News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 61 Guests are viewing this topic.

iuli

M-am uitat peste planul SF-ului si  :drool: That's insane!!!
Nu stiu daca Romania vreodata va avea fondurile necesare pentru un asemenea proiect.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

tonică

Aveam si eu de ceva timp tras studiul acela dar n-am reusit pana acum sa-l pun pe un fundal de google earth cat sa fie mai explicit. Totusi e un sf facut in 2007 parca, asa scrie. La ce era nevoie de o revizuire a lui?
Pe de alta parte ei au estimat la 3 miliarde intreg parcursul. Parerea mea e ca odata cu licitatiile, impartite si ele in cateva segmente, pretul nu va trece de 1,8 miliarde poate chiar cu tot cu exproprieri. Cu 85% bani europeni ( adica undeva pe la 1,5 miliarde ), statul roman va mai trebui sa dea undeva pe la 300 mil lei...O suma foarte mica pentru un ţel asa mare.

Eu unul sunt mai zgarcit din fire si as fi propus cel putin pentru segmentul de pe defileul Oltului intre Boiţa si Câinenii Mari la un drum de 2 benzi. Necesar unuia dintre sensuri, celalalt sens fiind lasat pe dn-ul actual. De asemenea as fi facut iesirea de pe defileu nu in dreptul localitatii Racovita ci la Câinenii Mari trecand pe sub tunel pe langa greblesti si mai apoi urmand valea raului Boia. Oricum chiar si in configuratia actualului sf segmentul dintre Racovita si Curtea de Arges imi pare cel mai important si mai riscant de construit din cauza terenului vestit a fi cu probleme...

Ionut

Mda, destul de slabut. :) Tg Mures-Iasi este mult peste Sibiu-Pitesti. E drept ca traversarea muntilor e mult mai lunga...

Citez din memoriul tehnic din SF-ul din 2008 pentru Autostrada Sibiu-Pitesti:
ATENTIE: este SF-ul din 2008, cel vechi, care VA FI ACTUALIZAT (intr-un final...) Deci luati datele ca fiind orientative!!!

Traseul autostrazii Sibiu – Pitesti se va desfasura intre Vestem (intersectia cu drumul expres Sibiu – Fagaras) si Pitesti (intersectia cu centura Pitesti). Traseul este amplasat pe teritoriul administrati a trei judete :
- Sibiu (km 0 – 20+300) – localitatile Selimbar, Talmaciu, Turnu Rosu
- Valcea (km 20+300 – 57+100) – localitatile Caineni, Racovita, Perisani
- Arges (km 57+100 – 116+650) – localitatile Salatrucu, Suici, Cepari, Tigveni, Curtea de Arges, Baiculesti, Merisani, Budeasa, Bascov

Lungimea traseului este de cca. 116,6 km.

Valorile de trafic atras de autostrada Sibiu – Pitesti, pentru perioada 2015-2035 arata un trafic cuprins intre 20.000 – 24.000 vehicule fizice la nivelul anului 2015 cand se prognozeaza a se da in exploatare autostrada si 34.000 – 41.000 vehicule fizice la nivelul anului 2035.

Nodurile propuse sunt următoarele:
1. Nod Veştem - km 0+000 -   la intersecţia autostrăzii cu drumul expres Sibiu - Făgăraş
2. Nod Talmaciu – km 4+550 -   la intersecţia autostrăzii cu DJ 105G
3. Nod Cornet - km 39+970 -   pentru legătura autostrăzii cu DN 7, preluând traficul din zona Râmnicu Vâlcea
4. Nod Văleni - km 69+325 -   pentru preluarea traficului local (DJ703H)
5. Nod Tigveni - km 78+040 -   care va prelua traficul de pe DN 73C şi din localităţile de pe Valea Topologului prin DJ 678A
6 Nod Curtea de Argeş - km 86+625 -   pentru legătura autostrăzii cu municipiul Curtea de Argeş
7. Nod Baiculesti – km 101+270 -   la intersectia autostrăzii cu DN 7C
8. Nod Bascov - km 115+900 -   la intersecţia cu varianta de ocolire Piteşti.

In afara nodurilor rutiere, s-au propus şi accese pentru intervenţii şi în caz de urgenţă.

Pe traseul analizat vor fi realizate un numar de 7 tunele cu o lungime de cca. 7,36 km.

Au fost prevazute a se realiza urmatoarele dotari:
1.   Spatiu pentru servicii tip S1 km. 4+400;
2.   Parcare de scurta durata (PS) km.25+500;
3.   Spatiu pentru servicii tip S1 km. 34+100;
4.   Centru de Intretinere si Coordonare(CIC) Cornetu in zona nod Cornetu km.40,5;
5.   Spatiu pentru servicii tip S3 km. 42+800;
6.   Parcare de scurta durata(PS) km.57+500;
7.   Punct sprijin pentru intretinere  Valeni in zona nod Valeni km.68;
8.   Spatiu pentru servicii tip S1 km. 70+700;
9.   Parcare de scurta durata (PS) km.85+700;
10.   Punct sprijin pentru intretinere in zona nod Curtea de Arges km.87;
11.   Spatiu pentru servicii tip S3 km. 103+200;
12.   Parcare de scurta durata (PS) km.113+600;
13.   Centru de Intretinere si Coordonare(CIC) Bascov in zona nod Bascov km.116;

descarcati de aici tot memoriul tehnic din SF 2008 pentru Autostrada Sibiu-Pitesti

Frumos... ba chiar as spune ca mai e nevoie de tunele, toti cei care au condus pe Valea Oltului stiu ce relief e acolo, practic autostrada este fie suspendata, fie tunel, pe muuuulti km. Costurile vor fi imense, dificultatea este extrem de ridicata...

Vreti sa scot si poze din SF?

tonică

Pune, pune...s-o revizui sf-ul asta insa nu cred sa fie schimbari mari...

iuli

Sunt cateva idei pe acolo de pici in cap la cum ar trebui sa arate. Nodul de la Curtea de Arges ar fi fost  :jawdrop:, plus o gramada de devieri ale cursurilor apelor si modificari ale DJ-urilor. Cred ca mai spectaculos ar fi sa circuli pe drumurile nationale si judetene si sa vezi cum te incolacesti pe langa autostrada.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

savagedanyro

Se pare ca deschiderea Giarmata- Izvin va suferi o noua amanare la cum a plouat la Tm azi.
Ploua ca in povesti :)

TIMISOARA 2021 !

mns

Banuiesc ca unul din motivele revizuirii Sibiu Pitesti este si faptul ca acel drum expres care sa lege autostrada de centura Sibiului nu exista si nu va exista niciodata, ci se va lega direct la centura Sibiului.

iuli

Quote from: savagedanyro on August 27, 2012, 05:21:33 PM
Se pare ca deschiderea Giarmata- Izvin va suferi o noua amanare la cum a plouat la Tm azi.
Ploua ca in povesti :)

:jumpy:
Buna asta!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

BoGDaN

Intreb si eu banatenii forumului, s-o apucat de reparat denivelarile de pe Arad-Timisoara?

udar

aseara la 22:30 cand am trecut pe centura Lugoj inca se lucra la drumul de legatura intre A1 si Centura Lugoj............ :gj:

mariansb

Duminica se circula prin giratoriul provizoriu de pe DN1,dupa Cristian ,catre Sacel.E clar ca vor deschide mai intai portiunea de la centura Sibiu si pana acolo,la care stau bine cu terasamentele si chiar sunt bucati asfaltate.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

BoGDaN

Tot e bine, scapa Cristianul de traficul greu. Si de curba aia periculoasa de la intrare unde numai nenorociri au fost

MHN

Quote from: BoGDaN on August 27, 2012, 08:39:35 PM
Intreb si eu banatenii forumului, s-o apucat de reparat denivelarile de pe Arad-Timisoara?
Ca banatean :), cand am trecut eu ultima data (acum o saptamana) inca nu se repara nimic intre Giarmata si Arad Sud, pe A1. Erau doar limitarile de viteza la 80 de km/h.
Dar poate, ca aradean, are detalii bogdymol :), deoarece el circula mai des pe aceasta portiune din A1. Desi, deoarece a terminat studiile, s-ar putea sa nu mai faca nici el naveta intre cele doua.

sebba

posibil sa am eu azi un drum AR-TM si sa o iau pe A1
pe unde erau denivelarile? ce km? (ca poate le-au si reparat si nu mai vad marcaje de drum in lucru) :P
Sailing away! S/Y Haimana

athosga

Quote from: mariansb on August 28, 2012, 08:25:22 AM
Duminica se circula prin giratoriul provizoriu de pe DN1,dupa Cristian ,catre Sacel.E clar ca vor deschide mai intai portiunea de la centura Sibiu si pana acolo,la care stau bine cu terasamentele si chiar sunt bucati asfaltate.

Foarte bine! Am scris despre asta cam prin aprilie, bine ca le-am dat idei! :D Desi atunci cineva mi-a explicat de ce nu este indicat (sau posibil?) o astfel de solutie. :)