Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

12 Members and 23 Guests are viewing this topic.

radu24


tonică

Quote from: Tavi on August 21, 2012, 05:45:57 PM
O intrebare: de ce nu se reziliaza contractul cu Romstrade? Pe acelasi principiu ca si Colas? Dupa relicitare ar fi normal sa continue firma care este cu santierul mai apropiat? Respectiv, UMB sau Alpine ca au costurile de mobilizare cele mai mici si amandoua au dovedit ca-s OK.

Pentru ca nu e totusi aceeasi situatie precum la colas, romstrade inca nu a cerut suplimentari de fonduri ori modificari de traseu, pentru ca nu e totusi un segment de aceeasi importanta precum era cel al colas-ului stiinduse ca ungurii au planuri abia pt 2014 de finalizare a legaturii si si-asa nu prea stau nici ei roz cu banii, pentru ca in proiect sunt bagati si portughezii care la o adica nu prea au nici o vina, pentru ca seful romstradeului a stuit parese sa aiba 'relatii' in ambele partide aflate la guvernare in ultimul an si nu in ultim rand, pentru ca nu exista mai nimeni pe la minister care sa aiba o astfel de atitudine. La cum au curs lucrurile in ultimele trei luni nici nu cred ca mai lucreaza cineva in ministerul ala... :((

coco.serban

#3017
Mentalitate de roman, ma bine mergi in concediu, daca e vara!!!
Apoi isi vor da seama ca nu pot lua ultimele rate din contract si vor trage tare, dar la o calitate foarte slaba.

P.S. doar un zvon, la magicele legaturi dintre podete si carosabil, am auzi ca au turnat asfaltul la 3 zile dupa ultima betonare. Ne lasand sa treaca cele minim 28 zile.

iuli

QuoteCompania de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a anunţat miercuri că a primit 10 oferte, din partea unor companii şi consorţii de companii din România şi străinătate, pentru construcţia unui segment al autostrăzii Timişoara-Lugoj, iar pentru un tronson din autostrada Transilvania au venit cu oferte 13 firme şi asocieri.

Astfel, pentru lucrări de proiectare şi execuţie la lotul 2 al autostrăzii Timişoara - Lugoj au transmis oferte firmele FCC Construccion şi Copisa Constructora Pirenaica şi consorţiile Selina SRL - Doprastav as - Sodi Construcţii SRL, Tirrena Scavi - Societa Italiana per Condotte d'Acqua, Max Boegl Romania - Max Bogl Bau GmbH & Co. Kg - Astaldi - Tancrad SRL, Impresa Pizzarotti & C - Pizzarotti SA - Shapir Structures 1991, Teloxim Con SRL - Comsa - Aldesa Construcciones - Vamibero Holding - Arcadis Eurometudes, Strabag SRL - Straco Grup SRL, Constructora San Jose - Sevicon Obras e Infraestructuras SL şi Spedition UMB - Tehnostrade.
[...]

sursa
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

radutm

^^Frumoase poze!

Am si eu un mic update de la nodul de la Giarmata:
Aici e la intrarea dinspre Timisoara, poza facuta din mers:

Drumul judetean, la capatul dinspre Lipova:

Au inceput sa lucreze la rigole:



cont inchis

frunzamihai

E gata oare luna asta tronsonul dintre Izvin si Giarmata?

iuli

Wait and see. Soon, my friend, soon...
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

frunzamihai

#3022
Plec in circuit pe 30, iar daca se deschide o iau prin sud :Craiova - Severin pt ca se scurteaza drumul cu 15 km. Daca nu cred ca o iau tot pe Sibiu desi sunt si pe aici cateva "dopuri". Hai UMB!
PS Am sa vad si trecatoarea Stelvio. Sper sa vin cu poze frumoase :)

iuli

Pana in 30 am sa iti spun concret ce si cum. Eu totusi nu cred ca va fi gata pana atunci. Dar sa vedem ce au mai miscat in ultima saptamana.  ;)
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Tavi

Quote from: tonică on August 22, 2012, 12:17:48 AM
Quote from: Tavi on August 21, 2012, 05:45:57 PM
O intrebare: de ce nu se reziliaza contractul cu Romstrade? Pe acelasi principiu ca si Colas? Dupa relicitare ar fi normal sa continue firma care este cu santierul mai apropiat? Respectiv, UMB sau Alpine ca au costurile de mobilizare cele mai mici si amandoua au dovedit ca-s OK.

Pentru ca nu e totusi aceeasi situatie precum la colas, romstrade inca nu a cerut suplimentari de fonduri ori modificari de traseu, pentru ca nu e totusi un segment de aceeasi importanta precum era cel al colas-ului stiinduse ca ungurii au planuri abia pt 2014 de finalizare a legaturii si si-asa nu prea stau nici ei roz cu banii, pentru ca in proiect sunt bagati si portughezii care la o adica nu prea au nici o vina, pentru ca seful romstradeului a stuit parese sa aiba 'relatii' in ambele partide aflate la guvernare in ultimul an si nu in ultim rand, pentru ca nu exista mai nimeni pe la minister care sa aiba o astfel de atitudine. La cum au curs lucrurile in ultimele trei luni nici nu cred ca mai lucreaza cineva in ministerul ala... :((

mda .. neplacut :(

indru

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a dechis astăzi, la ora 10:00, ofertele depuse luni, 20 august, la licitaţia organizată pentru proiectarea şi construcţia lotului 4 din tronsonul de autostradă Lugoj-Deva.

Cel de-al patrulea tronson are o lungime de 22,139 kilometri, valoarea estimată a contractului fiind de 1,048 miliarde lei fără TVA.

Conform unor surse apropiate comisiei de licitaţie, pentru acest tronson au fost depuse 16 oferte.

Pentru loturile 2 şi 3, deschiderea ofertelor este prevăzută astăzi, începând cu ora 14:00.

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/exclusiv-16-contructori-se-bat-pentru-lotul-4-din-tronsonul-de-autostrada-lugoj-deva-170718.html

MHN

Quote from: iuli on August 22, 2012, 01:00:14 PM
Pana in 30 am sa iti spun concret ce si cum. Eu totusi nu cred ca va fi gata pana atunci. Dar sa vedem ce au mai miscat in ultima saptamana.  ;)
Ti-ai facut abonament?! :)
Altfel, asteptam imagini si vesti.

alecu26

am pus la vecini deja ce se stie din primele rezultate.

Marele castigator...UMB...peste tot.

40%, maxim 45% din buget.

In rest nici un constructor nu a coborat sub 50% sau 55%.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

iuli

Wow  :o
Peste tot? Asta inseamna A3 si lot 2 din Timisoara - Lugoj?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

savagedanyro

Nu mai este asa amuzant.
Nu are putere de toate loturile pe A1, sunt lucrari IMENSE intre Lugoj si Deva.
As prefera sa castige TM- LUGOJ lotul 2 si poate unul dintre celelalte pe Lugoj-DEVA.
Nu cred ca are puterea necesara pentru toate.

Dar repet...e doar parerea mea...nu dati cu pietre
...live the moment...