Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 14 Guests are viewing this topic.

jailor

Quote from: bogdymol on September 09, 2012, 08:24:08 PM
Arad-Timisoara a fost construita de FCC si Astaldi. E perfect adevarat faptul ca acele denivelari nu ar avea ce sa caute pe un drum (daramite pe o autostrada), dar mi-a placut declaratia unui inginer care a lucrat la acea autostrada: trebuie sa avem in vedere si conditiile in care a fost realizata, adica presiunea pusa de guvern pentru deschiderea intr-o anumita zi chiar daca lucrarile nu erau finalizate. Acest lucru cu siguranta a dus la graba in compactarea terasamentului adiacent podurilor, iar de aici vedeti cu totii unde s-a ajuns...
Nu cumva s-a fortat deschiderea drumului dupa ce termenul final fusese depasit cu vreun an?!

madad

Care e treaba cu sensul giratoriu de la Izvin de se vad doua nivele de asfalt, mai ales ca deja sunt trasate liniile?

Cu aceasta ocazie va multumesc tuturor pentru poze! Fascinant sa vedem progresele de infrastructura din Romania.

Ionut

Quote from: madad on September 09, 2012, 09:31:05 PM
Care e treaba cu sensul giratoriu de la Izvin de se vad doua nivele de asfalt, mai ales ca deja sunt trasate liniile?

In poza a treia, in dreapta este un strat pus anterior probabil si "desenat" pentru a ghida lumea. In stanga este probabil stratul final de asfalt cu marcaj permanent, din ce-mi dau eu seama. Se poate observa ca marcajul e la alta calitate ca marcajul din dreapta. Este o zona under construction, e normal sa apara astfel de marcaje/straturi diferite de asfalt mai ales cand se lucreaza sub trafic.

tonică

Quote from: bogdymol on September 09, 2012, 08:24:08 PM
Arad-Timisoara a fost construita de FCC si Astaldi. E perfect adevarat faptul ca acele denivelari nu ar avea ce sa caute pe un drum (daramite pe o autostrada), dar mi-a placut declaratia unui inginer care a lucrat la acea autostrada: trebuie sa avem in vedere si conditiile in care a fost realizata, adica presiunea pusa de guvern pentru deschiderea intr-o anumita zi chiar daca lucrarile nu erau finalizate. Acest lucru cu siguranta a dus la graba in compactarea terasamentului adiacent podurilor, iar de aici vedeti cu totii unde s-a ajuns...

Si, as adauga, inginerul acela a fost cumva pe by pass arad? Cred ca nenea_hartia ar putea sa ne spuna cum ne-a mai spus despre aceeasi presiune politica si pe by-pass arad si totusi aici lucrurile au stat si stau asa cum trebuie.
In plus, as spune ca politica asta cu a lasa pe ultimii metri lucrurile neterminate tocmai fiindca vezi doamne nu s-au platit toate darile ar trebui sa dea de gandit firmelor din Romania dupa experienta celor de la bechtel ori a fcc-ului aici sau pe by pass constanta, ori a romstrade pe a3 si sa nu se mai repete fiindca cel care pierde in imagine e tocmai constructorul. Sigur exista si altfel de posibilitati ba chiar in a da statul in judecata pentru neplati dar macar sa-ti termini munca si sa nu aibe nimeni ce-ti reprosa. Zic si eu, caci altfel nimeni nu cred ca are ceva de castigat. Nici macar bechtel care trage astfel imaginea statelor unite in jos....

MHN

Quote from: Ionut on September 09, 2012, 08:47:28 PM
[...]

@MHN: multumim pentru poze! Deci se apropie deschiderea...
Cu placere!

Quote from: Ionut on September 09, 2012, 09:34:45 PM
Quote from: madad on September 09, 2012, 09:31:05 PM
Care e treaba cu sensul giratoriu de la Izvin de se vad doua nivele de asfalt, mai ales ca deja sunt trasate liniile?

In poza a treia, in dreapta este un strat pus anterior probabil si "desenat" pentru a ghida lumea. In stanga este probabil stratul final de asfalt cu marcaj permanent, din ce-mi dau eu seama. Se poate observa ca marcajul e la alta calitate ca marcajul din dreapta. Este o zona under construction, e normal sa apara astfel de marcaje/straturi diferite de asfalt mai ales cand se lucreaza sub trafic.
S-ar putea sa fie o realizata o solutie asemanatoare cu cea de la intrarea de pe DN7 pe Arad by-pass, unde cei ce vin dinspre Pecica au doua variante de a intra:
- una directa de pe DN7, fara sa mai fie nevoiti sa intre in sensul giratoriu
- una prin sensul giratoriu

MHN

Si cateva imagini cu pasajul A1 peste DJ691, la nodul de la Giarmata:









MHN

Azi am reusit sa mai ies si eu la o sesiune foto, insa evident ca nu pot avea aceeasi productivitate ca si iuli :) sau alti colegi de pe alte tronsoane.
Pacat ca solutia de stabilizare din ultima imagine nu am vazut sa fie folosita si la bretelele nodului.

Ionut

Mi se pare ca au inaintat cu destul de mult spor la nodul Giarmata. Hm, cred ca sunt sanse ca la final de septembrie sa vedem circulatie normala prin nod odata cu deschiderea Giarmata-Izvin. :D

davyl

Hello guys,

Asa cum stiti duminica 2 septembrie m-am intors din vacanta. Abia acum am facut ceva ordine prin poze. Trei mici contributii din partea mea: fotografiile sunt la limita Apline - Romstrade. Enjoy!





In foto 2, utilajul de forat coloane, e de pe sectorul Romstrade (acolo e limita intre Alpine si Romstrade)...

davyl

#3325
Si pentru ca ati fost foarte cuminti  :lol: si m-ati delectat tot timpul cu foto si filme, si din partea mea un mic filmulet facut tot in zona de unde vin si pozele de mai sus.  O:-) Multumesc tuturor acelora care m-au ajutat la realizarea acestui mic foto-video reportaj  :-[ :). Iertati calitatea video-ului caci este facut cu telefonul si in balansul masinii (mijloacele din dotare) :)

http://www.youtube.com/v/_U_YUnXzN8o

tonică

multumesc davyl, mi s-or clantanit ochii nitelus dar am savurat... :D
Ce se vede la final este nodul de la pecica cu dn? De cand e filmuletul?

sebba

se pare ca din 2 sept, inca e cald :)
davyl, vezi ca-n youtube il poti stabiliza. se pierde putin din calitate dar merita

multumim frumos
Sailing away! S/Y Haimana

davyl

Quote from: tonică on September 10, 2012, 11:19:00 AM
multumesc davyl, mi s-or clantanit ochii nitelus dar am savurat... :D
Ce se vede la final este nodul de la pecica cu dn? De cand e filmuletul?
:D Va las pe voi sa descoperiti de unde pana unde cu filmul.  8)

Pozele si filmul sunt facute cand ma intorceam din vacanta, deci 2 septembrie 2012.

Ionut

Davyl, multumim pentru poze & video!!! :cheers:

Cum ai intrat pe santier? Clandestin sau ai cerut voie? Ma gandesc ca daca oamenii de la Alpine sunt ingaduitori, pot merge din cand in cand iuli si/sau bogdymol pentru reportaje. Ce ziceti baieti? :D