Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 39 Guests are viewing this topic.

iuli








La intrarea in spatiile de servicii:




















Peisaj mioritic de pe marginea autostrazii... o stana:

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Lvs_tm

Frumoase pozele, multumim!
Totusi, nu-mi dai seama de ce si unde se monteaza acele panouri fonoabsorbante? Nu pare a fi nimic in preajma.
Stii daca vor fi tot din lemn, ca cele de pe Arad Bypass?

iuli

Spre Timisoara. Se vad in stanga si dreapta spatiile de servicii.










Pasaj peste autostrada:












Spre Remetea Mare:









-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli




Pasajul aproape finalizat peste autostrada:


Spre Remetea Mare:




Si spre Timisoara:














Spre Timisoara:


Spre Remetea Mare. In departare se vede nodul:

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

Ultimul pasaj inainte de nod:


Observati imbinarile cu asfaltul facute cu o smoala pentru a nu exista infiltratii de apa pe sub asfalt:








Nodul de la Remetea Mare:






Aici se termina lotul 1:






Legatura cu DN6:






Pasajul peste CF de la Remetea mare (DN6) in fundal, plan apropiat breteaua spre drumul de legatura cu DN6 a A1:





-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

Quote from: Lvs_tm on August 17, 2012, 06:58:40 PM
Totusi, nu-mi dai seama de ce si unde se monteaza acele panouri fonoabsorbante? Nu pare a fi nimic in preajma.
Stii daca vor fi tot din lemn, ca cele de pe Arad Bypass?

Panourile vor fi cum vi dinspre Timisoara spre Lugoj, imediat dupa nodul de la Giarmata pe partea dreapta. Deoarece autostrada trece pe culmea dealului iar localiteata Giarmata incepe la vreo 200 de metri de autostrada si e spre valea dealului, probabil studiile au aratat ca nivelul sonor spre comuna va fi destul de ridicat.
Poate mai pe seara voi apuca, daca voi avea timp, sa va mai arat o surpriza de pe santier, atunci poate te vei lamuri si cum e cu panourile alea  8)

Multumiri, ca de obicei, celor de la UMB pentru intregul sprijin!  :cheers:
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

athosga

Giarmata-Izvin:
Vad o supratraversare, cam "in aer" (pe primele poze). :) In halul asta sigur nu va fi gata pana la inaugurare, dar se poate inaugura si fara. Dar ce se va intampla acolo? Cei, care o vor folosi, cand va fi gata, aia ce vor face pana atunci? :)

iuli

Asa cum am mai zis inainte de a posta pozele... Autostrada nu va fi deschisa traficului chiar asa de "curand"!
Ambitia celor de la UMB e sa deschida traficul DOAR la predarea lucrarii, adica cand va fi finalizat totul complet. So... toate la timpul lor, la fel si pasajul acela. Acel pasaj este de langa Giarmata si este un drum agricol. Practic leaga niste parcele si ciobanul cu stana de langa spatiul de servicii  :-[
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Lvs_tm

Sunt de parere ca UMB face bine ca se ambitioneaza sa dea drumu' doar cand sunt in totalitate gata.
Mai bine asa, decat proasta experienta de pe Timisoara - Arad.
Si lucrarile de pe lotul UMB mi se par de o calitate mai buna, decat de pe TM- AR.
Se tot vorbeste despre lucrarile de la nodul Giarmata, dar despre nodul de la Ortisoara pe cand?

Ionut

Multumim de poze, excelente!!! :cheers:

1. Parapetele centrale mi se par extrem de solide, sunt cumva "duble", au doua linii de rezistenta. Super!

2. Asfaltul (ma refer la stratul de uzura, evident) mi se pare bun, chiar foarte bun din poze. Pare ca are o planeitate mai buna decat pe A3 Bucuresti-Ploiesti unde cei de la UMB au facut o treaba OK, insa puteau mai bine. Chiar, ce poti sa spui despre asta? Vad ca zonele cu strat final de asfalt sunt destul de intinse. Cum ti s-au parut?

3. Deci sa inteleg ca vor deschide cam in 10-15 septembrie...

nenea_hartia

@iuli: mulţumesc pentru poze și informaţii. :cheers:

iuli

@nenea_hartia multumesc!

@Ionut:

1. Nu inteleg cum adica "duble". Oricum par foarte solide, mult mai solide decat pe Arad-Timisoara si parca mai inalte. Am facut alpinism sa reusesc sa le traversez  :lol:

2. Stratul de uzura era pus pana unde era facut si marcajul. Se vede in poze. Adica cam pe o treime de pe un sens. Nu am circulat pe el pentru ca era inchis si nu pot sa spun cum se comporta la trafic, plus ca nici daca se putea circula, este inca santier si viteze de 130 cam greu de obtinut :)

3. Un termen realist ar fi 15 septembrie. Daca s-ar dori doar deschiderea traficului s-ar putea incerca 1 septembrie, dar obiectivul e clar, termina treaba complet si pleaca, nu mai vor sa o lalaie pe aici. O mare parte din muncitori deja sunt cu bagajele facute pentru DN10 si DN2D, unde au lucrari lasate neterminate ca s-au mutat cu cal, cu magar, aici. Deci exista si o parte goala a paharului cu sporul asta al UMB. DN10 l-ati vazut si voi in filmarea mea, acolo s-ar dori reinceperea de la zero a reproiectarii drumului care a fost reabilitat de catre UMB, si acum se doreste, daca exista si bani sa se faca niste viaducte noi in zonele unde piatra distruge drumul in nestire. Deduceti din ce am zis aici si care sunt sansele pentru lotul 2 Timisoara - Lugoj  8)
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

Nodul de la Giarmata azi dupa-amiaza:


Picture 001_resize by blue_taty, on Flickr


Picture 002_resize by blue_taty, on Flickr


Picture 003_resize by blue_taty, on Flickr


Picture 004_resize by blue_taty, on Flickr


Picture 005_resize by blue_taty, on Flickr


Picture 006_resize by blue_taty, on Flickr


Picture 007_resize by blue_taty, on Flickr


Picture 008_resize by blue_taty, on Flickr

Tuburi de canalizare care abia acum incearca sa le puna la nod. Bine ca nu a plouat vara asta, dar la toamna va fi distractie maxima!


Picture 009_resize by blue_taty, on Flickr

Asa arata "santurile" de pe A1 din dreptul nodului:


Picture 010_resize by blue_taty, on Flickr


Picture 011_resize by blue_taty, on Flickr


Picture 012_resize by blue_taty, on Flickr

Voi vedeti sensul giratoriu de la intrare in nod?


Picture 013_resize by blue_taty, on Flickr

Ca o concluzie, daca termenul pentru lot 1 ar fi 1 septembrie nici daca ar veni zana maseluta astia nu ar reusi sa termine nodul decat printr-o mare bataie de joc. Sa zicem ca incep sa puna stabilizantul azi, ii trebuie 7 zile sa stea. Imposibil sa mai aibe timp sa puna straturile de asfalt corect ca la carte in termenul asta. Cred ca ideea celor de la UMB cu datul drumului traficului e mana cereasca pentru cei de la FCC, numai sa nu se culce pe o ureche.
Si pentru ca cineva intreba de ce zicem doar de nodul de la Giarmata si nimic de Ortisoara, pai cel de la Giarmata e cel mai esential, altfel autostrada se termina in doua sensuri giratorii, ar fi macel daca nu s-ar termina nodul ala. Cel de la Ortisoara, care de altfel e important si el, nu impune restrictii de circulatie pe autostrada.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog