Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 48 Guests are viewing this topic.

silviu321

#29325
^^

Nu este absolut nici o problema, si nici un motiv de ingrijorare. Permeabilitatea magnetica a aerului este f. mica rezulta Curentii ce se induc in structura metalica sunt foarte mici, chair si in conditiile cele mai defavorabile. In plus structura metalica este in mod obligatoriu legata la pamant in mai multe puncte. Reziatenta legaturii la pamant a structurii metalice este de cel mult cativa ohmi( nu stiu exact ce prevad normativele in acest caz particular), pe cand rezistenta electrica a pielii umane este de cativa MOhmi, . Curentul electric va alege calea de minima rezistenta si se va scurge spre pamant prin instalatia de legare la pamant. Acelasi principiu este folosit si in casele noastre, de aceea se instaleaza nulul de protectie( instalatia de legare la pamant).

TibiV

Una alba, una neagra ?!...
Doar o nimereala ?

Quote from: Dominik on July 18, 2016, 05:53:31 PM
Si cateva de pe lotul 2 Lugoj-Deva....


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

 :lol:
Alb - beton uscat
Negru (gri) - beton proaspat (ud)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TibiV

Era... "retorica"... :)
Doar o insinuare despre "alba-neagra" la rigole... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

neaghi

Nu ar fi fost normal sa fie fier beton si la rigole ?

alecu26

NU. Nu ai eforturi în acele elemente de beton.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Quote from: NGC20 on July 14, 2016, 02:51:22 PM
Quote from: adiarc on July 14, 2016, 02:12:07 PM
conform unor surse de incredere,ISC-ul [...] nu isi da acordul pt demararea reparatiilor pe OS lotul 3.( neavizand solutia tehnica )

Asta este in contradictie cu ce zice astazi MT.

http://www.mt.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1244-14-07-2016

QuoteAu fost promovate două faze de intervenţie pentru refacerea corpului autostrăzii în urma Expertizei Tehnice şi a Proiectului de Remediere. Faza I a constat în intervenţia imediată asupra terenului de fundare al corpului autostrăzii. Această etapă a cuprins: organizarea de şantier, pregătirea terenului, achiziţia de materiale, realizarea proiectului de fundare. Faza II reprezintă reconstrucţia efectivă a sectorului, în baza proiectului iniţial.

Uite lupul, nu e lupul.

CNADNR a atribuit online in 12.07.2016 catre ROAD CONSULTING & DESIGN SOLUTION contractul pentru "SERVICII de proiectare constand in intocmirea PT+DDE si Asistenta Tehnica pentru zona cuprinsa intre km 60+500 si 60+700 si pentru remedierea degradarilor constatate in vederea redeschiderii traficului rutier la obiectivul de investitie Autostrada Orastie-Sibiu Lotul 3" contra 124.500,00 RON fara TVA.

QuoteObiect principal-intocmire PT,DDE pt refacere zona km 60+500-60+700 si pt care s-a realizat de CNADNR(anterior demolarii)si de Antreprenor(dupa demolare)expertiza tehnica asupra corpului autostrazii.Obiect secundar-intocmire PT,DDE pt remediere degradarilor in zonele:intre km 44+300-44+400(cale 1);intre km 46+000-46+500(cale 1);intre km 55+550-55+600(cale 2);intre km 59+900-60+000(cale 1 si cale 2);intre km 60+280-60+400(cale 1);in zona km 61+610(cale 1);intre km 62+090-62+140(cale 1);intre km 62+465-62+475(cale 2); intre km 64+380-64+400(cale 1);in zona pasaj CF de la km 44+820(infiltratii apa). Obiect tertiar-acordarea AT pt per.exec.lucr.de remediere si identif. oricaror neconformitati asupra lucr.executate(sistem scurgere ape pluvile/subterane;nefinalizarea amenajarii scurgerii apelor pluviale/subterane;existenta depozite pamant care pot influenta comportarea autostrazii;samd)si pt care Prestatorul va realiza PT, DDE în vederea redeschiderii traficului pe Autostr. In cadrul PT Prest.va corela solutiile propuse cu solutiile existente, iar PT va fi avizat de verificatori de proiecte atestati A4,B2,D,Af.

Deci cum ramane cu ce a comunicat oficial MT acum 6 zile? :lol:

Si ce solutie tehnica sa avizeze ISC daca de-abia au semnat contractul de proiectare? :D

NGC

Quote from: NGC20 on May 18, 2016, 10:29:56 PM
Quote from: NGC20 on December 01, 2015, 10:28:06 AM
Quote from: cutter on November 27, 2015, 04:52:20 PM
1) Cîte facturi au fost plătite către Spea&Tecnic pentru revizuirea SF autostrada Sibiu-Pitești?
ZERO.

In 16.05.2016 SPEA a emis prima factura, pentru avans, in valoare de 3,600,000.00 RON (TVA inclus) si asteptam sa fie achitata.

Pentru aceasta factura a fost emis un ordin de plata in 05.07.2016, dar doar pentru 3,348,459.64 RON (TVA inclus).

alecu26

Quote from: fuscobal on July 18, 2016, 07:59:24 PM
Wow, enorma rigola aia. Se asteapta ceva ape mari acolo ?

Cum a zis si Adiarc, singura logica e ca nu sunt paraiase in zona unde sa se faca descarcarea apelor in emisarii naturali. Probabil si bazine de retentie/evaporare greu de executat (un motiv ar fi expropierile suplimentare), si atunci se realizeaza aceasta rigola, care actioneaza si ca bazin de evaporare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Si daca e asa, atunci nu era normal sa se faca intai aceste rigole? Pentru ca daca apele nu se pot scurge natural, atunci pe perioada santierului, unde s-au infiltrat?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

#29335
la întrebarea asta doar logica si experienta lui Salini pot sa raspunda.

Apropo, ceva vesti despre Urzeala expertizelor? Întâlnirea intre experti, care trebuiau sa decida pe o solutie comuna trebuia sa fi avut loc acum multe zile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

voicul

#29336
Autostrada Lugoj - Deva şi şoselele din Hunedoara: cât au lucrat constructorii până în prezent şi de ce au fost întârzieri

Lotul II, 41 la sută
Peste 51 la sută, Lotul III
Lotul Ilia - Şoimuş - 47.12 la sută

http://adevarul.ro/locale/hunedoara/autostrada-lugoj-deva-soselele-hunedoara-lucrat-constructorii-prezent-fost-intarzieri-1_578ce9995ab6550cb8f9d996/index.html


NGC

^^^

QuoteCentrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că pe parcursul zilei (până în jurul orei 17:00), pe autostrada A1 Timişoara – Arad se execută lucrări la suprafața carosabilă (asfaltare), pe sensul de mers Arad – Timișoara, între kilometri 520 şi 519, pe banda a doua, autovehiculele fiind redirecţionate pe prima bandă și pe banda de urgență.

Dar tot astazi CNADNR a emis un comunicat prin care anunta ca in 14.07.2016 a facut receptia finala a tronsonului.

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2019%2007%202016%20receptie%20finala%20Arad%20-%20Timisoara%20.pdf

QuoteRecepţie finală pentru Autostrada Arad - Timişoara

19.07.2016


În data de 14.07.2016 a avut loc Recepţia Finală a obiectivului de investiţii Autostrada Arad - Timişoara, km 12+250 - km 44+500.

Asadar, cine realizeaza astazi aceste lucrari si pe baza carui contract, respectiv cine plateste?

teea

http://hunedoaralibera.ro/ultima-ora-autostrada-a1-lugoj-deva/ : "Cat priveste sectorul din Lugoj-Deva, Lot 2 – sectiunea cu tunele – proiectul tehnic este in Companie si mai trebuie sa priemasca un aviz. In luna iunie va fi scos la licitatie pentru constructie", a precizat luni Catalin Homor.

a trecut si luna iunie...
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung