Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 49 Guests are viewing this topic.

Dominik

#32115
Ar fi interesant sa se faca o descarcare provizorie ca cea de la Holdea la jumatatea lotului 4, ca pana pe acolo se termina lucrarrile pana in Vara cand se deschide lotul 3 si s-ar putea merge de la Holdea pana la vreo 10-12 km de Deva...
You're in Steelers Country

carutasul

#32116
Cu blocajul de un an cred ca au cam rezolvat-o mutând oamenii dincolo.
Cu refacerea zidului de sprijin nu mai stiu. Si eu m-am gândit la scenariul asta, dar cred că dacă voiau să iasă ieseau până acum, cât aveau motiv...

Ionut

@bogdix (& alti specialisti)

Sa spunem ca UMB are AC in februarie. Ma rog, mai repede. In februarie se apuca serios de treaba, nu vad cum pot face mai devreme mare lucru daca e zapada de 1 m si ger. Hai sa zicem incepand cu 1 februarie rup norma. Sa zicem ca strang 800, poate 1000 de oameni pe santier. Este fizic posibil sa termine in 11 luni? Vorbesc aici de respectarea timpilor tehnologici. Sa spunem ca birocratic e totul perfect si nu vor fi probleme (Transelectrica si hoardele de stalpi de pe traseu va spun ceva?). Dar, tehnic vorbind, e posibil? Sunt lucrari serioase.

Ah, mai avem si niste lilieci de mutat. Si mutarea nu o face UMB. Dar sa nu deviem.

alecu26

Ionut, nu aduce nimeni 1000 de oameni în șantier. Nu ai de unde. Nu poți fi eficient lucrând așa.  Se duce lejer în 2018 vara lot 4. Nu poți intr - un sezon de câteva luni cât e de lucru acolo.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

bogdix

Ca să obțină UMB AC-ul în februarie trebuie să se facă o treabă similară cu ST3 și ST4 (intrarea în legalitate a lucrărilor executate fără AC). Asta se finalizează cu Ordinul de Ministru, care evident trebuie să existe (ministrul), căci să nu uităm că urmează alegerile și apoi o perioadă de formare a noului guvern, care nu știm cât ține. Deci acum, cred că februarie e un termen optimist pentru AC pe LD4.

Să presupunem că obțin AC-ul totuși, în primul trimestru al 2017.
În zona în care au ei de lucru, iernile nu sunt foarte grele (statistic vorbind), adică nu ne așteptăm la 1 metru de zăpadă. Totuși, contează când se termină înghețul. Ca să poată demara terasamentele, mai ales cele din dealul Șoimuș.
Să mai presupunem că în martie, începe să se termine înghețul și ar fi front de lucru și pentru lucrări de betoane și pentru terasamente.
Și să mai presupunem că, dacă pentru întregul contract și-au asumat un termen inițial de execuție de 2 ani (știind de la licitație toate problemele de teren și utilități, evident cu excepția liliecilor și a acelui cimitir), teoretic 1/2 din contract (secțiunile C și D) ar trebui să se finalizeze în 1/2 din timp, deci într-un an.

Personal, eu cred că cele 2 viaducte care trebuie construite pt. urcarea și coborârea de pe dealul Șoimuș se pot finaliza într-un sezon de construcții (pânâ la finalul anului), dar cu o mobilizare exemplară (pe care UMB poate s-o facă).

Eu am alte rezerve pt. încadrarea în 2017:
- stâlpii TransElectrica (teoretic și ăia se pot muta repede, cu una-două firme serioase de relocări, de care se găsesc în țara asta minim 5)
- soluția tehnică de la cariera Brănișca
- construcția sectorului de pe dealul Șoimuș, care e cumva un cvasi-necunoscut (deși la cât timp au avut ar fi trebuit să își fi planificat foarte bine abordarea acestor lucrări) - aici dacă iar pățesc o fază gen Brănișca, cu un colaps al versantului îi dă înapoi 1 an.

Plus, ca să nu uităm, relocarea liliecilor. Dar aia se va desfășura cumva concomitent cu restul lucrărilor, deși va fi nevoie probabil de niște lungi proceduri de achiziție publică din partea CNAiR pentru respectivele lucrări sau poate se înțeleg cu UMB-ul și contractează UMB ceva specialiști de mediu...

DAR. Cel mai greu obstacol după părerea mea este posibilitatea ca după alegeri, CNAiR-ul să își schimbe conducerea, fenomen care poate să normalizeze lucrurile (ne dorim toți, dar șansele sunt mici) sau dimpotrivă, să le mai tergiverseze...

ciprebbe

Vreti estimarea mea pt LD4?
Daca e gata in decembrie 2018 sa ziceti merci !
Ei zic 12 luni, ei zic ca echipa de la Deva e peste cea de la Gilau (deja au piz...o ca puteau cere AC (si pregatit documentele (ca altii)) separat pt zonele neatacate si azi sa poata lucra legal pana iasa si AC pe restul) asa ca se mai pierd luni bune.
Am vazut ce pot face, ce forta au, dar..... oamenii le-au plecat, la Gilau lucrarile se duc spre 3 ani, relieful de la Deva pe zona aia e dificil ca si la Gilau , solutia la cariera nu exista, pretul e la 45%...... nu are rost sa va faceti sperante desarte.
Pariul meu e decembrie 2018 sau chiar dupa ...... :2c:
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Eurocopter

Si eu cred ca cel mai avantajos pentru ei acum cu finalizarea Gilau-Nadasel ar fi sa faca down-sizing la firma si sa lucreze constant cu un efectiv mediu pe LD4. Totusi, cred ca putem spera la un iulie 2018 chiar si in scenariul asta, 18 luni pt 10km de dificultate medie cu multe lucrari incepute nu e deloc imposibil.

Ovidiuelvis

Tocmai de aceea am intrebat si va multumesc pt pareri. Sa nu mai pot fi (eu si alti amatori) pacalit de termene nerealiste lansate in media de ministri, directori sau chiar prim ministri.

rocklee

#32123
o vizita la bacea ohaba si margina


lotul 4 parapeti


margina giratoriul dinspre dobra

rocklee

o vizita fulger pe lotul umb

se montau parapeti laterali pe toata lungimea unde era asfalt ....
firma care montau parapeti se pare erau subcontractri ...
umb a intrat in vacanta ..revin la munca in prima parte a luni ianuarie ...daca vremea le permita ...comunicat oficial de la o sursa de incredere ... :)

pe lotul 3 amfost la nodul ilia ...nimic nou ...vezi filmarea din drona ...

era miscare la ecoductul ohaba 2 ,...si ceva la 1...in rest liniste si pace ...din ce se pare estagata supra betonarea la pasjul cf nodul grind ...


am fost si la nodul margina ...se lucra .la giratoriul dinspre margina ...si bretelele de urcare coborare ..la taluzuri si asfaltari ...
era miscare pe toata suprafata nodului....o mobilizare  totala nu am facut prea multe poze  pentru ca nu am fost lasat sa intru in incinta santierului ...doar ce amprins din dn  :(




dorum

cum au primit AC, cum s-au apucat de lucru :)
asa da!

rocklee

#32126
era un adevarat furnicar ...era plin de oameni si utilaje pe tot nodul de la pasajul cf pina la podul perte bega era tot un om si un utilaj ...dar si o gramada de sefi ..erau multe dastaruri albe peste tot ...

:)

acum incarc pozele pe imgur ...dar merge incet ..netul slab
>:(

https://www.facebook.com/rufiusdieter.stefani/media_set?set=a.1023135511149240.1073741962.100003584026406&type=3

Quest

^ Si eu as trage tare in locul lor, de marti temperatura diurna din zona scade la maxim zero grade...

Go, go Salini !
Common sense will get you far !

Dominik

Super poze Rocklee...hai cu deschiderea !!!
You're in Steelers Country

rocklee

#32129
nodul margina ...giratoriul dinspre dobra ....








de partea cealalta adnului giratoriul ia forma