News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 78 Guests are viewing this topic.

nenea_hartia


alecu26

Pai se poate Holdea Ilia fără descărcare suplimentară?
Drumurile noastre POATE;

rocklee

eu am stat de vorba cu cineva din interior ...lucrurile nu sunt chiar asa cum sunt in presa ...nu pot spune mai mult pentruca am promis .....

>:(

Quest

#29598
^ Alecu, bineinteles ca plec de la supozitia in care lucrurile merg mai departe cu descarcarea de la Holdea. Mai impinse, mai trase inainte...

Premierul Ciolos anunta zilele trecute ca se dau burse de 2000 € / luna timp de 6 luni ptr ITisti care sa contribuie la imbunatatirea informatizarii administratiei.
Eu i-as propune sa extinda programul, cu bursieri care sa identifice modalitatile prin care se poate scurta masiv timpul necesar la:
- HG ptr exproprieri suplimentare
- AM ptr suprafete expropriate suplimentar
Ptr ca la Holdea aici sintem, descarcarea n-are inca HG ptr exproprierile suplimentare necesare, si nici AM, automat nici AC. Daca gresesc in evaluare, corectati-ma.


Common sense will get you far !

alecu26

Nu mai caut acum postarea prin care se critica trase propus de Vancouver. ..dar sunt la o baia la Ocna Sibiului și tocmai a trecu un tren la nici 100 de metri de lacuri.
Drumurile noastre POATE;

adiarc

#29600
Astăzi se împlinesc exact 11 luni de la închiderea totala a lotului 3 ,Orăștie-Sibiu.

Înțelegem ca cei care au făcut asta vor rămâne in istorie ca unii dintre cei mai mari idioți de pe planeta ,dar nu se vede deloc luminița de la capătul tunelului si in continuare se refuza soluții simple ca cele propuse de Vancouver sau altele de evitare a debleului propuse de mine sau Cip.

Nu se lucrează deloc
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rocklee

asa arata azi si ieri la iesira de la cunta ...de pe A1 spre SIBIU ...coada se intindea pe 3-4 km pe doua benzi ... ... >:( >:(






Vlad94

App de asta, la cativa km de Miercurea Sibiului s-au tamponat 2 tiruri si au zburat în șanț.  Mulțumiri minunaților care s-au ocupat să deschidă o autostradă care să fie deschisă doar 9 luni și să stea închisă 11.

dangal

#29603
Quote from: Vlad94 on August 07, 2016, 07:04:08 PM
App de asta, la cativa km de Miercurea Sibiului s-au tamponat 2 tiruri si au zburat în șanț.  Mulțumiri minunaților care s-au ocupat să deschidă o autostradă care să fie deschisă doar 9 luni și să stea închisă 11.
Exact asa era si saptamina trecuta. Am fost criticat cind mi-am exprimat opinia ca e nevoie de demisii. E inadmisibil ca la 10 luni de la inchiderea acestui lot sa nu se miste absolut nimic In plus avem pe Lugoj Deva: lot 2 in situatie incerta - cu un constructor care taraganeaza lucrarile, lot 3 inutil pt ca licitatiile de tunel sunt blocate si lot 4 pe care anul acesta nu s-a realizat nimic.
Eu cred ca rolul acestor guvernanti e sa reabiliteze politicienii demonstrind o incompetenta care nu difera cu nimic de cea aratata de Sova. As mai adauga aici, pt ca azi am trecut pe Valea Oltului, impotenta CNADR de a deschide cei 7 / 8 km finalizati 90 % la 4 benzi  din apropierea vechii granite cu Austro Ungaria(paradoxal nu ? pt ca ca daca  aveam 1 decembrie vreo 90 de ani mai tirziu  poate autostrada era ajunsa aici)
In acest timp oamenii mor pe sosele!

mspescaru

Ieri 06.03 la orele 17.33 am ajuns in coada .... cozii de la iesirea Cunta spre Sibiu. Coada a fost cam de 5km. La 19.50 am trecut in dreptul accidentului cu cele doua tiruri (intre Miecurea Sibiului si Apoldu, in partea de jos a liveyii de meri. Oribil accident, unul din tiruri era cu rotile in sus!!!!)
In concluzie 2h si 20 min pt 10 km >:( >:( >:(
DEMISIA CELOR DIN CNADR!!! cat mai urgent!!!!

qsv

Quote from: rocklee on August 06, 2016, 07:30:29 AM

am un lapsus cum li se spuna la aceste materiale ...o sa creasca iarba pe ele ..specealisti va rog




Cred ca sunt georetele/geosaltele, partea din fibre naturale fiind biodegradabila.

Cozak

#29606
Rocklee si Dl M, multumim foarte mult! Superbe poze, te-ai mai specializat in manuirea aparatului foto.
Cheers!! :cheers: :cheers:

dumbravaandrei

Super pozele... dar descarcarea la Holdea si Ilia-Grind va provoca multe accidente in DN, cam cum e acum la Apoldu-Miercurea. Personal nu cred ca ar fi o decizie chiar atat de buna sa dam drumul la LD3 inainte de celelalte loturi (cu exceptia zonei de tunel)

Legat de blocaj... Sambata am stat si eu acolo de am behait, am stat de pe la 4 pana pe la 6 si 10 (cand am trecut de cele 2 tiruri rasturnate care se aflau in afara partii carosabile...)

1. Pe panourile de dinainte de iesire bineinteles doar informarea cu conduceti prudent... e exact ca in bancu ala cu "Caiti-va, sfarsitul e aproape".
2. MCV-ul sta in vale dupa benzinarie, dar nu cumva sa aveti impreisa ca politistii din el fac si ceva... ala sta acolo si atat.

Acum...
1) Ce fac aia din CIC de nu pun informatii pe panourile alea? Adica sa fim seriosi... nu pentru asta sunt?
2) De ce nu se incepe a limita viteza cu 10-15km inainte de iesire? Limitare progresiva 130-100-80-50. Astfel, lumea nu s-ar mai infinge in ambuteiaj de la 130 la oprit cateva ore... Pe DN se circula 30-40 km/h constant dar ambuteiajul se creaza defapt la iesirea de pe autostrada (2 benzi de viteza trec la una singura ce se sfarseste intr-un giratoriu dupa care se trece inapoi la 2 benzi). Limitarea de viteza ar ajuta mult fluidizarea... Eventual si crearea in giratoriu a unei benzi special pentru cei care vor sa-si continue drumul pe DN. Loc este, DN-ul permite.
3) Capetele alea de creta din MCV-ul militiei rutiere (apropo, Militia Romana... voi ati vazut cat de ruginite sunt autospecialele din judetul Sibiu?!?) sa stea cu radarul si cine depaseste acea limitare sa-l arda (pentru ca ala va provoca ambuteiaj).
Astea ar fi masuri care nu costa si care ar reduce timpul de asteptare... ca vom sta cu situatia asta inca un an. M-as arunca la un pariu a la Mircea Badea cu termenul de septembrie...

interesantul

ca un pont, pentru frecvent traveler pe Sebeș - Sibiu, recomand a se parcurge cel putin segmentul Sebeș - Cunța pe DN1/7.

Într-adevăr este stop la intersecția cu legătura la autostradă, dar ai loc să te strecori printre 2 tiruri care demarează mai greu la urcare.

Pentru sens invers, altă solutie nu ai decat să o iei pe dealuri de la Miercurea Sibiului la Gârbova, Reciu Câlnic DN1/7

Am pierdut prin Romania 30 de ani...

Dominik

#29609
Studii geotehnice pe sectiunile 4 si 5 la viitoarea autostrada Sibiu-Pitesti.....poze de pe contul de Facebook al CNADNR-ului











You're in Steelers Country