraj Mintia au bagat deja zgura cat cuprinde, probabil la "pescarie" la fel...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alin_simeriaveche

Nu stiu de ce am avut impresia ca vor rupe din dealul cu lilieci si vor pune intre viaducte

Dominik

Gata a trecut gerul, de astazi poate lucra UMB-u in voie  :)
You're in Steelers Country

Germany

Se pare cä banii de Rovignetä NU se duc spre întretinerea drumurilor ....cum fac cei de la "ASFINAG" Austria. Drumul aratä deplorabil între Margina si Ilia

wifi

Zgura este un material foarte bun pentru terasament. Daca se folosea zgura pe OS3 nu trebuia demolata. La deal vine zid de sprijin, este si acolo nevoie de material, la fel ca pe partea spre baraj Mintia.


Dominik

Asa de mult au ajuns du terasamentul pe breteaua ce duce in sens ?
You're in Steelers Country

perfidus

^^La cate probleme a avut SF-ul DIWI, totusi nu pot sa nu observ - la zona asta foarte dificila - cat de elegant au rezolvat dintr-un foc cu urcarea autostrazii pe deal pasajul denivelat peste DN 76, DJ 706A si CF Deva-Brad. Macar aici le-a iesit.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dragos76

Nu zi hop până nu e excavat tot dealul :). Dar sunt optimist că va ține.

pasadia

@ perfidus - autorii SF-ului nu au ales decat calea cea mai simpla. Configuratia terenului a facut ca aceasta sa fie pasajul denivelat peste tot ce ai mentionat tu. Daca gandeau putin, daca isi puneau intrebari si faceau calcule, poate ar fi ajuns si la alte concluzii precum transformarea DN76 in A1 si relocarea acestuia. Sau sensuri separate, la cote de nivel diferite. Sau...

Asa insa, sa ii lauzi pentru ca au ales calea usoara. Neh.

alexV

ce mult e de lucru la un pasaj dupa ce grinzile sunt deja sus. Imi poate raspunde cineva, eventual pe alt thread, care sunt timpii tehnologici la un pasaj? sa zicem de 500m, conditii de munca  ideale.  de ex: forari - dureaza x%  din totalul timpului alocat constructiei, piloni si culei - y%, grinzi, suprabetonare, hidroizolatie, asfalt, alte lucruri ?

rocklee

#38594
cateva imagini de azi de la sapatura din deal ...culea de la viaductul 1 soimus ....pilotii forati de la viaductul 2 soimus ....sau apucat si de piloti forat de pe partea cu cf ...sapaturi in zona de langa baraj....si acel zid de sprijin rigola ...dintre autostrada si drumul judetean...plus sapatura de deasupra cf ....  :)






























Powered by API/PUM imgur uploader