Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 58 Guests are viewing this topic.

Cosminescu

Ok , mersi de info.
Si in acest caz, cu AM teoretic maine, se poate lucra la giratoriul de Est de la Margina? Sau trebuie asteptat si AC-ul?

Ionut

#32071
Staaaaaai asa ca eu eram cu mintea in cu totul alta parte. Voi vorbeati de Margina, eu vorbeam de lotul UMB Lugoj-Deva. Scuze, scuze! Eu eram atent la o discutie interna API legata de lotul UMB si de-aia mi s-au scurtcircuitat neuronii.

Deci:
- AC la Margina teoretic iese imediat dupa AM (dat maine?). "Imediat" ar trebui sa fie... imediat, saptamana viitoare? Nu stiu. :) Aici nu sunt cine stie ce lucrari de autorizat, de-asta ar trebui sa se miste foarte repede cu emiterea AC.

- AC la lotul 4 Lugoj-Deva (lotul UMB), la care aveam eu mintea lipita, iese in 1-2 luni sau poate, printr-o minune, luna asta, pentru ca acolo au fost lucrari efectuate fara AC care trebuie "incluse" in autorizatie. E acelasi gen de blocaj ca pe loturile 3 si 4 Sebes-Turda.

Asa patesti cand ai prea multe contracte pe care le urmaresti. Scuze!

Cosminescu

Mersi din nou :)

Si pentru o imagine completa a LD... Cum ramane cu Lotul 3, si cand zic lotul 3 ma refer la descarcarea de la Holdea... Acolo cam pe cand ar fi asteptat AC-ul?
Din ce ai spus, as presupune ca imediat, pentru ca acolo nu au executat deja lucrari ce ar trebui introduse in AC.


Europiu

Quote from: Ionut on December 08, 2016, 11:54:27 AM
- AC la lotul 4 Lugoj-Deva (lotul UMB) [...] acolo au fost lucrari efectuate fara AC care trebuie "incluse" in autorizatie.

Si n-au avut timp un an de zile sa le "includa" si "evalueze"?  >:(
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Cosminescu

^ exact la asta ma gandeam si eu... De ce oare a lipsit abordarea asta proactiva... In sensul de a pregati AC-ul prin "includerea" si "evaluarea" lucrarilor executate fara autorizatie la nivel de DRAFT. Iar in momentul in care AM-ul va fi fost emis, treceam din DRAFT in OFFICIAL RELEASE si se termina povestea :) .. se scuteau cele 1-2 luni :)
Dar probabil ca cerem prea mult...

florin74

Proceduri,  reglementari si birocratie diferite. Dar care au ca punct comun AM. (pt lucrari efectuate si neautorizate, respectiv lucrari noi)

Germany

Bunä ziua :)

În caz cä mâine ar iesii AM, cei de la UMB când ar putea sä "miste un deget" ? Într-o lunä, douä? Stiu doar cä UMB-ul are o grämadä de angajati care, din päcate, îi tzine pe "stand by"....Am citit mai sus la Ionut cä AC-ul pentru lot 4 iese în circa 1-2 luni....apoi ar putea începe în fortzä!
Am înteles totul ok sau e ceva gresit ? :)

O zi bunä tuturor

Quest

Ionut fi si tu mai darnic si infuzeaza-l cu incredere pe colegul Cosminescu spune-i ca la Companie sint in stand-by sa dea AC ptr LD (extindere) de-a doua zi dupa emiterea AM revizuit :)
Deci daca 'vrabiutele' ti-au spus ca AM revizuit se emite maine vineri 09.12 inseamna ca luni 12.12 se emite AC.
Sa fie cu noroc 12.12 !
(e bine daca decidentii tin cont si de numerologie)
Common sense will get you far !

Vice33

Multumesc, deci mai devreme de februarie-martie nu au sanse sa inceapa cei de la UMB, nu stiu exact media temperaturilor din februarie-martie in zona Deva, dar cu siguranta mai ridicate cu 3-4 grade decat in centrul Transilvaniei.

Ionut

Am mutat discutia despre betonare la temperaturi joase pe thread-ul de discutii tehnice.

vancouver

#32080
Quote from: Ionut on December 09, 2016, 08:25:07 AM
(...) nu pot fi realizate lucrări deoarece se află în perioada de garanție până în luna decembrie 2017.[/b]

Aceasta este o interpretare gresita, pur româneasca, a interdictiei de a distruge ceea ce s-a construit cu bani europeni. Construirea unui nod SUPLIMENTAR nu afecteaza constructia in sine a autostrazii A1, nu-i reduce cu nimic functionalitatea si nu este de natura sa arate ca investitia initiala a fost gresita.

Cat despre garantie, nici vorba sa nu se poata face lucrari PESTE lucrarea existenta, doar ca orice milimetru atins de o alta lucrare EVIDENT ca intra in garantie celui care intervine. De exemplu la un bloc, daca o firma face lucrarea la rosu (armatura, beton) si apoi vine alta si face tencuiala, asta nu inseamna ca structura de rezistenta facuta de prima firma nu mai este in garantie. Dar inseamna altceva: suprafata peretilor tencuiti este acum in raspunderea deplina a tencuitorului, de ex. daca peretele nu este drept, ci valurit. Daca betonul era valurit, atunci tencuitorul trebuia sa semnaleze acest lucru si sa refuze sa-l acopere pana la remediere.

Asa si in constructia de drumuri. De ex. daca o firma o sa faca tunelul Meses (A3) ca structura si apoi ALTA FIRMA cu ALT CONTRACT DIRECT CU CNAIR va veni sa faca asfaltul in tunel, asta nu inseamna ca executantul structurii tunelului nu mai are nici o raspundere, dar inseamna ca raspunderea pentru planeitatea suprafetei de rulare este acum 100% la executantul asfaltului. Acesta trebuie sa semnaleze ante-factum orice neregula, care-l va impiedica sa asfalteze bine, de ex. zone cu beton prea ridicat si care ar duce la straturi prea subtiri de asfalt.

Exact asa cum se si practica in mod curent in Germania, unde de obicei marile structuri se liciteaza separat, iar suprafata de rulare este apoi data unei singure firme, pe sectoare mari, care includ si structurile anterior mentionate. Exemplu concret, pe A73 Bamberg-Erfurt, podurile si tunelele au fost executate separat si apoi a venit o alta firma si a facut drumul propriu-zis, adica terasamentele si asfaltul , incl. peste poduri si prin tunele. TOTUL CU 75% BANI DE LA UE. (proiect de reunificare a Germaniei).


Asadar hai sa nu ne mai tremure chilotii si sa incepem sa gandim vertical, sa ne cerem drepturile (daca nu suntem siguri intrebam avocati sau la Bruxelles pe comisarii europeni pe cai oficiale).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

bogdix


alexandru_m

Oricum avand in vedere ca momentan se desfasoara Studiul de PreFezabilitate cred ca anul ramas din garantie nu ii poate deranja cu nimic. Numai bine au timp sa rezolve cu tot ce cine de birouri, iar din primavara 2018 cand oricum garantia este gata sa iasa si fizic la lucru.

NGC

S-ar putea sa faci asta degeaba, si sa apara acolo abia Luni.

horatiu.cosma