Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 41 Guests are viewing this topic.

Eurocopter

Multumim Iuli pentru reportajele excelente! Sper ca FCC sa nu mai prinda niciun contract pe CIV, este de departe cea mai prost construita bucata de autostrada dintre toate cele inaugurate recent.

paulst

Acele parapete ale pasajelor care supratraverseaza autostrada (prezenta obisnuita pe autostrazile din RO) nu sunt cam fragile? adica sunt niste balustrade de fapt...

stangabriel

 Multumim pentru poze si informatii,sper ca licitatiile sa se desfasoare ok de data asta. Poate din acest motiv MT nu a incheiat nici un contract important anul acesta,iar A3 si A2 nu mai au multi bani de primit sau vor fi amanati,doar se circula ,nu?   O:-)

M-a amuzat un comment la Filmarea de la Suplacu de Barcau, unde un cititor al unui ziar a spus ca e ceva putred in aceste filmari,ca aceste forumuri denatureaza realitatea sau cineva ne finanteaza cu interes.....nu bag in seama,dar el si multi altii nu inteleg ce se intampla de fapt pe teren,iar in conducerea MT nici noi nu stim.

Ionut

#2988
@iuli: parapetele pe Timisoara-Arad vs pe Giarmata-Izvin. Cele puse de UMB sunt mai inalte si au doua "linii" orizontale de rezistenta/impact (una in varf, mai subtire, una mai jos, mai lata si pusa mai in exterior, inspre trafic, sa preia prima impactul). Eu unul n-am mai vazut astfel de parapete centrale la noi, cred ca va fi mult mai greu in caz de accident sa fie rupte complet.

Merci pentru updateul excelent, poze & video si informatii!!! :cheers:

@paulst: care parapete? In ce poza?
@stangabriel: tu citesti ce zic idiotii pe siteurile mainstream? N-ai ce face. :)

Ionut

QuoteAtentie, probleme la autostrada vestului!

Cei 35 de kilometri ai autostrăzii dintre Arad şi Timişoara au "primit" de puţin timp noi limitări de viteză. Pe aproape jumătate din drumul ce ar trebui să fie unul rapid a fost impusă restricţia de viteză de 80 de kilometri la oră. Denivelările de la poduri şi viaducte au făcut necesară această decizie.



Vestea bună este că şoseaua este încă, teoretic, în lucru şi există şi garanţia lucrărilor efectuate. Se pare că viaductele unde sunt problemele vor intra în reparaţii în luna septembrie. Oficial, autostrada nu a fost finalizată, este în lucru, acesta fiind motivul pentru care se circula oricum cu 100 de kilometri la oră.

http://www.youtube.com/v/8MdS7mbpR7E

sursa: Tion

iuli

Quote from: paulst on August 17, 2012, 11:32:26 PM
Acele parapete ale pasajelor care supratraverseaza autostrada (prezenta obisnuita pe autostrazile din RO) nu sunt cam fragile? adica sunt niste balustrade de fapt...

Daca te referi la asta:



Atunci, da, sunt doar niste balustrade. Numai ca nu sunt niste balustrade cum ai tu in bloc sau cum se vad la mall. Sunt ceva mai groase si ancorate mai bine, in 4 suruburi. Iar daca iti faci problema ca se vor rupe, nu stiu, sincer cine le va rupe. Pietonii cred ca vor avea in plus si plasa deasupra autostrazii (asta ca sa nu stea copiii si sa scuipe pe parbrize, printre altele), iar altceva in afara de carute nu trec pe acolo care nu vor ajunge la balustrada decat daca incearca cu calul o proba olimpica de hipisim obstacole, bordura fiind destul de inalta si groasa. Recunosc ca batea vantul binisor la inaltimea aia desi la sol nu simteam nimic, iar cand m-am sprijinit de balustrada cam vibra, dar e mai bine sa vibreze decat sa fie ceva rigid.

Quote from: stangabriel on August 17, 2012, 11:33:13 PM
M-a amuzat un comment la Filmarea de la Suplacu de Barcau, unde un cititor al unui ziar a spus ca e ceva putred in aceste filmari,ca aceste forumuri denatureaza realitatea sau cineva ne finanteaza cu interes.....nu bag in seama,dar el si multi altii nu inteleg ce se intampla de fapt pe teren,iar in conducerea MT nici noi nu stim.

:lolz:

Quote from: Ionut on August 18, 2012, 07:02:03 AM
@iuli: parapetele pe Timisoara-Arad vs pe Giarmata-Izvin. Cele puse de UMB sunt mai inalte si au doua "linii" orizontale de rezistenta/impact (una in varf, mai subtire, una mai jos, mai lata si pusa mai in exterior, inspre trafic, sa preia prima impactul). Eu unul n-am mai vazut astfel de parapete centrale la noi, cred ca va fi mult mai greu in caz de accident sa fie rupte complet.

Merci pentru updateul excelent, poze & video si informatii!!! :cheers:

M-am prins pana la urma... ;) Intr-adevar, e mult mai solid si mai inalt pare. Rafonsarea aia de deasupra e facuta din otel din aceasi grosime ca si stalpii parapetului.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

udar

Quote from: Lvs_tm on August 17, 2012, 06:58:40 PM
Frumoase pozele, multumim!
Totusi, nu-mi dai seama de ce si unde se monteaza acele panouri fonoabsorbante? Nu pare a fi nimic in preajma.
Stii daca vor fi tot din lemn, ca cele de pe Arad Bypass?

aici este zona unde se monteaza acele panouri

se poate vedea gardul de la o vila care este pe partea stanga si care este aproape de autostrada si sigur o sa asculte toate pistoanele si tobele trecatorilor..............

Ionut

Hm, vesti bune se pare... sper asa sa fie si sa vedem maine licitatiile!

Ionut

Dupa iuli au dat si cei de la Tion o tura pe Giarmata-Izvin.

http://www.youtube.com/v/Q7QMj37-kRs

Si valurile Dunarii pe Timisoara-Arad:

http://www.youtube.com/v/slxqorigz9w

tonică

Quote from: Ionut on August 19, 2012, 12:26:48 PM
Hm, vesti bune se pare... sper asa sa fie si sa vedem maine licitatiile!

adica pe 21 pt gilau-nadaselu si timisoara-lugoj lot 2 si pe 22 august pt restul. Apoi inca 10 zile parca cat e perioada de contestatii.  :)

nenea_hartia

Quote from: tonică on August 19, 2012, 11:06:07 PM
Quote from: Ionut on August 19, 2012, 12:26:48 PM
Hm, vesti bune se pare... sper asa sa fie si sa vedem maine licitatiile!

adica pe 21 pt gilau-nadaselu si timisoara-lugoj lot 2 si pe 22 august pt restul. Apoi inca 10 zile parca cat e perioada de contestatii.  :)
Nu, atunci se deschid ofertele şi se anunţă cine sunt participanţii. Până la desemnarea câştigătorilor e cale lungă. Abia apoi se pot depune contestaţii.

mahora

ceva de lot IV sibiui-orastie
astazi am dat o tura cu bicicleta intre 79+600 si 74+ceva(sensul giratoriu Cristian) avem cam 3 km de binder  si o masina de asfaltat 1 sens in asteptare, ceva sute de metri de santuri turnate, 6 stalpi de curent in amplasament, lucrari de relocare la 1 coducta. Vestea buna = se pare ca sensul giratoriu Cristian l-au facut in vederea deschiderii traficului la 1 DECEMBRIE pana la centura Sibiu (declaratii paznic) sigur incert.
  Din pacate am fost in pana prostului, am luat aparatul foto de acasa dar nu am verificat acumulatorul, cand sa fac prima poza....  surpriza nema baterie. In rest la Aciliu lansatorul a depasit primul pilon, daca treci noaptea pe acolo zici ca au venit extraterestii, cred ca lucreaza si noaptea.
  Drumuri bune tuturor  :banana: :banana: :banana:

iuli

Am fost in weekend pana la Arad pe A1. Vestea buna e ca se lucreaza, vestea proasta ca se lucreaza in ritm de melc sau la relanti.
Nu am mai fost de cateva luni pe tronsonul asta asa ca diferente s-au vazut la cateva pasaje unde conurile au inceput sa fie facute cu beton. La nodul de la Ortisoara mai trebuie sa fie facuta conectarea cu autostrada si poate fi dat drumul, dar cred ca si asta e tinut in stand-by pana se rezolva probabil problema cu banii. Parepetele median este pus pe intreaga lungime. Borduri am vazut ca in unele locuri au fost reparate iar in altele incep sa fie reparate. Asfaltul nu are urme de cedare, nu stiu unde s-au facut acele poze cu crapaturile, in rest e bun drumul, nu excelent dar nu se simt denivelari sau hopuri. Evident ca acele rosturi de la capetii pasajelor sau podetelor sunt valurite, la unul fiind destul de accentuat. In rest sunt doar vreo 5 locuri unde sunt valuriri. Clar trebuie refacute pana nu vine toamna si incepe poleiul. Am vazut multe locuri unde in debleu se vad santuri facute ori de apa ori de seceta, chiar si prin materialul acela pentru ancorare. Ori nu s-au semanat plantele pentru sustinere, ori din cauza secetei nu au apucat sa le creasca radacinile. Sa vedem cum se comporta dupa ce incep ploile si santurile se vor accentua. Legat de spatiile de servicii, cel dinspre Arad se lucra, foarte anemic insa, un compactor si doua buldozere, care sambata la pranz tasau pamantul. Se vede un stadiu cat de cat, adica se vede ca va fi un spatiu servicii, dar nimic mai mult. In schimb, la cel dinspre Timisoara, jale totala... S-a decopertat stratul vegetal care a crescut in locul unde au fost abandonate lucrarile iar la cateva podete se punea hidroizolatie, in rest, exact ca in pozele pe care le faceam prin decembrie anul trecut. Lalaiala asta cu banii e groaznica si mai ales presiunea de deschidere a traficului daca lucrarea inca nu e finalizata. Poate ca cei de la UMB s-au uitat peste gard si de asta nu vor sa dea drumul la trafic decat dupa ce pleaca de pe santier, pentru ca altfel nu mai pupa restul de bani.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Multumim de vesti iuli! :cheers:

Intr-o alta ordine de idei...

QuoteLotul 1 din autostrada Timisoara – Lugoj, aproape de finalizare
,,Lucrările merg bine, Vom termina autostrada la finalul lunii august sau la începutul lunii septembrie", ne-a declarat Ştefan Şerbu, şeful de şantier din partea constructorului, compania UMB.

sursa: Tion

iuli

Acum am aflat cu cine faceau poze si filmulete cei de la Tion ;)
La ultima vizita inseamna ca ne-am intersectat  8)
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog